Je leert toch pas autorijden op het moment dat er niemand naast je zit. En hopelijk is zeefje een stuk verstandiger dan het gros van alle andere automobilisten (mannen en vrouwen) die met hele andere dingen bezig zijn dan met autorijden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel. Gaat om dat afrijden straks. Je rijlessen kunnen 10x voor afrijden kut gaan, even goed doen tijdens afrijden en ze geven je alsnog dat kaartje.
Ik kan ook niet praten achter het stuur. Echt alleen maar autorijden en dat gaat wrs ook niet veranderen als ik al 10 jaar mn rbw hebquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je leert toch pas autorijden op het moment dat er niemand naast je zit. En hopelijk is zeefje een stuk verstandiger dan het gros van alle andere automobilisten (mannen en vrouwen) die met hele andere dingen bezig zijn dan met autorijden.
niet moeilijk hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef zeefje het volgende:
Ik vind het knap als je al 10 platonische bevriend kan zijn
Ben ik ook met een vriendin van mequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef zeefje het volgende:
Ik vind het knap als je al 10 platonische bevriend kan zijn
Ik hoop het van harte. Ben al verschillende keren bijna van de weg gereden omdat meneer mongool zijn telefoon belangrijker vond en omdat mevrouw muts haar peuter (op de achterbank!) bezighield.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik kan ook niet praten achter het stuur. Echt alleen maar autorijden en dat gaat wrs ook niet veranderen als ik al 10 jaar mn rbw heb
Hier wel. 10 jaar geleden was Ik 9. Dus beetje onmogelijkquote:
Wat ook slecht is; moeder met baby voorop op fiets. Moeder op telefoon. JE HEBT GODVERDOMME EEN KIND VAN <1 VOOROP ZITTENquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben ik ook met een vriendin van me
[..]
Ik hoop het van harte. Ben al verschillende keren bijna van de weg gereden omdat meneer mongool zijn telefoon belangrijker vond en omdat mevrouw muts haar peuter (op de achterbank!) bezighield.
Ok das lastigquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier wel. 10 jaar geleden was Ik 9. Dus beetje onmogelijk
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ok das lastig![]()
pff, had geen zin om te koken vandaag, dus maar kipfile opgewarmd, 2 eitjes gekookt. ALles in stukjes, komkommer, tomaat zakje ijsbergsla mix en door elkaar mengen.
Heerlijk bakje salade nu met honing mosterd saus
bak is al bijna opquote:
Omsar mijn rijschool alleen dit aanbiedquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar als 2 uur rijles te intensief is, waarom doe je dan geen lessen van 1 uur?
Ik heb toen 1x een lange les gehad en dat kwam omdat we toen door Den Haag gingen rijden... Verder altijd maar een uurtje...
Ik deed voor motorrijden meestal 2 lessen in de week van anderhalf uur. En dan was je ook echt aan het rijden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar als 2 uur rijles te intensief is, waarom doe je dan geen lessen van 1 uur?
Ik heb toen 1x een lange les gehad en dat kwam omdat we toen door Den Haag gingen rijden... Verder altijd maar een uurtje...
Toen had ik net mijn rijbewijsquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier wel. 10 jaar geleden was Ik 9. Dus beetje onmogelijk
Als ik dat zo zie wil ik ook lekker naar t water...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Komende 2 dagen tropisch warm![]()
Zwemmenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Komende 2 dagen tropisch warm![]()
niemand houd je tegenquote:
jawel.quote:
LAAT ZIEN !!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
OMG ZEEFJE IK MOET U IETS LATEN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet mn nudie picsquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
OMG ZEEFJE IK MOET U IETS LATEN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!
OKE WEES KLAARquote:
NEE HOORquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |