Same! Ook terrasje. Witbiertjes, uitsmijter, vaasjes gewoon bier. Boek mee, lekker wat lezen, om mij heen kijken, billen van serveerster bewonderen. Vermaakte mij prima.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Geef me maar een lekker cocktail, ik heb er vandaag zo van genoten, echt heerlijk.Terrasje in Leuven op de oude markt.![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie weet kom ik nog wel een keer langsgesnord
Dat lijkt mij heerlijk!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same! Ook terrasje. Witbiertjes, uitsmijter, vaasjes gewoon bier. Boek mee, lekker wat lezen, om mij heen kijken, billen van serveerster bewonderen. Vermaakte mij prima.
Vind het ook heerlijk om me wat luchtiger te kleden + zonnebril!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same! Ook terrasje. Witbiertjes, uitsmijter, vaasjes gewoon bier. Boek mee, lekker wat lezen, om mij heen kijken, billen van serveerster bewonderen. Vermaakte mij prima.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heerlijk!
Ik zat alleen maar op kantoor vandaag
Enige wat ik dus fout deed was niet in Leuven zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Vind het ook heerlijk om me wat luchtiger te kleden + zonnebril!
#ZOMER
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Enige wat ik dus fout deed was niet in Leuven zitten
Oh leukquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:39 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
vanaf zaterdag vakantie![]()
Zomer
Liefde
In de fitness bedoel je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef zeefje het volgende:
van die meiden die denken aan de gewichten te kunnen hangen
Ik ga wel een weekje weg, maar blijf in NL.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh leukga je ergens met vakantie?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja ik heb even een irritatiefactortje
ik ik ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:44 schreef Crazy-M het volgende:
Zin in terras, kijken of er nog iemand mee gaat
Mijn motor brengt mij overalquote:
kom maarquote:
Tof tofquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:44 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ga wel een weekje weg, maar blijf in NL.
Heb er enorm zin in. Even weg uit het vertrouwde
Om vervolgens weer energiek verder te gaan
JIJ?
Sowieso Ijsjesquote:
Oeh Londenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Tof tof![]()
Ik heb bijna al verlofdagen opgebruikt , heb er nog een paar voor kerst en nieuwjaar. Maar een weekendje tussen door doe ik wel vaak, maar echt op vakantie gaan heb ik al gedaan dit jaar. Ben in Londen en Polen geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |