SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Je moeder lacht je uit. Maar hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:25 schreef Flippiee het volgende:
Mijn hond wil niet uitgelaten worden. #hondenstruggles.
Ik helemaal niks. Dump je mij nu al? Zit ik voor niks de Gouden Koppel filmpjes terug te kijkenquote:
Dat deed ze ook, aangezien de hond altijd met mij mee ging. En geen idee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moeder lacht je uit. Maar hoezo dat dan?
Je zoekt logica/een gedachte achter Toto zijn posts/TT's?quote:
Dat weet ik daarom stelde ik het ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat deed ze ook, aangezien de hond altijd met mij mee ging. En geen idee.
Ik wil alleen je persoonlijkheid. Dan kun je je vleselijke lusten botvieren op el flipquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik helemaal niks. Dump je mij nu al? Zit ik voor niks de Gouden Koppel filmpjes terug te kijken
Dit begint vreemde vormen aan te nemen. Dan te bedenken dat je enkel de bal terugkaatstquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil alleen je persoonlijkheid. Dan kun je je vleselijke lusten botvieren op el flip
Bomen zitten niet lekker man. Takken in je reetquote:
Ah, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toot durfde zijn eigen username niet te gebruiken, dus dan maar die van mij.
Ik denk als een beta. Sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zoekt logica/een gedachte achter Toto zijn posts/TT's?
Dat doe je nooit voor niets.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik helemaal niks. Dump je mij nu al? Zit ik voor niks de Gouden Koppel filmpjes terug te kijken
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bomen zitten niet lekker man. Takken in je reet
En je weet prima wie ik wel zou willen zoenen, boefje van me.
[..]
Ah, dat zal het zijn.
[..]
Ik denk als een beta. Sorry
Doe de buschauffeur de groeten, en dat hebben wij ook niet nodig. Bij ons komen de gesprekken vanzelf wel opgang zonder voorbereiding.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe je nooit voor niets.
Tevens kom ik melden dat ik nu in een bus zit.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bomen zitten niet lekker man. Takken in je reet
En je weet prima wie ik wel zou willen zoenen, boefje van me.
Ik zit redelijk achterin, hopelijk denk ik er aan bij het uitstappen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe de buschauffeur de groeten, en dat hebben wij ook niet nodig. Bij ons komen de gesprekken vanzelf wel opgang zonder voorbereiding.
Tevens meld ik bij deze dat ik FOK! wegklik.
Hoe spannend ik de thrill van een geheime relatie ook vind denk ik dat het tijd is om het openbaar te maken.quote:
Sour cream and union Bugles? :S :Squote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit gekocht vandaagBen benieuwd
Ik denk dat je gelijk heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe spannend ik de thrill van een geheime relatie ook vind denk ik dat het tijd is om het openbaar te maken.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sour cream and union Bugles? :S :S
[..]
Ik denk dat je gelijk heb.
Deze leugen zorgt ervoor dat ik er onder door ga, Johannes.
Bij deze: Johannes en ik houden van elkaar.
Dan is het allang opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je je vriend daarmee verrassen op zijn verjaardag.
Je bent zelf echt mogelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee. Heb het wel eens eerder gehoord, maar ik weet niet of dat ook echt mogelijk was of is.
Aan de andere kant zou de gemeente blij moeten zijn dat ze weer zo'n ding voor een woekerprijs kunnen verkopen.
Je bent verplicht zo'n ding te hebben dus lijkt me onmogelijk?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee. Heb het wel eens eerder gehoord, maar ik weet niet of dat ook echt mogelijk was of is.
Aan de andere kant zou de gemeente blij moeten zijn dat ze weer zo'n ding voor een woekerprijs kunnen verkopen.
Dat ook. Debiele regels ook hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent verplicht zo'n ding te hebben dus lijkt me onmogelijk?
identiteitsfraudequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
Kan me wel wat voorstellen als je zo'n ding heel vaak kwijtraakt dat ze denken dat je ze doorverkoopt ofzo
Ik ben er ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen naar meet. Dus eenzaam topic nu.
Ga maar serie kijken dan.
is vanavond pasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
welke meetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke meet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |