Bedankt Mortaxx.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
Typisch is gewoon een echte heer. Die doen niet aan kiss and tell
Slechts mijn persoonlijkheid. Op seksueel gebied ben ik nog vrij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een goede deal. Jammer dat je nu bezet bent.
Mijn kat zou wraak nemen met tenminste 3 muizen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
witje vind het niet leuk als ik dat doe
Bitchquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heeft jou zien schranzen
dan zou ik als kat ook bang zijn
moet je wel tot in de ochtend wachten hequote:
jaquote:
Ja boeienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:49 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je wel tot in de ochtend wachten he
wij lopen de nacht editiequote:
Waarom mensen dat zouden willen doen vind ik echt een van de grootste mysteries van onze tijd.quote:
okequote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja boeien
kan om half 6 alweer naar huis
er kwam eergisteren een gozer in zwolle traingingspak biertjes bij mij bestellenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom mensen dat zouden willen doen vind ik echt een van de grootste mysteries van onze tijd.
Flikkersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
er kwam eergisteren een gozer in zwolle traingingspak biertjes bij mij bestellen
kort daarna kwam er eentje in een ajax trainingspak, die hebben we mooi 10 minuten laten wachten
einde random bericht over mijn werk
Dit is echt totaal willekeurig laat staan dat het Tchock zijn vraagstuk oplost.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
er kwam eergisteren een gozer in zwolle traingingspak biertjes bij mij bestellen
kort daarna kwam er eentje in een ajax trainingspak, die hebben we mooi 10 minuten laten wachten
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
tchock is voor zwolle en dus niet totaal willekeurigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is echt totaal willekeurig laat staan dat het Tchock zijn vraagstuk oplost.
Toch vind ik het weinig respectvol jegens Tchock. Die jongen zit met een probleem en jij doet het af met een dom, verkapte stoere anekdote over je werklevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
tchock is voor zwolle en dus niet totaal willekeurig
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij had ook een accent 5 keer zo erg als die van jou
was gewoon terecht
dat van jouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
was gewoon terecht
Goed om te weten dat het nog erger ken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
was gewoon terecht
Brittquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed om te weten dat het nog erger ken.
Dat mag je vinden
Mensen denken dat ze gezond leven als ze zoiets 1 keer per jaar doen. Zijn ook vaak van die dikke huismoeders die dan met blaren lopen, omdat ze normaal alleen maar tussen de slaapkamer, keuken en supermarkt afstanden afleggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch vind ik het weinig respectvol jegens Tchock. Die jongen zit met een probleem en jij doet het af met een dom, verkapte stoere anekdote over je werkleven
Mensen denken dat ze gezond leven als ze zoiets 1 keer per jaar doen. Zijn ook vaak van die dikke huismoeders die dan met blaren lopen, omdat ze normaal alleen maar tussen de slaapkamer, keuken en supermarkt afstanden afleggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom mensen dat zouden willen doen vind ik echt een van de grootste mysteries van onze tijd.
11-jarige aldo is nu gekwetstquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen denken dat ze gezond leven als ze zoiets 1 keer per jaar doen. Zijn ook vaak van die dikke huismoeders die dan met blaren lopen, omdat ze normaal alleen maar tussen de slaapkamer, keuken en supermarkt afstanden afleggen.
Maar dit is mijn bescheiden visie.
Jeetje nu al verzuurd terwijl je nog mod bent.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen denken dat ze gezond leven als ze zoiets 1 keer per jaar doen. Zijn ook vaak van die dikke huismoeders die dan met blaren lopen, omdat ze normaal alleen maar tussen de slaapkamer, keuken en supermarkt afstanden afleggen.
Je bent zelf verzuurd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje nu al verzuurd terwijl je nog mod bent.
waar ga je eerst heen dan wpquote:
ik vind jou vervelend doen tegen mijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Ik vergat mijn pi aan te passen. Kennelijk is dat toch essentieel als je Typisch zijn posts schaamteloos overneemtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje nu al verzuurd terwijl je nog mod bent.
Wauw.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buurman heeft de 4-daagse al 30 keer gelopen geloof ik.
Hij loopt ook overal heen, iedere dag. Hij houdt van lopen.
Rawr.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn spieren zijn verzuurd na het sporten.
Hmm. Knuffelen of zuipen op meer kan ik niet komen. Achteraf ben jij degene die ons weerloos en alleen achterliet op FOK!.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind jou vervelend doen tegen mij
hoe komt dit en hoe kunnen wij dit in de toekomst voorkomen?
Ik heb je nog nooit je pi zien aanpassen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik vergat mijn pi aan te passen. Kennelijk is dat toch essentieel als je Typisch zijn posts schaamteloos overneemt
Dat valt wel mee.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit je pi zien aanpassen.
[..]
Dat valt wel mee.
Met Jimbo als bemiddelaar moeten we dat maar een keertje doen dan. Nu ik waarschijnlijk geen seizoenkaart neem dit seizoen heb ik in de weekenden ook wat meer tijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Knuffelen of zuipen op meer kan ik niet komen. Achteraf ben jij degene die ons weerloos en alleen achterliet op FOK!.
ooooh okequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
?
moet even vragen of het goed is.
weet niet wat mijn moeder gepland had enzo
Pi's zijn dan ook wel volkomen nutteloos.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit je pi zien aanpassen.
[..]
Dat valt wel mee.
Waar is die Jimbo eigenlijk geblevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Jimbo als bemiddelaar moeten we dat maar een keertje doen dan. Nu ik waarschijnlijk geen seizoenkaart neem dit seizoen heb ik in de weekenden ook wat meer tijd.
ja moet eerst nog eten en weet niet wat de plannen zijn van de rest van de familiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh oke
je zei
als het laat is kan ik wel
dus dacht at je ergens heen ging daarvoor
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pi's zijn dan ook wel volkomen nutteloos.
Oke, laat maar wetenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja moet eerst nog eten en weet niet wat de plannen zijn van de rest van de familie
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in Portugal inmiddels in een Oranje pak welteverstaan
Wordt wel weer tijd voor clubvoetbal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al een tijdje niet gesproken.
Die komt wel weer bovenwater als Feyenoord weer begint.
inso en een oranje pak????quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]met Inso zeker.
[..]
Wordt wel weer tijd voor clubvoetbal.
Ik heb geen doekoecentjes (over) voor een seizoenkaart, dus heb er eigenlijk niet zo'n zin in.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]met Inso zeker.
[..]
Wordt wel weer tijd voor clubvoetbal.
Je bent nu toch aan 't werk?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen doekoecentjes (over) voor een seizoenkaart, dus heb er eigenlijk niet zo'n zin in.
Ik denk niet dat Inso en Jimbo het heel lang met elkaar zouden uithouden.quote:
Bedankt dat je zo ruimdenkend bent rond mijn weloverwogen meningen en voorkeurenquote:
Ah ja. Wel jammer op zich, mja, misschien krijg je nog een financiële meevaller. Want hoe duur is een SC bij Feyenoord? Bij Heracles bijv. 200 of zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Maar heb wat andere dingen die even voorrang genieten.
Beide Feyenoorders toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Inso en Jimbo het heel lang met elkaar zouden uithouden.
[..]
Bedankt dat je zo ruimdenkend bent rond mijn weloverwogen meningen en voorkeuren
Varg Vikernes en Dries Roelvink zijn ook beide muzikantenquote:
Feyenoord heeft de duurste seizoenskaarten van Nederlandquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja. Wel jammer op zich, mja, misschien krijg je nog een financiële meevaller. Want hoe duur is een SC bij Feyenoord? Bij Heracles bijv. 200 of zo.
275 op mijn vakquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja. Wel jammer op zich, mja, misschien krijg je nog een financiële meevaller. Want hoe duur is een SC bij Feyenoord? Bij Heracles bijv. 200 of zo.
mijn moeder zeiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
net even gevraagd en moeder zei: je bent achttien, je doet maar
Goeie vergelijking wel. Een moordenaar en een homo tegenover een communist en een hooligan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg Vikernes en Dries Roelvink zijn ook beide muzikanten
Wow. Wat aardig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
net even gevraagd en moeder zei: je bent achttien, je doet maar
smooth hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij wou vrijdag niet![]()
dm je anders mijn adres wel dan bel je maar aan![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind je een zeur.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch vind ik het weinig respectvol jegens Tchock. Die jongen zit met een probleem en jij doet het af met een dom, verkapte stoere anekdote over je werkleven
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kortingskaart dus het kost me dan echt veel om dan ook nog naar je osso te gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij wou vrijdag niet![]()
dm je anders mijn adres wel dan bel je maar aan![]()
valt wel meequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kortingskaart dus het kost me dan echt veel om dan ook nog naar je osso te gaan
Fijn dat jij mijn posts wel kunt waarderen oude FOK!kameraad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahaBaas.
[..]
Ik vind je een zeur.
[..]
Dat zal het zijn inderdaad![]()
En lekker veel eten onderweg, want da's zo gezellig.
Wowowowow stank voor dank heet dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahaBaas.
[..]
Ik vind je een zeur.
[..]
Dat zal het zijn inderdaad![]()
En lekker veel eten onderweg, want da's zo gezellig.
ossoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kortingskaart dus het kost me dan echt veel om dan ook nog naar je osso te gaan
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fijn dat jij mijn posts wel kunt waarderen oude FOK!kameraad.
+1 -1 = 0. Mijn dag is goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wowowowow stank voor dank heet dit.
Wij zijn voor vandaag vijanden.
dat is wel leuk jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:19 schreef Typisch het volgende:
ik had nog iets leuks op het werk
ik mocht bij een duitser het bedrag van 40,45 afrekenen
ik moest aan FOK! denken
einde bericht
Ik lachte.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:19 schreef Typisch het volgende:
ik had nog iets leuks op het werk
ik mocht bij een duitser het bedrag van 40,45 afrekenen
ik moest aan FOK! denken
einde bericht
Gewoon storneren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:25 schreef Flippiee het volgende:
Mijn hond wil niet uitgelaten worden. #hondenstruggles.
Omdat je stinkt van het sporten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:25 schreef Flippiee het volgende:
Mijn hond wil niet uitgelaten worden. #hondenstruggles.
Subtiel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je stinkt van het sporten.
Storneren? Dat doet de bank met je geld toch?quote:
Ik heb gewinkeld. Niet eens gesport. Heb wel sportkleding gekocht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je stinkt van het sporten.
Joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Storneren? Dat doet de bank met je geld toch?
[..]
Ik heb gewinkeld. Niet eens gesport. Heb wel sportkleding gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |