SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Je moeder lacht je uit. Maar hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:25 schreef Flippiee het volgende:
Mijn hond wil niet uitgelaten worden. #hondenstruggles.
Ik helemaal niks. Dump je mij nu al? Zit ik voor niks de Gouden Koppel filmpjes terug te kijkenquote:
Dat deed ze ook, aangezien de hond altijd met mij mee ging. En geen idee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moeder lacht je uit. Maar hoezo dat dan?
Je zoekt logica/een gedachte achter Toto zijn posts/TT's?quote:
Dat weet ik daarom stelde ik het ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat deed ze ook, aangezien de hond altijd met mij mee ging. En geen idee.
Ik wil alleen je persoonlijkheid. Dan kun je je vleselijke lusten botvieren op el flipquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik helemaal niks. Dump je mij nu al? Zit ik voor niks de Gouden Koppel filmpjes terug te kijken
Dit begint vreemde vormen aan te nemen. Dan te bedenken dat je enkel de bal terugkaatstquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil alleen je persoonlijkheid. Dan kun je je vleselijke lusten botvieren op el flip
Bomen zitten niet lekker man. Takken in je reetquote:
Ah, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toot durfde zijn eigen username niet te gebruiken, dus dan maar die van mij.
Ik denk als een beta. Sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zoekt logica/een gedachte achter Toto zijn posts/TT's?
Dat doe je nooit voor niets.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik helemaal niks. Dump je mij nu al? Zit ik voor niks de Gouden Koppel filmpjes terug te kijken
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bomen zitten niet lekker man. Takken in je reet
En je weet prima wie ik wel zou willen zoenen, boefje van me.
[..]
Ah, dat zal het zijn.
[..]
Ik denk als een beta. Sorry
Doe de buschauffeur de groeten, en dat hebben wij ook niet nodig. Bij ons komen de gesprekken vanzelf wel opgang zonder voorbereiding.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe je nooit voor niets.
Tevens kom ik melden dat ik nu in een bus zit.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bomen zitten niet lekker man. Takken in je reet
En je weet prima wie ik wel zou willen zoenen, boefje van me.
Ik zit redelijk achterin, hopelijk denk ik er aan bij het uitstappen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe de buschauffeur de groeten, en dat hebben wij ook niet nodig. Bij ons komen de gesprekken vanzelf wel opgang zonder voorbereiding.
Tevens meld ik bij deze dat ik FOK! wegklik.
Hoe spannend ik de thrill van een geheime relatie ook vind denk ik dat het tijd is om het openbaar te maken.quote:
Sour cream and union Bugles? :S :Squote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit gekocht vandaagBen benieuwd
Ik denk dat je gelijk heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe spannend ik de thrill van een geheime relatie ook vind denk ik dat het tijd is om het openbaar te maken.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sour cream and union Bugles? :S :S
[..]
Ik denk dat je gelijk heb.
Deze leugen zorgt ervoor dat ik er onder door ga, Johannes.
Bij deze: Johannes en ik houden van elkaar.
Dan is het allang opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je je vriend daarmee verrassen op zijn verjaardag.
Je bent zelf echt mogelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee. Heb het wel eens eerder gehoord, maar ik weet niet of dat ook echt mogelijk was of is.
Aan de andere kant zou de gemeente blij moeten zijn dat ze weer zo'n ding voor een woekerprijs kunnen verkopen.
Je bent verplicht zo'n ding te hebben dus lijkt me onmogelijk?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee. Heb het wel eens eerder gehoord, maar ik weet niet of dat ook echt mogelijk was of is.
Aan de andere kant zou de gemeente blij moeten zijn dat ze weer zo'n ding voor een woekerprijs kunnen verkopen.
Dat ook. Debiele regels ook hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent verplicht zo'n ding te hebben dus lijkt me onmogelijk?
identiteitsfraudequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
Kan me wel wat voorstellen als je zo'n ding heel vaak kwijtraakt dat ze denken dat je ze doorverkoopt ofzo
Ik ben er ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen naar meet. Dus eenzaam topic nu.
Ga maar serie kijken dan.
is vanavond pasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
welke meetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke meet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owquote:
Spannend welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is vanavond pas
ik ga met fokkie treinen
Nimma meet.quote:
Ik lees net al dat hij later is. Maar je weet wel, Nimma meet.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow
[..]
Spannend wel
Laat hem je niet overhalen om te gaan zwemmen!
[..]
Nimma meet.
[..]
Ik lees net al dat hij later is. Maar je weet wel, Nimma meet.
Dacht dat hij om 6 uur begon, maar ik zal er naast zitten.
Hey Toot.quote:
Nog steeds?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe je nooit voor niets.
Tevens kom ik melden dat ik nu in een bus zit.
Goed.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit gekocht vandaagBen benieuwd
Gaat Fokkie toch wel? Ik heb niets meer gehoord.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow
[..]
Spannend wel
Laat hem je niet overhalen om te gaan zwemmen!
[..]
Nimma meet.
[..]
Ik lees net al dat hij later is. Maar je weet wel, Nimma meet.
Dacht dat hij om 6 uur begon, maar ik zal er naast zitten.
Met smeerkaas (toscaans)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]waar
Ik ben groot liefhebber van Bugles, de nacho-cheese variant.
Ja.quote:
Ik heb alles niet gelezen hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat Fokkie toch wel? Ik heb niets meer gehoord.
ja en ik kom ook, fokkie en ik nemen samen de treinquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat Fokkie toch wel? Ik heb niets meer gehoord.
Danish chefquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:04 schreef Paxcon het volgende:
Die tubes van die Danish Chef zijn ook verdomd lekker trouwens, die alpenkruiden.
Maar die krengen zijn 1,20 ofzo.
Bugles met Alpenkruiden inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:04 schreef Paxcon het volgende:
Die tubes van die Danish Chef (ofzo) zijn ook verdomd lekker trouwens, die alpenkruiden.
Maar die krengen zijn 1,20 ofzo.
damn, is het nou echt nodig om die trein dubbele penetratie te geven?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en ik kom ook, fokkie en ik nemen samen de trein
Je stijgt in mijn achting. Ik zet een plusje bij je naamquote:
Was het dat maar.quote:
Ja, die zakken vreet ik ook in een keer weg..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bugles met Alpenkruiden inderdaad.
Je vreet zo de hele zak leeg en na afloop voel je je schuldig.
Fucking herkenbaar ditquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij bugles is het juist een toevoeging!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het eerder zonde van de chips zo'n laag smeerkaas
Hoeveel plusjes heb ik al?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je stijgt in mijn achting. Ik zet een plusje bij je naam
O, nice!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en ik kom ook, fokkie en ik nemen samen de trein
Mensen die in 1 keer een zak chips leegetenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, die zakken vreet ik ook in een keer weg..
Maarja
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:06 schreef Snowbells het volgende:
Doritos dipsaus is trouwens ook fucking verslavend
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:06 schreef Snowbells het volgende:
Doritos dipsaus is trouwens ook fucking verslavend
Vinger in de keel ja tog. We laten ons toch niet de grond in praten door een zak chipsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die in 1 keer een zak chips leegetenFatties
Jij kan het hebben hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, die zakken vreet ik ook in een keer weg..
Maarja
Ik mag dan minder normaal eten van mezelf als compensatiequote:
8.quote:
Het is dat ik net al geweest benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
gvdeven vader overhalen om met me mee te gaan naar de supermarkt straks
Wel terechte compensatie, maar of je lichaam daar nou echt blij van wordt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kan het hebben hoor.
[..]
Ik mag dan minder normaal eten van mezelf als compensatie
[..]
8.
2 keer de smaak, 0 keer de calorieën, ja tochquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vinger in de keel ja tog. We laten ons toch niet de grond in praten door een zak chips
22:00 op nijmegenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nice!Hoe laat is er afgesproken dan?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 keer de smaak, 0 keer de calorieën, ja toch
Bij voorkeur nog voordat het de maag bereikt. Al dat maagzuur is de pest voor je gebit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 keer de smaak, 0 keer de calorieën, ja toch
Oké.quote:
Als ik je nummer had gehad had ik je gewhatsapptquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Alleen wel fijn geweest als iemand ff had gewhatsappt ofzo
Ik whatsapp niet met FOK!-user met Heppie als uitzondering die de regel bevestigt. Iemand moet mijn corpse paint beoordelen,.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar Fokkie en sof hebben beiden mijn nummer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik je nummer had gehad had ik je gewhatsappt
Ik wist dat je zou happenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
kk typisch die mijn spullen gratis weggeeft aan anderen
Oh, achja alles is goed gekomen tot nu toequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar Fokkie en sof hebben beiden mijn nummer.
Maar ik heb nog wel genoeg tijd thuis.
Maar jij bent dan ook niet relevant aangaande de meet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik whatsapp niet met FOK!-user met Heppie als uitzondering die de regel bevestigt. Iemand moet mijn corpse paint beoordelen,.
Ik dacht dat je geen corpse paint meer deed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik whatsapp niet met FOK!-user met Heppie als uitzondering die de regel bevestigt. Iemand moet mijn corpse paint beoordelen,.
Daar weet jij niks van. Ik reis met Mortaxx mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet relevant aangaande de meet.
hij stond haar beter dan jouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
kk typisch die mijn spullen gratis weggeeft aan anderen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat ik hem terug krijg
snow heeft connecties en shitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat ik hem terug krijg
Jij ook waarschijnlijkquote:
A$AP $HAG onder anderequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow heeft connecties en shit
[..]
Jij ook waarschijnlijk
Niet hardop, maar ik heb wel moeite met glimlach te laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow heeft connecties en shit
[..]
Jij ook waarschijnlijk
Ik kan hier eerlijk gezegd niet om lachen, kk asoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet hardop, maar ik heb wel moeite met glimlach te laten verdwijnen.
ik heb je nummer nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende week heb ik mijn huis voor mezelf. Kom naar Amsterdam, dan gaan we winkelen, nieuwe zonnebril zoeken, en eten we daarna wat bij mij thuis.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan hier eerlijk gezegd niet om lachen, kk aso
En ik maar denken dat het gezellig zou worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van. Ik reis met Mortaxx mee.
Ik zal jou eens laten glimlachen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet hardop, maar ik heb wel moeite met glimlach te laten verdwijnen.
Dan kom ik wel nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het gezellig zou worden.
Ik de jouwe wel.quote:
stuur me eens een berichtjequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende week heb ik mijn huis voor mezelf. Kom naar Amsterdam, dan gaan we winkelen, nieuwe zonnebril zoeken, en eten we daarna wat bij mij thuis.
Present.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende week heb ik mijn huis voor mezelf. Kom naar Amsterdam, dan gaan we winkelen, nieuwe zonnebril zoeken, en eten we daarna wat bij mij thuis.
Jij moet wel. Voor sof.quote:
Gaan jullie nu net als Vitesse mee doen om de titel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ado den Haag is definitief in Chinese handen. RIP
Gedaan.quote:
En dat was wat precies?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
:S WOW
NA ALLES WAT IK VOOR JE GEDAAN HEB
jij doet niksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
:S WOW
NA ALLES WAT IK VOOR JE GEDAAN HEB
rudequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
jij doet niks
alleen thuis zitten
toch
wow inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
jij doet niks
alleen thuis zitten
toch
gemeenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
jij doet niks
alleen thuis zitten
toch
echt hequote:
te langzaamquote:
pls jouw hart is als ijsquote:
Of jij bent een goede leerling.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je ziet dat Kaneel een goede leermeester is, zowel over zelfvertrouwen als de celibaatleef.
npquote:
Omdat Snow en ik de 2 knapste hier in de SC zijn?quote:
Ik ben nou eenmaal een snelle jongen.quote:
Dank je Snow. Jij bent dan ook mijn beste leerling.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je ziet dat Kaneel een goede leermeester is, zowel over zelfvertrouwen als de celibaatleef.
Wijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat Snow en ik de 2 knapste hier in de SC zijn?
[..]
Ik ben nou eenmaal een snelle jongen.
Inb4 that's what she said.
[..]
Dank je Snow. Jij bent dan ook mijn beste leerling.
Wie heeft dit bepaald? :squote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat Snow en ik de 2 knapste hier in de SC zijn?
Hoop mooie woorden over het behouden van een eigen identiteit maar als ik heel eerlijk ben kon er toch al niet meer minder voetbal in het bestuur dan nuquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaan jullie nu net als Vitesse mee doen om de titel?
Mijn Lord of Light.quote:
vanochtend trui aangedaan ondat het koud wasquote:
Binnen paar jaar alleen nog maar Chineesjes op het veldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoop mooie woorden over het behouden van een eigen identiteit maar als ik heel eerlijk ben kon er toch al niet meer minder voetbal in het bestuur dan nu
Top 3 in 3 jaar is het streven naar het schijnt.
ben je weer beter?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vanochtend trui aangedaan ondat het koud was
zit nu in een volle bus met stralende zon
rip
herkenbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef Snowbells het volgende:
Echt schijtirritant, ouders die allebei vakantie hebben en 1tje die het huis niet uit kancontinu gezeur
Ik vind wp het knapst.quote:
Vetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoop mooie woorden over het behouden van een eigen identiteit maar als ik heel eerlijk ben kon er toch al niet meer minder voetbal in het bestuur dan nu
Top 3 in 3 jaar is het streven naar het schijnt.
Wie weetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Binnen paar jaar alleen nog maar Chineesjes op het veld
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wie ik het knapst vind, zonder smooth over te komen.
rotterdam of hw ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neenooit.
Nog maar 1.5 vakantieik tel af. Gelukkig morgen richting Rotterdam
Toornstra, wat had ik die graag bij Feyenoord gezien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie weet.
Nee zou toch zonde zijn. Al is de kans dat Den Haag een keer een speler voor een goede prijs kan verkopen wel groter. Geen Toornsta voor paar ton aan Utrecht of zo omdat er weer een lijk uit de kast komt
neequote:
Nee Flips. Ga nou niet jouw gedachten over Snow op mijn projecteren.quote:
Wij weten maar al te goed dat jij het bent WP. Laat je niet kistenquote:
Bijna elke club wel, maar ja... Den Haag was weer eens bijna faillietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toornstra, wat had ik die graag bij Feyenoord gezien.
Ah beter, naar ro?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neenooit.
Nog maar 1.5 vakantieik tel af. Gelukkig morgen richting Rotterdam
Awwwquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neemaar wou fera graag zien dus ze kwam naar leiden hele lieve meid
Vrijdagavond inhaalavond/nacht trouwens
Die Chinezen moeten hun 'talenten' van die voetbalscholen nu natuurlijk laten schitteren zodat er back home veel shirtjes worden gekocht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie weet.
Nee zou toch zonde zijn. Al is de kans dat Den Haag een keer een speler voor een goede prijs kan verkopen wel groter. Geen Toornsta voor paar ton aan Utrecht of zo omdat er weer een lijk uit de kast komt
aaaaaawhquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had anders mijn zonnebril bij je opgehaald
mja
Yes yes. EN JAquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah beter, naar ro?bijna kittens toch?
Ahw.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Okeeeujquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Flips. Ga nou niet jouw gedachten over Snow op mijn projecteren.
zak wegquote:
Op jou kan ik bouwen LRquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij weten maar al te goed dat jij het bent WP. Laat je niet kisten
Nu hoef ik niet meer boos te speechenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal er zo even naar vragen, maybe ligt ie gewoon op een andere plek.
Snow is te jong voor mij, ik had haar vader kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu hoef ik niet meer boos te speechen![]()
als je hem vindt, that is![]()
zo leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yes yes. EN JAEn bijna puppy
![]()
Die kat ligt 's nachts op het voeteneinde te slapen bij ons, zo lieeef. Eerst was ze echt bang voor me en nu geeft ze me kopjes wanneer ze langs komt.
TC met kittens of TC met ro?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
zo leukzorg een keer voor tc als je er bent
is schattig
Ik ben de enige die ervoor uit durft te komen. Ik heb 1 op 1 berichten ontvangen... poeh. Ik vind het knap dat jullie het bij hamburgers bakken hebben gehouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zak weg
[..]
Op jou kan ik bouwen LR
wat moet ik toch zonder je
Wow.quote:
Dat zijn wel confrontaties.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snow is te jong voor mij, ik had haar vader kunnen zijn.
kittens natuurlijkquote:
10/10quote:
dat wordt wat vanavondquote:
Hij kan wel schattig zijn, alleen als ik dat zeg dan word hij meteen koala mad en verdrietig omdat zijn mannelijkheid dan een deukje krijgt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
kittens natuurlijk
ro is niet schattig
Onverwachts wel dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij kan wel schattig zijn, alleen als ik dat zeg dan word hij meteen koala mad en verdrietig omdat zijn mannelijkheid dan een deukje krijgt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
kittens natuurlijk
ro is niet schattig
ja omdat je steun zochtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan me iets vaags herinneren dat wij op een gegeven moment elkaar een knuffel gaven
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij kan wel schattig zijn, alleen als ik dat zeg dan word hij meteen koala mad en verdrietig omdat zijn mannelijkheid dan een deukje krijgt.
Moet ie maar tegen kunnenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ja, noem het maar knuffelenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan me iets vaags herinneren dat wij op een gegeven moment elkaar een knuffel gaven
volgens fera ben ik ook een schatjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk niet dat flips en ik een goed stelletje zouden zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben de enige die ervoor uit durft te komen. Ik heb 1 op 1 berichten ontvangen... poeh. Ik vind het knap dat jullie het bij hamburgers bakken hebben gehouden.
Moira en ik hopen ook spoedig te zien dat er wat van terecht komt.
Zulke dingen zou ik nooit over anderen suggereren gezien commentaar op mijn vrouwelijkheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat hij geen mannelijkheid heeft????
Jij bent vrouwelijker dan menig vrouwquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgens fera ben ik ook een schatje
ben zo mannelijk dat ik me daar niets van aantrek
Jouw vrouwelijkheidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zulke dingen zou ik nooit over anderen suggereren gezien commentaar op mijn vrouwelijkheid.
Mwa. Ik ben extreem mannelijk en walg van homoseksuele toespelingen en zelfs ik zou je doen. Dus je moet toch wel iets vrouwelijks uitstralen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgens fera ben ik ook een schatje
ben zo mannelijk dat ik me daar niets van aantrek
i have dat assquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent vrouwelijker dan menig vrouw
Je zat toen meer aan Ro dan ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben extreem mannelijk en walg van homoseksuele toespelingen en zelfs ik zou je doen. Dus je moet toch wel iets vrouwelijks uitstralen.
Sowieso. Ik kijk ESF en voetbal, en jij niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk niet dat flips en ik een goed stelletje zouden zijn
hell, ik weet bijna wel zeker van niet
quote:
staat er los van aapquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso. Ik kijk ESF en voetbal, en jij niet.
[..]![]()
Dat komt omdat ik hem gerust moest stellen. Ik ben immers tevens buitengewoon sociaal en aardig naast mijn mannelijkheidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zat toen meer aan Ro dan ikhypocriete HOMMO
Doe ik heul niequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hem gerust moest stellen. Ik ben tevens buitengewoon sociaal en aardig. Die arme jongen ging kapot van de zenuwen, bang dat je hem weer een vernietigende blik zou geven.
Had je dat niet al veel eerder moeten doen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
Ik luister billy talent
ik begin een beetje te twijfelen aan mijzelf
spring van je balkonquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Had je dat niet al veel eerder moeten doen?
doe danquote:
Boos op Snow?quote:
Oh. Het is dat ik geen whatsapp berichten ga vrijgeven maar jullie hebben dan een hoop te bespreken dit weekendquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Het is dat ik geen whatsapp berichten ga vrijgeven maar jullie hebben dan een hoop te bespreken dit weekend
alsof jij niet regelrecht naar de hel gaatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij stuurt allemaal doodsbedreigingen
dat hij mijn ziel gaat stelen
Oh youquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsof jij niet regelrecht naar de hel gaat
hij doet me altijd denken aan lrquote:
lr=vargquote:
is dat vargquote:
wikipediaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat varg
ik weet niet wat/wie dat is
geen zin inquote:
en ik wou vanavond nog wel komrn wowquote:
Wikipedia is geen goede bron. Daar staan louter vooroordelen en onwaarheden op. Varg is onbegrepen.quote:
jij moet werken dus je kan niet komenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en ik wou vanavond nog wel komrn wow
nee heb jullie toch bij mequote:
is wp eng?quote:
shitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb nog steeds nachtmerries, dus ja
er staat toch wouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
jij moet werken dus je kan niet komen
oh ;squote:
Wat dus toch? Ik dacht dat we gewoon wat grapjes maakten. Nu voel ik me viesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zat toen meer aan Ro dan ikhypocriete HOMMO
grapje toch bbyquote:
ik zou eerder boos zijn op snow die mij de leugens vertelde hoor ;squote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet hoe grappig ik dit vind
No homo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
Okay, voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 23. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sekd en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. En daarna deed ik dat bij hem. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen. Maar die pik in m'n mond... Graag serieuze reacties!
We zouden dit voor ons houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
Okay, voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 23. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sekd en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. En daarna deed ik dat bij hem. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen. Maar die pik in m'n mond... Graag serieuze reacties!
Ik kwam klaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
wow je bent zo sterk ben trots op je meid!!!!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef supersof het volgende:
een kanjer kanker leven
wtf
https://www.facebook.com/kanjerkankerleven
Erg sexy dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga niet serieus reageren op iemand die liegt over zijn leeftijd.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Misschien dat ze in de KLBSC meer begrip hebben voor je ervaring
hoezoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Misschien dat ze in de KLBSC meer begrip hebben voor je ervaring
Oh dat geloof ik wel bij jouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat was niet serieus aan mijn reactie? :S
Ik heb vannacht nog 2 kiwi's op en vanmiddag 2 bananenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok Mort, even serieus antwoord.
Het is heel normaal dat je dan experimenteert, maar je moet meer fruit eten want je zaad was te bitter
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok Mort, even serieus antwoord.
Het is heel normaal dat je dan experimenteert, maar je moet meer fruit eten want je zaad was te bitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |