Helemaal nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eens 40 minuten samen met Ro op één bankje gezeten. Hoogtepunt uit mijn FOK!-leven. Daar kan geen dierentuin tegen op
Als we samen naar het strand gaan en gaan naaktzwemmen, komt deze onvergetelijke ervaring dan bovenaan of onderaan te staan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eens 40 minuten samen met Ro op één bankje gezeten. Hoogtepunt uit mijn FOK!-leven. Daar kan geen dierentuin tegen op
Jij staat op plus 2.quote:
Plus 9 nu.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel op hoeveel sta ik nu?Acht plusjes en twee minnetjes is + 6
?
Ik ben er vandaag achter gekomen dat witje aka snow (volgens snowbells) op snow lijktquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij staat op plus 2.
[..]
Plus 9 nu.
vertelquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij staat op plus 2.
[..]
Plus 9 nu.
Gewoon een beetje zuipen en netwerken tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Wooow, iemand uit mn klas geeft vrijdag een borrel. Een fucking borrel. Wtf? Wat moet ik daarmee. Een borrel geven is voor kakkers
Jammer dat de FOK!meet met onder andere mortaxx, johannes_vermeer en mij niet zoveel voor jou betekendequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is redelijk studentikoos.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Wooow, iemand uit mn klas geeft vrijdag een borrel. Een fucking borrel. Wtf? Wat moet ik daarmee. Een borrel geven is voor kakkers
quote:
Nee, dat is geheim.quote:
Zuipuhhh!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Nee, ik ga nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon een beetje zuipen en netwerken toch
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
Krijg altijd een spontaan orgasme als ik etsu op cam zie
Haha hoezo ga je niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet.
Beetje jammer want ik kan wel.. wou dat ik gewoon niet kon
Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
Kreeg ik ook een plusje erbij toen je me op cam zag, KS?
Oh echt? Nou ik doe niet mee met die onzin, niks voor mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is redelijk studentikoos.
[..]![]()
[..]
Nee, dat is geheim.
Dat was een VI-Hooligan meet. Dat staat volledig los van FOK!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat de FOK!meet met onder andere mortaxx, johannes_vermeer en mij niet zoveel voor jou betekendeIk ken m'n plek.
Geheid bovenaan. Ik hoop ook top te eindigenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als we samen naar het strand gaan en gaan naaktzwemmen, komt deze onvergetelijke ervaring dan bovenaan of onderaan te staan?
Als je toch besluit om te gaan zou ik wel een schone onderbroek aan doen. :$quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet.
Beetje jammer want ik kan wel.. wou dat ik gewoon niet kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |