Als ik 30 kilo afval kom ik misschien wel in beeldquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
[..]
Alleen met jou durf ik ook wel hoor.
Omdat ik je vertrouw.
Max 2 mannen en je neemt Kaneel mee + een man met een nog dikkere buik... en nog een fijne avondquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij overtuigd bent van het feit dat je die hebt, dan nemen we toch iemand mee die een nog dikkere buik heeft.
Nee, dan nog niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik 30 kilo afval kom ik misschien wel in beeld
We begrijpen elkaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Max 2 mannen en je neemt Kaneel mee + een man met een nog dikkere buik... en nog een fijne avond
Wat is er beste Danzig veteraan?quote:
Oh nou ja, het is wel wederzijds hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan nog niet.
Te lang en harig en alles.
Mijn excuses Blauwetijger. Bij deze zal ik mij weer gedragen en het verkapte rollenspel binnen de perken houdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voelde me een beetje ongemakkelijk.
Dit lijkt mij echt heel vies.quote:
Hehequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses Blauwetijger. Bij deze zal ik mij weer gedragen en het verkapte rollenspel binnen de perken houden
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Fijn dan.. Hoor de buren hier nog ruzie maken en hoor klappen vallen en de buurvrouw die nee nee schreeuwt
Ja nou ik ga er niet heen.. er zijn wel wat klappen gevallenquote:
Kan je anoniem melden toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou ik ga er niet heen.. er zijn wel wat klappen gevallen![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |