Jaquote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het toch even de gaten houden en evt melden.
Bored?quote:
Je hebt hem een highfive gegeven neem ik aan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
zit te eten komt mijn broertje oppeens binnen
weet jij waar mijn nektasje iswat
Zo mag je hem echt niet over straat laten gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
Jaquote:
Nee heb hem gevraagd waarvoor hij zijn nektasje nodig hadquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt hem een highfive gegeven neem ik aan?met een stoel. in zijn gezicht.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
Hij woont bij mijn vader dus niet mijn probleemquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo mag je hem echt niet over straat laten gaan.
Zelfs Vierdaagse lopers dragen zelden nektasjes. Die heuptasjes zijn al verschrikkelijk genoeg om naar te kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij woont bij mijn vader dus niet mijn probleem![]()
en verder zijn wij niet te vergelijken dus ik kan gewoon zeggen dat het mijn broertje niet is
Ken jij Castlefest? Ik wil Wardruna live zienquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
heb een tasje om mijn nek elke dag een andere merk
Kan ze geen ongelijk geven in het meenemen van een heuptasje.. is best wel handigquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs Vierdaagse lopers dragen zelden nektasjes. Die heuptasjes zijn al verschrikkelijk genoeg om naar te kijken.
Zo lelijk inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs Vierdaagse lopers dragen zelden nektasjes. Die heuptasjes zijn al verschrikkelijk genoeg om naar te kijken.
Nope, en als ik die timetable zie ken ik alleen rapaljequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken jij Castlefest? Ik wil Wardruna live zien
Volgens mij is het wat breder dan enkel muziek met middeleeuwse kraampjes en zoquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nope, en als ik die timetable zie ken ik alleen rapalje
hahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is het wat breder dan enkel muziek met middeleeuwse kraampjes en zo
En toch, Wardruna. Blijft vet dat Vikings hun muziek gebruikt. Ik dacht echt 'He, dit ken ik'
Handig ja, maar lelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ze geen ongelijk geven in het meenemen van een heuptasje.. is best wel handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |