2 poesjes in de douche xd xdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
kat zit constant te miauwen om aandacht
ook toen ik onder de douche stond
ga iemand anders irriteren
dan moet ie het anders aanpakkenquote:
haha nee is een kat gekkie ;squote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik begeer Snow niet op die manier.
In het Nederlands wordt ook het woord poes gebruikt, soms meer specifiek in het geval van een vrouwelijke kat.quote:
het is een mannelijke katquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:28 schreef appelen het volgende:
[..]
In het Nederlands wordt ook het woord poes gebruikt, soms meer specifiek in het geval van een vrouwelijke kat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kat_(dier)
Ik snap het ook niet meer, erg gecompliceerd allemaal. Maar wat fijn dat je al vroeg kennis hebt mogen maken van het schitterende Den Haagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje verwarrend dit. :s
[..]
Dat is geen nooit.
okequote:
Ik zit 4 weken alleen met mijn kat. Ik word ook langzaamaan gek van dat beest.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
kat zit constant te miauwen om aandacht
ook toen ik onder de douche stond
ga iemand anders irriteren
Ik kom/kwam er wel vaker hoor. Best leuke stad, maar daar weet je alles van natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer, erg gecompliceerd allemaal. Maar wat fijn dat je al vroeg kennis hebt mogen maken van het schitterende Den Haag
nee is echt een mannetjequote:
je ouders zijn net drie dagen weg ofzo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit 4 weken alleen met mijn kat. Ik word ook langzaamaan gek van dat beest.
Geef mij 'm maar een paar dagen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ze waren weer even terug.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
je ouders zijn net drie dagen weg ofzo?
Het is en blijft een bouwput maar wel een leuke sfeerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom/kwam er wel vaker hoor. Best leuke stad, maar daar weet je alles van natuurlijk
Alleen oog voor jou toch.quote:
Bazenkinderen.quote:
kattenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oooh op die manierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ze waren weer even terug.
[..]
Het is en blijft een bouwput maar wel een leuke sfeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |