Dat is denk ik hoe je je dan opstelt naar anderen want ik voel me hardstikke veilig in utrechtquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor. Maar toch voel je op een of andere manier niet veilig in Utrecht itt Groningen.
[..]
Fikkie.
En in Groningen niet zeker?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is denk ik hoe je je dan opstelt naar anderen want ik voel me hardstikke veilig in utrecht
genoeg blauw op straat tijdens het uitgaan en iedereen is vrolijk/dronken/aangeschoten whatever
Waarom zou je in Utrecht niet overal kunnen komen met de fiets?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
Leuke aan Groningen is dat je de stad zelf overal kan komen met de fiets en 's nachts politie op paarden komen.HA, hebben jullie niet in Utrecht he?
Jawelquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
Leuke aan Groningen is dat je de stad zelf overal kan komen met de fiets en 's nachts politie op paarden komen.HA, hebben jullie niet in Utrecht he?
Euh, je gaat met de trein naar Groningen CS, dan 10 minuten lopen en je bent in de uitgaansgelegenheden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet ik niet, want ik kan er niet uitgaan omdat het in the middle of fucking nowhere ligt
Te groot, verdwaal je makkelijker.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je in Utrecht niet overal kunnen komen met de fiets?
Nooit last van gehad.quote:
Nee.quote:
Je gaat met de bus naar utrecht centraal, dan loop je 15 minuutjes en je zit op het neudequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Euh, je gaat met de trein naar Groningen CS, dan 10 minuten lopen en je bent in de uitgaansgelegenheden.
[..]
Te groot, verdwaal je makkelijker.
[..]
Nooit last van gehad.
[..]
Nee.
Moet je eerst de weg op Utrecht CS weten he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je gaat met de bus naar utrecht centraal, dan loop je 15 minuutjes en je zit op het neude![]()
en als je in utrecht verdwaald durf je of geen mensen aan te spreken en dan betwijfel ik of uitgaan echt je ding is of je loopt de verkeerde kant op wat me erg sterk lijkt
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je eerst de weg op Utrecht CS weten he.
Ik verdwaal daar altijd.Vroeger was het nog erger.
Moet je eerst de borden zien te vinden he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wat is er moeilijk aan?
Fucking overal borden
In m'n bed is altijd ruimte voor jou.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
Maar prima Etsu
groningen zul je vast hardstikke leuk uit kunnen gaan maar dan moet je er wel wonen of in iedergeval daar ergens kunnen crashen
Je bent doof schat, niet blindquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je eerst de borden zien te vinden he.
Moet je niet de hele tijd naar de grond kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je eerst de borden zien te vinden he.
Nu valt het wel mee, nu zijn er 2 richtingen en is het heel smalle hal zeg maar.quote:
Bierprijzen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
Sorry hoor, prima dat je je kan vermaken in groningen maar het is geen haar beter dan utrecht
Eerste trein terugquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
Maar prima Etsu
groningen zul je vast hardstikke leuk uit kunnen gaan maar dan moet je er wel wonen of in iedergeval daar ergens kunnen crashen
In Groningen schijnen nog meer studentes te wonen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
Sorry hoor, prima dat je je kan vermaken in groningen maar het is geen haar beter dan utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |