SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
Ik zet hem zo even aan op de speakers.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
Roald deze gewoon hard meezingen op de fiets toch
Hmm, ik geef je het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was een VI-Hooligan meet. Dat staat volledig los van FOK!
[..]
Geheid bovenaan. Ik hoop ook top te eindigen
Ik ga toch niet naakt op meets, dus dat is goedquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken m'n plek nu. Ik ga niet met jou naaktzwemmen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ik vergat
no hom... wie houd ik voor de gek
Etsu
Zag jij het als een FOK! aangelegenheid dan? Jullie zijn dat niveau allang bij mij ontstegen hoor. Gewoon vrienden die ik in het hart met mij meedraagquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm, ik geef je het voordeel van de twijfel.
Gay.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag jij het als een FOK! aangelegenheid dan? Jullie zijn dat niveau allang bij mij ontstegen hoor. Gewoon vrienden die ik in het hart met mij meedraag
quote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ik vergat
no hom... wie houd ik voor de gek
Etsu
Zoals een minderjarig tienersletje zich laat omlullen door haar pooier geloof ik jouquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag jij het als een FOK! aangelegenheid dan? Jullie zijn dat niveau allang bij mij ontstegen hoor. Gewoon vrienden die ik in het hart met mij meedraag
Ja weet ik veel wie Etsu is.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zoals een minderjarig tienersletje zich laat omlullen door haar pooier geloof ik jou
Fera zei het vanochtend tegen mij toen we in de ah to gay stondenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfs is dit mij helemaal ontgaan.
Wellicht dat dat wat meer over jou dan over mij.
Skinnydippen met FOK!kers, wie wil dat nou niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naakt op meets, dus dat is goed
Dat lijkt me sterk, dat is Caland al.quote:
wat een beeldspraak paxgodquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zoals een minderjarig tienersletje zich laat omlullen door haar pooier geloof ik jou
Jouw vorm komt wel weer terug. Dat moet je ook niet forceren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
En dat terwijl ik nog een hoop heb goed te maken na mijn flater van gister
Ik schijn al te hebben toegezegd aan Etsu en Heppie. Kom je ook?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Skinnydippen met FOK!kers, wie wil dat nou niet.
Ik zie liever vrouwen niet naakt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schijn al te hebben toegezegd aan Etsu en Heppie. Kom je ook?
Ik durf niet hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Skinnydippen met FOK!kers, wie wil dat nou niet.
Jij wil gewoon gekwetst worden he. Waarom doe je jezelf dit aan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie liever vrouwen niet naakt.Dus je zult moeten kiezen tussen mij en Flippiee.
Het is meer een test voor jou.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil gewoon gekwetst worden he. Waarom doe je jezelf dit aan?
zodat hij een rede heeft om vervelend te doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil gewoon gekwetst worden he. Waarom doe je jezelf dit aan?
Leuk dat je het moment weer moest verzieken. Ik spreek je nog later nog welquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is meer een test voor jou.En ik ken nu m'n plaats.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk dat je het moment weer moest verzieken. Ik spreek je nog later nog wel
Dat is eng met zoveel mannen. Derhalve ben ik misschien dan wel een vijfde wagen aan een wiel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schijn al te hebben toegezegd aan Etsu en Heppie. Kom je ook?
Oh. Al snap ik het wel.quote:
Ben nu wel benieuwd op wat voor mannen jij valtquote:
Laten we eerlijk zijn. Hoeveel 'mannen' zitten daar nou tussen, maar oké. Bij hoeveel trek je de grens? Dan ga ik wel even schrappen op de invitatielijstquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is eng met zoveel mannen. Derhalve ben ik misschien dan wel een vijfde wagen aan een wiel.
[..]
Oh. Al snap ik het wel.
mannen met piemels xd xdquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd op wat voor mannen jij valt
Oh dat is wel heel extreemquote:
fikkiequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die mij nog fikkie blijven noemen reageer ik niet meer op
Waarom voelde jij je aangesproken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die mij nog fikkie blijven noemen reageer ik niet meer op
Alsof je veel keus zal hebben in de gevangenis.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehehe.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Hoeveel 'mannen' zitten daar nou tussen, maar oké. Bij hoeveel trek je de grens? Dan ga ik wel even schrappen op de invitatielijst
Maar Kaneel zit toch niet in de gevangenis?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof je veel keus zal hebben in de gevangenis.
[..]
Hehehe.Max 2 mannen.
Nou, kan toch? Heppie is een man, LR en ik zijn half man, maakt samen 2 mannen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof je veel keus zal hebben in de gevangenis.
[..]
Hehehe.Max 2 mannen.
Dan ziet iedereen mijn dikke buikquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is eng met zoveel mannen. Derhalve ben ik misschien dan wel een vijfde wagen aan een wiel.
[..]
Oh. Al snap ik het wel.
Zelfs als mijn vrouwen type.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moet ik je wel teleurstellen jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen mijn dikke buik
[..]
Zelfs als mijn vrouwen type.
Oh sorry ik had iets zoals 'stel dat dan' of 'mocht het geval zijn dat'quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Kaneel zit toch niet in de gevangenis?
Hoezo is Lr geen heel man? Wat als ik het nu niet met je eens ben?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, kan toch? Heppie is een man, LR en ik zijn half man, maakt samen 2 mannen.
Als jij overtuigd bent van het feit dat je die hebt, dan nemen we toch iemand mee die een nog dikkere buik heeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen mijn dikke buik
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moet ik je wel teleurstellen ja
Alleen met jou durf ik ook wel hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij overtuigd bent van het feit dat je die hebt, dan nemen we toch iemand mee die een nog dikkere buik heeft.
Als ik 30 kilo afval kom ik misschien wel in beeldquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
[..]
Alleen met jou durf ik ook wel hoor.
Omdat ik je vertrouw.
Max 2 mannen en je neemt Kaneel mee + een man met een nog dikkere buik... en nog een fijne avondquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij overtuigd bent van het feit dat je die hebt, dan nemen we toch iemand mee die een nog dikkere buik heeft.
Nee, dan nog niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik 30 kilo afval kom ik misschien wel in beeld
We begrijpen elkaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Max 2 mannen en je neemt Kaneel mee + een man met een nog dikkere buik... en nog een fijne avond
Wat is er beste Danzig veteraan?quote:
Oh nou ja, het is wel wederzijds hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan nog niet.
Te lang en harig en alles.
Mijn excuses Blauwetijger. Bij deze zal ik mij weer gedragen en het verkapte rollenspel binnen de perken houdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voelde me een beetje ongemakkelijk.
Dit lijkt mij echt heel vies.quote:
Hehequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses Blauwetijger. Bij deze zal ik mij weer gedragen en het verkapte rollenspel binnen de perken houden
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Fijn dan.. Hoor de buren hier nog ruzie maken en hoor klappen vallen en de buurvrouw die nee nee schreeuwt
Ja nou ik ga er niet heen.. er zijn wel wat klappen gevallenquote:
Kan je anoniem melden toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou ik ga er niet heen.. er zijn wel wat klappen gevallen![]()
quote:
Ik zou het toch even de gaten houden en evt melden.quote:
Jaquote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het toch even de gaten houden en evt melden.
Bored?quote:
Je hebt hem een highfive gegeven neem ik aan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
zit te eten komt mijn broertje oppeens binnen
weet jij waar mijn nektasje iswat
Zo mag je hem echt niet over straat laten gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
Jaquote:
Nee heb hem gevraagd waarvoor hij zijn nektasje nodig hadquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt hem een highfive gegeven neem ik aan?met een stoel. in zijn gezicht.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
Hij woont bij mijn vader dus niet mijn probleemquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo mag je hem echt niet over straat laten gaan.
Zelfs Vierdaagse lopers dragen zelden nektasjes. Die heuptasjes zijn al verschrikkelijk genoeg om naar te kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij woont bij mijn vader dus niet mijn probleem![]()
en verder zijn wij niet te vergelijken dus ik kan gewoon zeggen dat het mijn broertje niet is
Ken jij Castlefest? Ik wil Wardruna live zienquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
heb een tasje om mijn nek elke dag een andere merk
Kan ze geen ongelijk geven in het meenemen van een heuptasje.. is best wel handigquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs Vierdaagse lopers dragen zelden nektasjes. Die heuptasjes zijn al verschrikkelijk genoeg om naar te kijken.
Zo lelijk inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs Vierdaagse lopers dragen zelden nektasjes. Die heuptasjes zijn al verschrikkelijk genoeg om naar te kijken.
Nope, en als ik die timetable zie ken ik alleen rapaljequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken jij Castlefest? Ik wil Wardruna live zien
Volgens mij is het wat breder dan enkel muziek met middeleeuwse kraampjes en zoquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nope, en als ik die timetable zie ken ik alleen rapalje
hahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is het wat breder dan enkel muziek met middeleeuwse kraampjes en zo
En toch, Wardruna. Blijft vet dat Vikings hun muziek gebruikt. Ik dacht echt 'He, dit ken ik'
Handig ja, maar lelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ze geen ongelijk geven in het meenemen van een heuptasje.. is best wel handig
Nog brak?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
Ben weer onderweg naar Nijmegen maar helemaal geen zin
Ga naar gekke gerritquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
Neem hem ook mee naar hardcore feestjesquote:
Wat kost een biertje in Nijmegen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga naar gekke gerrit
goedkoop en leuke muziek
Ga je weer hele nacht?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
yoloquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
nee geen idee, geen zin. Komt vanzelf welquote:
Ligt eraan waar je bent.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat kost een biertje in Nijmegen?
Anders gewoon eerder naar huis.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nee geen idee, geen zin. Komt vanzelf wel
nee vriendin moet morgen werken hahaquote:
2,50 ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat kost een biertje in Nijmegen?
Ah. Valt tegen dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
2,50 ofzo
althans dat was ik kwijt bij matrixx at the park voor een muntje
bij gekke gerrit betaalde je 2 euro ongeveer
Dat was wel by far het meest kutte cafe waar ik ooit gezeten heb.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
2,50 ofzo
althans dat was ik kwijt bij matrixx at the park voor een muntje
bij gekke gerrit betaalde je 2 euro ongeveer
swagquote:
Daar krijg je slootwaterquote:
Alsof jij er ooit bent geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jammer dat je dan helemaal in the middle of fucking nowhere bent
Ooit geproefd?quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel by far het meest kutte cafe waar ik ooit gezeten heb.
Jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij er ooit bent geweest.
[..]
Ooit geproefd?
Daar werd ik helemaal gestoordquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
wel goedkoper dan die house-tent
Waar in Groningen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja![]()
vorige vriend van mijn moeder woonde daar![]()
nu jij weer
Is al paar dagen oud joh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:05 schreef Amarantha het volgende:
SEX / Betalen je ouders je glijmiddel voor het rukken?
Niet in de binnenstad maar ben wel op dat marktplein geweest toenquote:
Ik zweette echt heel ergquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
muziek stond mij ook iets te hard
en zweten als een malle joh
Voel je je dik nu?quote:
Have fun beebsquote:
Marktplein?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet in de binnenstad maar ben wel op dat marktplein geweest toen
maar zie jij maar eens een rit naar huis te regelen om 3 uur 's nachts zonder dat je honderden euro's voor een taxi moet uitgeven
hovj bbquote:
Had er nog wel een uur kunnen staan maar erg gezellig had ik het waarschijnlijk niet gevondenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zweette echt heel erg10 min langer daar binnen en ik viel flauw
Dikker dan Pax?quote:
Oh.quote:
Gisteren. Niet overdrijven.quote:
Nachtbusquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Nouja, als je in Appingedam woont, dan heb je wel een taxi nodig, ja.
Maar dat is ook zo als je uitgaat in Utrecht en naar Woerden moet.
Ik woon niet in woerden he schatjequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Nouja, als je in Appingedam woont, dan heb je wel een taxi nodig, ja.
Maar dat is ook zo als je uitgaat in Utrecht en naar Woerden moet.
Dus?quote:
Ik geloof je wel hoor. Maar toch voel je op een of andere manier niet veilig in Utrecht itt Groningen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik woon niet in woerden he schatje
en ik kon gewoon om 3 uur de bus pakken naar huis vanuit utrecht
vraag maar aan kitkatchunky
Fikkie.quote:
Die FOK!leef.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dan kom ik hier echt te vaak.
Dat is denk ik hoe je je dan opstelt naar anderen want ik voel me hardstikke veilig in utrechtquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor. Maar toch voel je op een of andere manier niet veilig in Utrecht itt Groningen.
[..]
Fikkie.
En in Groningen niet zeker?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is denk ik hoe je je dan opstelt naar anderen want ik voel me hardstikke veilig in utrecht
genoeg blauw op straat tijdens het uitgaan en iedereen is vrolijk/dronken/aangeschoten whatever
Waarom zou je in Utrecht niet overal kunnen komen met de fiets?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
Leuke aan Groningen is dat je de stad zelf overal kan komen met de fiets en 's nachts politie op paarden komen.HA, hebben jullie niet in Utrecht he?
Jawelquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
Leuke aan Groningen is dat je de stad zelf overal kan komen met de fiets en 's nachts politie op paarden komen.HA, hebben jullie niet in Utrecht he?
Euh, je gaat met de trein naar Groningen CS, dan 10 minuten lopen en je bent in de uitgaansgelegenheden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet ik niet, want ik kan er niet uitgaan omdat het in the middle of fucking nowhere ligt
Te groot, verdwaal je makkelijker.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je in Utrecht niet overal kunnen komen met de fiets?
Nooit last van gehad.quote:
Nee.quote:
Je gaat met de bus naar utrecht centraal, dan loop je 15 minuutjes en je zit op het neudequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Euh, je gaat met de trein naar Groningen CS, dan 10 minuten lopen en je bent in de uitgaansgelegenheden.
[..]
Te groot, verdwaal je makkelijker.
[..]
Nooit last van gehad.
[..]
Nee.
Moet je eerst de weg op Utrecht CS weten he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je gaat met de bus naar utrecht centraal, dan loop je 15 minuutjes en je zit op het neude![]()
en als je in utrecht verdwaald durf je of geen mensen aan te spreken en dan betwijfel ik of uitgaan echt je ding is of je loopt de verkeerde kant op wat me erg sterk lijkt
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je eerst de weg op Utrecht CS weten he.
Ik verdwaal daar altijd.Vroeger was het nog erger.
Moet je eerst de borden zien te vinden he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wat is er moeilijk aan?
Fucking overal borden
In m'n bed is altijd ruimte voor jou.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
Maar prima Etsu
groningen zul je vast hardstikke leuk uit kunnen gaan maar dan moet je er wel wonen of in iedergeval daar ergens kunnen crashen
Je bent doof schat, niet blindquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je eerst de borden zien te vinden he.
Moet je niet de hele tijd naar de grond kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je eerst de borden zien te vinden he.
Nu valt het wel mee, nu zijn er 2 richtingen en is het heel smalle hal zeg maar.quote:
Bierprijzen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
Sorry hoor, prima dat je je kan vermaken in groningen maar het is geen haar beter dan utrecht
Eerste trein terugquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
Maar prima Etsu
groningen zul je vast hardstikke leuk uit kunnen gaan maar dan moet je er wel wonen of in iedergeval daar ergens kunnen crashen
In Groningen schijnen nog meer studentes te wonen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
Sorry hoor, prima dat je je kan vermaken in groningen maar het is geen haar beter dan utrecht
Bijna 2 uurquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er vanochtend over gedaan?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Groningen schijnen nog meer studentes te wonen.
Valt wel mee toch?quote:
liever een meisje in de buurt danquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Leiden nog meer. Toch net iets praktischer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is niet best nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef essnhills het volgende:
Hoi, ik kom even klagen over de warmte:
Het is warmHet is momenteel 30,1 graden op mijn kamer
In Delft zijn er niet zoveel nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Leiden nog meer. Toch net iets praktischer.
Als t mee zit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij regelt natuurlijk ter plekke een slaapplek
Moet je wel hier op zitten te wachtenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is niet best nee.
Daar moet je wel in het begin van het jaar zijn voor de nieuwe eerstejaars, want ze komen daar twee kilo per maand aan!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is niet best nee.
Niks mis met een beetje vleesquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar moet je wel in het begin van het jaar zijn voor de nieuwe eerstejaars, want ze komen daar twee kilo per maand aan!
Hoi LR. Heb je je overwinning al gevierd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dan ook elkaar oog voor j...
Nee.
Hoi Ess.
Hoeveel punten van je eisenlijstje heb je al kunnen afstrepen overigens?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar moet je wel in het begin van het jaar zijn voor de nieuwe eerstejaars, want ze komen daar twee kilo per maand aan!
Na de finale wel maar toen was er nog niks zeker. Ik denk het niet dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi LR. Heb je je overwinning al gevierd?
Ik wil een grap maken over kroketten.quote:
Te vaak gemaaktquote:
Zo'n 40-45 keer.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel punten van je eisenlijstje heb je al kunnen afstrepen overigens?
[..]
Na de finale wel maar toen was er nog niks zeker. Ik denk het niet dus
14-18 verschillendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |