SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daar weet jij alles van natuurlijk, Etsu bby.quote:
Die over de boekwinkel is nog een legitieme vraag op zichquote:
hoezoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die over de boekwinkel is nog een legitieme vraag op zich
Verdien jij het dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb jou anders nooit vriendelijk zien doen.
Die vraag bestaat sowieso al langer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die over de boekwinkel is nog een legitieme vraag op zich
Ik ben heel vriendelijk. Vraag maar aan anderen hier.quote:
Geen tijd voor. En mijn wil is wet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben heel vriendelijk. Vraag maar aan anderen hier.
Etsu negeert deze vraag. Hij is vast zo'n halve tamme die het sowieso niet in het mondje wilquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van natuurlijk, Etsu bby.
Wel eens zaad gehad dat je weer uitspuugde?
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
runs out is toch dat het uitverkocht is
Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van natuurlijk, Etsu bby.
Wel eens zaad gehad dat je weer uitspuugde?
Ik had het niet eens gezien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Etsu negeert deze vraag. Hij is vast zo'n halve tamme die het sowieso niet in het mondje wil
Of ze zijn slim en bestellen al nieuwe boeken voordat het uitverkocht isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Dus als een boek in de winkel nooit uitverkocht is, kan dat komen omdat niemand het koopt, of dat het zoveel verkoopt dat er constant nieuwe voorraad gebracht moet worden.
...................quote:
moest lachenquote:
Gadverdamme Etsuquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien.
Maar hey, ik slik alles door.Ook pis en poep.
Ah, dit wilde ik eigenlijk niet weten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien.
Maar hey, ik slik alles door.Ook pis en poep.
Ja, dat is er dus aan de gang.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Of ze zijn slim en bestellen al nieuwe boeken voordat het uitverkocht is
Doe even normaal. Jij gaat toch ook met vrouwen naar bed, zie je mij 'Gadverdamme Mortaxx' zeggen? Je moet elkaar respecteren aangezien FOK! heel vriendelijk is volgens Happy.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal. Jij gaat toch ook met vrouwen naar bed, zie je mij 'Gadverdamme Mortaxx' zeggen? Je moet elkaar respecteren aangezien FOK! heel vriendelijk is volgens Happy.
Waar haal jij deze nonsens vandaan :Squote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal. Jij gaat toch ook met vrouwen naar bed, zie je mij 'Gadverdamme Mortaxx' zeggen? Je moet elkaar respecteren aangezien FOK! heel vriendelijk is volgens Happy.
Dat is nog vrij vriendelijk. Waar ik vandaan kom hadden we je allang weggejaagd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sofquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar haal jij deze nonsens vandaan :S
Ik ben niet weg te krijgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is nog vrij vriendelijk. Waar ik vandaan kom hadden we je allang weggejaagd.
Ik heb er eentje genomen op TC, maar mag niet delen denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje genomen op TC, maar mag niet delen denk ik.
jawel ik heb niet zo'n lekker vachtje als konijnen hebbenquote:
insoquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel ik heb niet zo'n lekker vachtje als konijnen hebben
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is vanavond pas hoor
Ik dacht dat we dit tussen ons zouden houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er ook een foto vanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje genomen op TC, maar mag niet delen denk ik.
Die kende je serieus nog niet?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
#nomakeupselfie #tosupportallthegirls #blotebillengezicht [ afbeelding ]
Viel dat even tegen!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:36 schreef supersof het volgende:
ik heb maandan gedacht dat die foto van mortaxx echt was
dat is ook mortaxx waar hebben jullie t over net nog gecammedquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kende je serieus nog niet?
Tja... Mortaxx is ook al bijna 25 he. Toen hij 18 was deed hij nog wat wildere dingen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:36 schreef supersof het volgende:
ik heb maandan gedacht dat die foto van mortaxx echt was
nee joh mortaxx is een ouwe vent van 40-45quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is ook mortaxx waar hebben jullie t over net nog gecammed
nee want die foto is lelijkquote:
en jij gaf mij die fotoquote:
Sof, wat zal ik dragen vanavond?quote:
Ja ik weet het ook nietquote:
Heb jij wel een konijnenvachtje?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je een konijnenvachtje hebt.
Bont is moord!!!!quote:
is fucking heet geen jasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet
denk gewoon panty en rokje en tshirt ofzo
maar twijfel over jas ;s
Ik ben wel enigszins harig ja. #Durftezeggen #Confessions #Beterteveelhaardanteweinigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij wel een konijnenvachtje?
Ja, ik doe denk een vest aan. Dat zal helaas niet het beloofde vest zijn die een zeker iemand me vandaag zou geven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet
denk gewoon panty en rokje en tshirt ofzo
maar twijfel over jas ;s
Ik heb alleen baard en beenhaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel enigszins harig ja. #Durftezeggen #Confessions #Beterteveelhaardanteweinig
En treasuretrail #indoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen baard en beenhaar.
tot ziens bollequote:
Ja, daar heb ik ook klein beetje zitten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En treasuretrail #indo
Waaromwees blij dat je geen behaarde rug hebt ofzo
straks gaat het regenen of wordt het koudquote:
Rughaar is nasty ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En treasuretrail #indo
Waaromwees blij dat je geen behaarde rug hebt ofzo
Oke, dan doe ik ook een vest aanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik doe denk een vest aan. Dat zal helaas niet het beloofde vest zijn die een zeker iemand me vandaag zou geven.
Ik warm je wel op :$quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef supersof het volgende:
[..]
straks gaat het regenen of wordt het koud
Stuur even een picquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, dan doe ik ook een vest aan
welke kleur
Wat matcht bij de rest, toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef supersof het volgende:
[..]
welke kleur
wat voor schoenenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef supersof het volgende:
[..]
welke kleur
moet je wel langer blijven dan twee uur he ;squote:
Poeh. Daar kom ik nog goed weg. Ik heb wel wat onverklaarbaar haar op mijn bovenarm. Ontzettend macho al zeg ik het zelf.quote:
ik kan nooit goede outfitpic maken want geen goede spiegel enzoquote:
maar ik heb heel veel kleuren vestenquote:
die ik de laatste tijd altijd aan hebquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
Ik doe een bandshirt en een legerbroek aan
quote:
Ja doen toch afterparty in jouw villa?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je wel langer blijven dan twee uur he ;s
en kisten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
Ik doe een bandshirt en een legerbroek aan
euh okequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:52 schreef supersof het volgende:
die ik de laatste tijd altijd aan heb
nep allstars
sorry inso
Mijn ouders zijn thuisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja doen toch afterparty in jouw villa?
ga geen hakken aan doenquote:
Haar is verder wel prima. Lekker ruig en mannelijk. Maar op een rug is het gek genoeg heel lelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh. Daar kom ik nog goed weg. Ik heb wel wat onverklaarbaar haar op mijn bovenarm. Ontzettend macho al zeg ik het zelf.
dan ben ik veel te langquote:
wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ben ik veel te langen vind het vervelend lopen voor een hele nacht
wijn en bierquote:
nahquote:
Jij bent 1,70 toch?quote:
weet je zeker dat je mij in je huis wilquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
als we nou vrijdag of zaterdag gingen had het wel gekund want dan gaan ze op vakantie
nee die doe ik niet aan want die zijn nog mooi schoonquote:
nee maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen tochquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je zeker dat je mij in je huis wil
beter zo mooi schoon houdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
nee die doe ik niet aan want die zijn nog mooi schoon
wat is dit toto?quote:
Niet?quote:
mortaxx is volgens mij iets langerquote:
quote:
neequote:
Danzig?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja moet met lr nog steeds smatjes hosselen in Danzig toch
Wow. Ik dacht dat je mij daadwerkelijk afscheepte met Blauwetijger. Mijn excuses voor dit gebrekkige vertrouwen. Natuurlijk kom ik met je mee, geen dronken 16 jarig meisje zal veilig voor ons zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja moet met lr nog steeds smatjes hosselen in Danzig toch
'café'quote:
fera wat doe jij aan danquote:
Ja vroegerrrrrrrrr. Echt vroegerrrrrrrrr. Dat ik nog wel eens uit ging, vroegerrrrrr. Kwam ik ook wel eens buiten Noord - Holland.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Ik dacht dat je mij echt afscheepte met Blauwetijger. Mijn excuses voor dit gebrekkige vertrouwen. Natuurlijk kom ik met je mee, geen dronken 16 jarig meisje zal veilig voor ons zijn
[..]
'café'
Ken je het overigens echt?
Ga je ook mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja vroegerrrrrrrrr. Echt vroegerrrrrrrrr. Dat ik nog wel eens uit ging, vroegerrrrrr. Kwam ik ook wel eens buiten Noord - Holland.En Den Haag was daar een onderdeel van,
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja vroegerrrrrrrrr. Echt vroegerrrrrrrrr. Dat ik nog wel eens uit ging, vroegerrrrrr. Kwam ik ook wel eens buiten Noord - Holland.En Den Haag was daar een onderdeel van,
waarom kom je nooit meer in grtd btquote:
Ik ging al op mijn 15e/16e uit, das fucking 5/6/7 jaar terugquote:
Ik zou wel willen, maar zo meteen ontneem ik jullie je hosselkansen.quote:
oh ohquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
blauwe tijger kwam eerst wel eens in grtd
ik ga hem lokken
Vroegerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ging al op mijn 15e/16e uit, das fucking 5/6/7 jaar terug
[..]
Ik zou wel willen, maar zo meteen ontneem ik jullie je hosselkansen.
wat is erquote:
Dus je was echt zo'n dronken 16 jarig sletjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Gewoon meegaan. De kans dat ik iets hossel in Danzig dat nog enigszins aanspreekbaar is is toch nihilquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
"Was".quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus je was echt zo'n dronken 16 jarig sletje
hihahoquote:
niks, nouja bt komt hier zometeenquote:
hij is niet gay tochquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks, nouja bt komt hier zometeen
vraag me af of hij al een hotelletje heeft gevonden voor hem en zijn vriendje
geloof ik nietquote:
Nu een 20-jarig sletje?quote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon meegaan. De kans dat ik iets hossel in Danzig dat nog enigszins aanspreekbaar is is toch nihil
Overigens is dit verhaal redelijk zorgwekkend.
Ik was jong, naïef en onschuldig, dat gewillige zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Dus jij was één van die gewillige 16 jarige meisjes![]()
![]()
. Godver wat een bagger plek is dat. Ik kwam daar echt alleen als ik al flink heen was
Jup.quote:
Was, ik ben inmiddels ouder, en nauwelijks nog dronken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus je was echt zo'n dronken 16 jarig sletje
Ja jeetje, schat jezelf eens hoger in. Met je pretkoppie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon meegaan. De kans dat ik iets hossel in Danzig dat nog enigszins aanspreekbaar is is toch nihil
Overigens is dit verhaal redelijk zorgwekkend.
Nee. Danzig zal en vond ik nooit leuk. Het enige wat het losmaakte was een diepgaande hekel aan de medemensquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was jong, naïef en onschuldig, dat gewillige zal wel meevallen.En wowowow, excuses zoeken waarom je naar een plek ging. Je mag best toegeven dat je het stiekem leuk vond.
[..]
Jup.
[..]
Was, ik ben inmiddels ouder, en nauwelijks nog dronken.
[..]
Ja jeetje, schat jezelf eens hoger in. Met je pretkoppie.
Welk verhaal is zorgwekkend?
Omdat ik geen mbo doe ben ik ook altijd erg neerbuigend over de Danzig, maar de paar keer dat ik er geweest ben was het erg leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Danzig zal en vond ik nooit leuk. Het enige wat het losmaakte was een diepgaande hekel aan de medemens
Oh en ik werd heel vervelend.
Hehe, okeequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Danzig zal en vond ik nooit leuk. Het enige wat het losmaakte was een diepgaande hekel aan de medemens
Oh en ik werd heel vervelend.
daarop naquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leugens. Kitkatchunky is het met mij eens
Beetje verwarrend dit. :squote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En oké. Tijdens het vervelend doen had ik het best naar mijn zin
Dat is geen nooit.quote:
Nou zegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is jammer dat bans niet besproken worden
Het is fijn om te horen, Johannes, dat je weer veilig thuis bentquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooie TT. Ik ben inmiddels niet meer in de bus, maar thuis.
Ik zou jou toch nooit alleen laten in dit leven?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is fijn om te horen, Johannes, dat je weer veilig thuis bent
Goden onder elkaar, heel normaal hoor, Zeus deed dat ook altijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef appelen het volgende:
[..]
Een god die mij een god noemt.![]()
Vreemd..
Nu geen kippen meer stelen he?quote:
Ik bloos helemaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou jou toch nooit alleen laten in dit leven?
Zeus deed wel meer met goden onder elkaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goden onder elkaar, heel normaal hoor, Zeus deed dat ook altijd.
Broek die eerst te los zat zit nu perfect. Dus, ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je al dikker geworden?
ik ga straks bier drinken
ik heb meegelezenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu geen kippen meer stelen he?
[..]
Ik bloos helemaal.
Ik ga maar eventjes snel douchen om af te koelen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeus deed wel meer met goden onder elkaar.
Ik ben serieus veel afgevallen in Zeeland.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Broek die eerst te los zat zit nu perfect. Dus, ja.
Jij kan wel een kilotje hebben hoor Snowquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Broek die eerst te los zat zit nu perfect. Dus, ja.
Hehe.quote:
ga ergens anders staan mauwenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
kat zit constant te miauwen om aandacht
ook toen ik onder de douche stond
ga iemand anders irriteren
hij wil jequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
Feederquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kan wel een kilotje hebben hoor Snow
Feeder.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij kan wel een kilotje hebben hoor Snow
Was ook wel nodig Fatty Gonzalezquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben serieus veel afgevallen in Zeeland.
2 poesjes in de douche xd xdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
dan moet ie het anders aanpakkenquote:
haha nee is een kat gekkie ;squote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik begeer Snow niet op die manier.
In het Nederlands wordt ook het woord poes gebruikt, soms meer specifiek in het geval van een vrouwelijke kat.quote:
het is een mannelijke katquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:28 schreef appelen het volgende:
[..]
In het Nederlands wordt ook het woord poes gebruikt, soms meer specifiek in het geval van een vrouwelijke kat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kat_(dier)
Ik snap het ook niet meer, erg gecompliceerd allemaal. Maar wat fijn dat je al vroeg kennis hebt mogen maken van het schitterende Den Haagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje verwarrend dit. :s
[..]
Dat is geen nooit.
okequote:
Ik zit 4 weken alleen met mijn kat. Ik word ook langzaamaan gek van dat beest.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
Ik kom/kwam er wel vaker hoor. Best leuke stad, maar daar weet je alles van natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer, erg gecompliceerd allemaal. Maar wat fijn dat je al vroeg kennis hebt mogen maken van het schitterende Den Haag
nee is echt een mannetjequote:
je ouders zijn net drie dagen weg ofzo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit 4 weken alleen met mijn kat. Ik word ook langzaamaan gek van dat beest.
Geef mij 'm maar een paar dagen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ze waren weer even terug.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
je ouders zijn net drie dagen weg ofzo?
Het is en blijft een bouwput maar wel een leuke sfeerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom/kwam er wel vaker hoor. Best leuke stad, maar daar weet je alles van natuurlijk
Alleen oog voor jou toch.quote:
Bazenkinderen.quote:
kattenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oooh op die manierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ze waren weer even terug.
[..]
Het is en blijft een bouwput maar wel een leuke sfeer
Amsterdam is ook een bouwput. Welke (grote) stad is geen bouwput?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ze waren weer even terug.
[..]
Het is en blijft een bouwput maar wel een leuke sfeer
Duitsland. Ik heb ook Bugles Paprika gekochtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
waar
Ik ben groot liefhebber van Bugles, de nacho-cheese variant.
Groningenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een bouwput. Welke (grote) stad is geen bouwput?
Oh jammer, najaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duitsland. Ik heb ook Bugles Paprika gekocht
Dat is weer een ander uiterste.quote:
Dit is wel naar inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Katten zijn in dat opzicht wel makkelijker, onze hond kan je niet zo maar buiten laten, ja in de tuin.
Hier had ik vannacht in VBL SC een aantal goede posts over gezetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Katten zijn in dat opzicht wel makkelijker, onze hond kan je niet zo maar buiten laten, ja in de tuin.
hij staat nooit stil als ik een foto wil makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik hoop dat hij lekker is. Hij is of hartstikke goor of ontzettend lekker. Dat is altijd zo met Sour Cream & Onionquote:
Je bent zelf een uiterste.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste.
[..]
Dit is wel naar inderdaad.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hij staat nooit stil als ik een foto wil makenIk vind 'm leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
hij staat nooit stil als ik een foto wil makenAwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:
[..]
hij staat nooit stil als ik een foto wil makenLiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
hij staat nooit stil als ik een foto wil makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ondanks al zijn beperkingen houd ik van mijn hond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier had ik vannacht in VBL SC een aantal goede posts over gezet
Weet nog niet precies. Even in de kast kijken straks. Wilde wel voor jurkje/rokje gaan op zich.quote:
Ik vind die Pringles SC&O wel heerlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij lekker is. Hij is of hartstikke goor of ontzettend lekker. Dat is altijd zo met Sour Cream & Onion!
ja doe, doe ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet nog niet precies. Even in de kast kijken straks. Wilde wel voor jurkje/rokje gaan op zich.
[..]
hij staat nooit stil als ik een foto wil makenKattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel. Ik ben meer een broekenmens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niet echt andere keus als ik mijn kast open trek
Is goed.quote:
Ik vind zelfs die salt & vinegar wel lekker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die Pringles SC&O wel heerlijk![]()
Weet alleen niet of smeerkaas bij deze variant ook lekker is
Bedankt, denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een uiterste.
Als we onze hond in de tuin doen doen we hem meestal alsnog aan de riem, hij is namelijk gefascineerd door katten en vogels en als hij los is gaat hij die diep in de bosjes proberen te vinden en dan wordt hij helemaal smerig.
Johannes is een hereboerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt, denk ik.
Is jullie tuin zo groot dan?
Hhm nooit gehad, maar dat vind ik niet lekker denk ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind zelfs die salt & vinegar wel lekker.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
lays deep ridged american bbqKan ik zo een zak van leegeten. Fera vindt dit leuk
Een wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
lays deep ridged american bbqKan ik zo een zak van leegeten. Fera vindt dit leuk
[..]
Johannes is een hereboer
bohhquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit heb ik 1 van zo'n raskat
Ik heb geen smeerkaas gekochtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die Pringles SC&O wel heerlijk![]()
Weet alleen niet of smeerkaas bij deze variant ook lekker is
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die in 1 keer een zak chips leegetenFatties
Valt reuze mee, gewoon de achtertuin van een 2 onder 1 kap.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt, denk ik.
Is jullie tuin zo groot dan?
Samen met zo één:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit heb ik 1 van zo'n raskat
Ooh die zijn hier niet eens te koop... In Groningen ook nog nooit gezienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen smeerkaas gekochtIk ging er vanuit dat deze (en paprika ook) genoeg smaak van zichzelf heeft. Die van Pringles vind ik dus niet zo.. Albert Heijn heeft wel hele lekkere SC&O chips
Deze:
[ afbeelding ]
Die moet je echt proberen. Ik vind het de lekkerste SC&O chips die ik ooit heb gehad
Op tinychat kan je tags toevoegen waaarop je hem beter zou kunnen vindenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
Trouwens weer een n00b vraag waarschijnlijk, maar wat zijn tags in US? Iemand zei in DM dat mijn foto tags had gekregen, maar ik weet niet zo goed wat hier mee bedoeld was en hoe ik deze kan zien.En die persoon heeft nog geen antwoord gegeven.
Scherp!quote:
Watte?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes is een hereboer
Maar wat heeft TC er mee te maken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op tinychat kan je tags toevoegen waaarop je hem beter zou kunnen vinden
ALs je op tinypic uploadt kunnen mensen tags toevoegen aan je foto. Doe ik geregeld tot grote hilariteit van degene die dit waarnemenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
Trouwens weer een n00b vraag waarschijnlijk, maar wat zijn tags in US? Iemand zei in DM dat mijn foto tags had gekregen, maar ik weet niet zo goed wat hier mee bedoeld was en hoe ik deze kan zien.En die persoon heeft nog geen antwoord gegeven.
tinypic*quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat heeft TC er mee te maken?Ik snap het niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |