Ik schijn al te hebben toegezegd aan Etsu en Heppie. Kom je ook?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Skinnydippen met FOK!kers, wie wil dat nou niet.
Ik zie liever vrouwen niet naakt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schijn al te hebben toegezegd aan Etsu en Heppie. Kom je ook?
Ik durf niet hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Skinnydippen met FOK!kers, wie wil dat nou niet.
Jij wil gewoon gekwetst worden he. Waarom doe je jezelf dit aan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie liever vrouwen niet naakt.Dus je zult moeten kiezen tussen mij en Flippiee.
Het is meer een test voor jou.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil gewoon gekwetst worden he. Waarom doe je jezelf dit aan?
zodat hij een rede heeft om vervelend te doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil gewoon gekwetst worden he. Waarom doe je jezelf dit aan?
Leuk dat je het moment weer moest verzieken. Ik spreek je nog later nog welquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is meer een test voor jou.En ik ken nu m'n plaats.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk dat je het moment weer moest verzieken. Ik spreek je nog later nog wel
Dat is eng met zoveel mannen. Derhalve ben ik misschien dan wel een vijfde wagen aan een wiel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schijn al te hebben toegezegd aan Etsu en Heppie. Kom je ook?
Oh. Al snap ik het wel.quote:
Ben nu wel benieuwd op wat voor mannen jij valtquote:
Laten we eerlijk zijn. Hoeveel 'mannen' zitten daar nou tussen, maar oké. Bij hoeveel trek je de grens? Dan ga ik wel even schrappen op de invitatielijstquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is eng met zoveel mannen. Derhalve ben ik misschien dan wel een vijfde wagen aan een wiel.
[..]
Oh. Al snap ik het wel.
mannen met piemels xd xdquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd op wat voor mannen jij valt
Oh dat is wel heel extreemquote:
fikkiequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die mij nog fikkie blijven noemen reageer ik niet meer op
Waarom voelde jij je aangesproken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die mij nog fikkie blijven noemen reageer ik niet meer op
Alsof je veel keus zal hebben in de gevangenis.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehehe.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Hoeveel 'mannen' zitten daar nou tussen, maar oké. Bij hoeveel trek je de grens? Dan ga ik wel even schrappen op de invitatielijst
Maar Kaneel zit toch niet in de gevangenis?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof je veel keus zal hebben in de gevangenis.
[..]
Hehehe.Max 2 mannen.
Nou, kan toch? Heppie is een man, LR en ik zijn half man, maakt samen 2 mannen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof je veel keus zal hebben in de gevangenis.
[..]
Hehehe.Max 2 mannen.
Dan ziet iedereen mijn dikke buikquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is eng met zoveel mannen. Derhalve ben ik misschien dan wel een vijfde wagen aan een wiel.
[..]
Oh. Al snap ik het wel.
Zelfs als mijn vrouwen type.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moet ik je wel teleurstellen jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen mijn dikke buik
[..]
Zelfs als mijn vrouwen type.
Oh sorry ik had iets zoals 'stel dat dan' of 'mocht het geval zijn dat'quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Kaneel zit toch niet in de gevangenis?
Hoezo is Lr geen heel man? Wat als ik het nu niet met je eens ben?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, kan toch? Heppie is een man, LR en ik zijn half man, maakt samen 2 mannen.
Als jij overtuigd bent van het feit dat je die hebt, dan nemen we toch iemand mee die een nog dikkere buik heeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen mijn dikke buik
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moet ik je wel teleurstellen ja
Alleen met jou durf ik ook wel hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij overtuigd bent van het feit dat je die hebt, dan nemen we toch iemand mee die een nog dikkere buik heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |