Bijna 2 uurquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er vanochtend over gedaan?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Groningen schijnen nog meer studentes te wonen.
Valt wel mee toch?quote:
liever een meisje in de buurt danquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Leiden nog meer. Toch net iets praktischer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is niet best nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef essnhills het volgende:
Hoi, ik kom even klagen over de warmte:
Het is warmHet is momenteel 30,1 graden op mijn kamer
In Delft zijn er niet zoveel nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Leiden nog meer. Toch net iets praktischer.
Als t mee zit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij regelt natuurlijk ter plekke een slaapplek
Moet je wel hier op zitten te wachtenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is niet best nee.
Daar moet je wel in het begin van het jaar zijn voor de nieuwe eerstejaars, want ze komen daar twee kilo per maand aan!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is niet best nee.
Niks mis met een beetje vleesquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar moet je wel in het begin van het jaar zijn voor de nieuwe eerstejaars, want ze komen daar twee kilo per maand aan!
Hoi LR. Heb je je overwinning al gevierd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dan ook elkaar oog voor j...
Nee.
Hoi Ess.
Hoeveel punten van je eisenlijstje heb je al kunnen afstrepen overigens?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar moet je wel in het begin van het jaar zijn voor de nieuwe eerstejaars, want ze komen daar twee kilo per maand aan!
Na de finale wel maar toen was er nog niks zeker. Ik denk het niet dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi LR. Heb je je overwinning al gevierd?
Ik wil een grap maken over kroketten.quote:
Te vaak gemaaktquote:
Zo'n 40-45 keer.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel punten van je eisenlijstje heb je al kunnen afstrepen overigens?
[..]
Na de finale wel maar toen was er nog niks zeker. Ik denk het niet dus
14-18 verschillendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |