Je leert toch pas autorijden op het moment dat er niemand naast je zit. En hopelijk is zeefje een stuk verstandiger dan het gros van alle andere automobilisten (mannen en vrouwen) die met hele andere dingen bezig zijn dan met autorijden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel. Gaat om dat afrijden straks. Je rijlessen kunnen 10x voor afrijden kut gaan, even goed doen tijdens afrijden en ze geven je alsnog dat kaartje.
Ik kan ook niet praten achter het stuur. Echt alleen maar autorijden en dat gaat wrs ook niet veranderen als ik al 10 jaar mn rbw hebquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je leert toch pas autorijden op het moment dat er niemand naast je zit. En hopelijk is zeefje een stuk verstandiger dan het gros van alle andere automobilisten (mannen en vrouwen) die met hele andere dingen bezig zijn dan met autorijden.
niet moeilijk hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef zeefje het volgende:
Ik vind het knap als je al 10 platonische bevriend kan zijn
Ben ik ook met een vriendin van mequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef zeefje het volgende:
Ik vind het knap als je al 10 platonische bevriend kan zijn
Ik hoop het van harte. Ben al verschillende keren bijna van de weg gereden omdat meneer mongool zijn telefoon belangrijker vond en omdat mevrouw muts haar peuter (op de achterbank!) bezighield.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik kan ook niet praten achter het stuur. Echt alleen maar autorijden en dat gaat wrs ook niet veranderen als ik al 10 jaar mn rbw heb
Hier wel. 10 jaar geleden was Ik 9. Dus beetje onmogelijkquote:
Wat ook slecht is; moeder met baby voorop op fiets. Moeder op telefoon. JE HEBT GODVERDOMME EEN KIND VAN <1 VOOROP ZITTENquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben ik ook met een vriendin van me
[..]
Ik hoop het van harte. Ben al verschillende keren bijna van de weg gereden omdat meneer mongool zijn telefoon belangrijker vond en omdat mevrouw muts haar peuter (op de achterbank!) bezighield.
Ok das lastigquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier wel. 10 jaar geleden was Ik 9. Dus beetje onmogelijk
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ok das lastig![]()
pff, had geen zin om te koken vandaag, dus maar kipfile opgewarmd, 2 eitjes gekookt. ALles in stukjes, komkommer, tomaat zakje ijsbergsla mix en door elkaar mengen.
Heerlijk bakje salade nu met honing mosterd saus
bak is al bijna opquote:
Omsar mijn rijschool alleen dit aanbiedquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar als 2 uur rijles te intensief is, waarom doe je dan geen lessen van 1 uur?
Ik heb toen 1x een lange les gehad en dat kwam omdat we toen door Den Haag gingen rijden... Verder altijd maar een uurtje...
Ik deed voor motorrijden meestal 2 lessen in de week van anderhalf uur. En dan was je ook echt aan het rijden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar als 2 uur rijles te intensief is, waarom doe je dan geen lessen van 1 uur?
Ik heb toen 1x een lange les gehad en dat kwam omdat we toen door Den Haag gingen rijden... Verder altijd maar een uurtje...
Toen had ik net mijn rijbewijsquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier wel. 10 jaar geleden was Ik 9. Dus beetje onmogelijk
Als ik dat zo zie wil ik ook lekker naar t water...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Komende 2 dagen tropisch warm![]()
Zwemmenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Komende 2 dagen tropisch warm![]()
niemand houd je tegenquote:
jawel.quote:
LAAT ZIEN !!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
OMG ZEEFJE IK MOET U IETS LATEN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet mn nudie picsquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
OMG ZEEFJE IK MOET U IETS LATEN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!
OKE WEES KLAARquote:
NEE HOORquote:
Sloot, vijver, rivier kan ook hoor en dat is gratisquote:
Lekker tochquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef complicate het volgende:
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic
TEPELS MOGEN WEL
Volgens dat topic geopend door Yvonne zijn dit de spelregels , enkel en alleen op vrijdag:quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sloot, vijver, rivier kan ook hoor en dat is gratis
geilquote:
OH nee toch niet, dit is wel mijn SCquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef complicate het volgende:
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic
TEPELS MOGEN WEL
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
OH nee toch niet, dit is wel mijn SC
quote:
oquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Er echt een hele boek zijn hier op FOK.
Ik was eigenlijk een beetje verdwaald
Betere dan koude chocolademelkquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Met deze warmte is ie warme chocolademelk.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Met deze warmte is ie warme chocolademelk.
Zeker waarquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]Koude is netzo lekker als warme!
Wie weet kom ik nog wel een keer langsgesnordquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Geef me maar een lekker cocktail, ik heb er vandaag zo van genoten, echt heerlijk.Terrasje in Leuven op de oude markt.![]()
Same! Ook terrasje. Witbiertjes, uitsmijter, vaasjes gewoon bier. Boek mee, lekker wat lezen, om mij heen kijken, billen van serveerster bewonderen. Vermaakte mij prima.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Geef me maar een lekker cocktail, ik heb er vandaag zo van genoten, echt heerlijk.Terrasje in Leuven op de oude markt.![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie weet kom ik nog wel een keer langsgesnord
Dat lijkt mij heerlijk!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same! Ook terrasje. Witbiertjes, uitsmijter, vaasjes gewoon bier. Boek mee, lekker wat lezen, om mij heen kijken, billen van serveerster bewonderen. Vermaakte mij prima.
Vind het ook heerlijk om me wat luchtiger te kleden + zonnebril!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same! Ook terrasje. Witbiertjes, uitsmijter, vaasjes gewoon bier. Boek mee, lekker wat lezen, om mij heen kijken, billen van serveerster bewonderen. Vermaakte mij prima.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heerlijk!
Ik zat alleen maar op kantoor vandaag
Enige wat ik dus fout deed was niet in Leuven zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Vind het ook heerlijk om me wat luchtiger te kleden + zonnebril!
#ZOMER
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Enige wat ik dus fout deed was niet in Leuven zitten
Oh leukquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:39 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
vanaf zaterdag vakantie![]()
Zomer
Liefde
In de fitness bedoel je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef zeefje het volgende:
van die meiden die denken aan de gewichten te kunnen hangen
Ik ga wel een weekje weg, maar blijf in NL.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh leukga je ergens met vakantie?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja ik heb even een irritatiefactortje
ik ik ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:44 schreef Crazy-M het volgende:
Zin in terras, kijken of er nog iemand mee gaat
Mijn motor brengt mij overalquote:
kom maarquote:
Tof tofquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:44 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ga wel een weekje weg, maar blijf in NL.
Heb er enorm zin in. Even weg uit het vertrouwde
Om vervolgens weer energiek verder te gaan
JIJ?
Sowieso Ijsjesquote:
Oeh Londenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Tof tof![]()
Ik heb bijna al verlofdagen opgebruikt , heb er nog een paar voor kerst en nieuwjaar. Maar een weekendje tussen door doe ik wel vaak, maar echt op vakantie gaan heb ik al gedaan dit jaar. Ben in Londen en Polen geweest.
Gelukkig dan maar.quote:
en dat laat je nu pas wetenquote:
Londen ben ik geweest met mijn vriend, (in de date fasequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Oeh Londendaar wil ik nog heen.
Polen? Had je daar een speciale reden voor?
Welke fase ziet je nu in met je vriend?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Londen ben ik geweest met mijn vriend, (in de date fase)
Polen ben ik geweest omdat ik daar een Poolse vriendin heb.Maar we nemen wel altijd een hotel, want ze woont nog thuis.
jaquote:
Dat weet je nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja
ik was 30 km fietsen dus kwam langs jouw
We zijn nu samenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:53 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Welke fase ziet je nu in met je vriend?
Aah vandaar Polen! Vrienden opzoeken is altijd leuk
capelle jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat weet je niet
je kwam door de woonplaats
mijn ex woont in duitslandquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef complicate het volgende:
[..]
We zijn nu samen![]()
Heb je ook vrienden in het buitenland?
ik woon niet in capellequote:
Je mag ook antwoorden hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
mijn ex woont in duitsland
oh die vraag was niet voor mij
Ik had jaren geleden een pen vriendin in Engeland.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef complicate het volgende:
[..]
We zijn nu samen![]()
Heb je ook vrienden in het buitenland?
Vrijheid Blijheid!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag ook antwoorden hoorHier zijn we vrij.
![]()
Ga je nog naar Duidsland om hem te zien? of is het contact verbroken?
Deze vraag is gericht naar Zeefje neem ik aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:57 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vrijheid Blijheid!
Was hij ook Duitse of was het een import?
Ah ok. Sowieso Londenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden een pen vriendin in Engeland.![]()
Maar dat is niet meer.
Samen zijn
Ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Deze vraag is gericht naar Zeefje neem ik aan.
Maltaquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:03 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Echt wel.![]()
Welke plaatsen wil jij nog bezoeken?
gotferdomme man.quote:
een jaar geleden kwam ik erachter dat ie nog getrouwd was, nu wrs nog steeds dus neequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag ook antwoorden hoorHier zijn we vrij.
![]()
Ga je nog naar Duidsland om hem te zien? of is het contact verbroken?
Je bril werkt niet goed?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
gotferdomme man.
ik kijk weer eens niet naar de user
was het geen leuke meid?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden een pen vriendin in Engeland.![]()
Maar dat is niet meer.
Samen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |