SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
Ik zet hem zo even aan op de speakers.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
Roald deze gewoon hard meezingen op de fiets toch
Hmm, ik geef je het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was een VI-Hooligan meet. Dat staat volledig los van FOK!
[..]
Geheid bovenaan. Ik hoop ook top te eindigen
Ik ga toch niet naakt op meets, dus dat is goedquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken m'n plek nu. Ik ga niet met jou naaktzwemmen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ik vergat
no hom... wie houd ik voor de gek
Etsu
Zag jij het als een FOK! aangelegenheid dan? Jullie zijn dat niveau allang bij mij ontstegen hoor. Gewoon vrienden die ik in het hart met mij meedraagquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm, ik geef je het voordeel van de twijfel.
Gay.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag jij het als een FOK! aangelegenheid dan? Jullie zijn dat niveau allang bij mij ontstegen hoor. Gewoon vrienden die ik in het hart met mij meedraag
quote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ik vergat
no hom... wie houd ik voor de gek
Etsu
Zoals een minderjarig tienersletje zich laat omlullen door haar pooier geloof ik jouquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag jij het als een FOK! aangelegenheid dan? Jullie zijn dat niveau allang bij mij ontstegen hoor. Gewoon vrienden die ik in het hart met mij meedraag
Ja weet ik veel wie Etsu is.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zoals een minderjarig tienersletje zich laat omlullen door haar pooier geloof ik jou
Fera zei het vanochtend tegen mij toen we in de ah to gay stondenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfs is dit mij helemaal ontgaan.
Wellicht dat dat wat meer over jou dan over mij.
Skinnydippen met FOK!kers, wie wil dat nou niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naakt op meets, dus dat is goed
Dat lijkt me sterk, dat is Caland al.quote:
wat een beeldspraak paxgodquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zoals een minderjarig tienersletje zich laat omlullen door haar pooier geloof ik jou
Jouw vorm komt wel weer terug. Dat moet je ook niet forceren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
En dat terwijl ik nog een hoop heb goed te maken na mijn flater van gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |