Je bent zo jong als je je voelt!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks ga ik mij nog oud voelen. Jij hebt dit WK natuurlijk ook helemaal niet bewust meegemaakt
Had je daar niet eens een foto van laten zien?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik was vorig jaar ook wel mega blond hoor, had 't ook gebleekt.
Je stond zelf wel ontzettend leukquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je daar niet eens een foto van laten zien?
Stond wel ontzettend leuk.
Denk 't welquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je daar niet eens een foto van laten zien?
Stond wel ontzettend leuk.
Ja, al 8 manquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is een topshow hoor
Komt er volk op haxball af nu?
Wow toot.quote:
Het is sterker dan ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow toot.
Die verliefdheid doet je geen goed hoor, verbaal gezien.
Tchock?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Paxie en Yreal, jullie geliefde mede rechtenpoppetje is jarig heu.
2quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke ik ben 10 nachten weg straks, hoeveel onderbroeken zal ik meenemen?
10.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
1quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
450quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
3.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik studeer ook rechten hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Paxie en Yreal, jullie geliefde mede rechtenpoppetje is jarig heu.
Duhquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Dragen jullie iedere dag n schone onderbroek?
Oh, ik dacht dat jij er net al bij was toen ik het zei..quote:
quote:
Eh ja?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In jouw geval snap ik dat
Ik ga voor 7.
Ligt eraan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Nee gewoon omdraaienquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik was afgelopen zomer echt vies bruin door festivals en meer. Leek wel een neger.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik was vorig jaar ook wel mega blond hoor, had 't ook gebleekt.
Als ik een onderbroek draag wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef Crack_ het volgende:
smoothquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik een onderbroek draag wel.
Heb je daar gebruik van gemaakt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zomer echt vies bruin door festivals en meer. Leek wel een neger.
Je bent zelf een enkelsokje manquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, draag veel enkelsokjes dus fuck dat.
Draag jij niet iedere dag schone onderbroek en sokken dan?quote:
In welk opzicht?quote:
neuhquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Draag jij niet iedere dag schone onderbroek en sokken dan?
Dat is het misschien ook welquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan doodnormaal als je iedere dag een schone onderbroek aantrekt?
Dit jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan doodnormaal als je iedere dag een schone onderbroek aantrekt?
He BAH! Ik schrijf even een minnetje op in mijn boekje.quote:
Denk ik te warm op zijn kamer, als de zon onder is zal hij zich vertonen.quote:
Ok, op hoeveel sta ik nu?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He BAH! Ik schrijf even een minnetje op in mijn boekje.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk ik te warm op zijn kamer, als de zon onder is zal hij zich vertonen.
Nou nou nouquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Gatverdamme die stinkende visflapkut van Crack_
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:58 schreef BlauweTijger het volgende:
ze had nog bruin haar vandaagquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DM dit even naar Snowbells a.u.b.
oh, wist niet dat je er ervaring mee hebt gehad.. Klopt wel tot in 't detail, je omschrijving.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Komt wel goedquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wist niet dat je er ervaring mee hebt gehad.. Klopt wel tot in 't detail, je omschrijving.
& ik?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 minnetjes. Maar je staat nog in de plus.
Ja, maar ik bedoel op hoeveel sta ik nu?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 minnetjes. Maar je staat nog in de plus.
Ik heb eens 40 minuten samen met Ro op één bankje gezeten. Hoogtepunt uit mijn FOK!-leven. Daar kan geen dierentuin tegen opquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En een zonnebril
alhoewel rodawa er charmanter uitzag
Helemaal nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eens 40 minuten samen met Ro op één bankje gezeten. Hoogtepunt uit mijn FOK!-leven. Daar kan geen dierentuin tegen op
Als we samen naar het strand gaan en gaan naaktzwemmen, komt deze onvergetelijke ervaring dan bovenaan of onderaan te staan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eens 40 minuten samen met Ro op één bankje gezeten. Hoogtepunt uit mijn FOK!-leven. Daar kan geen dierentuin tegen op
Jij staat op plus 2.quote:
Plus 9 nu.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel op hoeveel sta ik nu?Acht plusjes en twee minnetjes is + 6
?
Ik ben er vandaag achter gekomen dat witje aka snow (volgens snowbells) op snow lijktquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij staat op plus 2.
[..]
Plus 9 nu.
vertelquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij staat op plus 2.
[..]
Plus 9 nu.
Gewoon een beetje zuipen en netwerken tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Wooow, iemand uit mn klas geeft vrijdag een borrel. Een fucking borrel. Wtf? Wat moet ik daarmee. Een borrel geven is voor kakkers
Jammer dat de FOK!meet met onder andere mortaxx, johannes_vermeer en mij niet zoveel voor jou betekendequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is redelijk studentikoos.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Wooow, iemand uit mn klas geeft vrijdag een borrel. Een fucking borrel. Wtf? Wat moet ik daarmee. Een borrel geven is voor kakkers
quote:
Nee, dat is geheim.quote:
Zuipuhhh!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Nee, ik ga nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon een beetje zuipen en netwerken toch
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
Krijg altijd een spontaan orgasme als ik etsu op cam zie
Haha hoezo ga je niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet.
Beetje jammer want ik kan wel.. wou dat ik gewoon niet kon
Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
Kreeg ik ook een plusje erbij toen je me op cam zag, KS?
Oh echt? Nou ik doe niet mee met die onzin, niks voor mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is redelijk studentikoos.
[..]![]()
[..]
Nee, dat is geheim.
Dat was een VI-Hooligan meet. Dat staat volledig los van FOK!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat de FOK!meet met onder andere mortaxx, johannes_vermeer en mij niet zoveel voor jou betekendeIk ken m'n plek.
Geheid bovenaan. Ik hoop ook top te eindigenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als we samen naar het strand gaan en gaan naaktzwemmen, komt deze onvergetelijke ervaring dan bovenaan of onderaan te staan?
Als je toch besluit om te gaan zou ik wel een schone onderbroek aan doen. :$quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet.
Beetje jammer want ik kan wel.. wou dat ik gewoon niet kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |