SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Hou je mond Etsu.quote:
Tot zover ze inhoudelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
Altijd die inhoudelijke discussie's wanneer etsu er weer eens
Enige probleem is dat Etsu de enige is die ze als inhoudelijk zietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
Altijd die inhoudelijke discussie's wanneer etsu er weer eens
Je bent zelf inhoudelijke zietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige probleem is dat Etsu de enige is die ze als inhoudelijk ziet
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige probleem is dat Etsu de enige is die ze als inhoudelijk ziet
quote:
Bedankt Hansquote:
Jij bent zo'n tokkie uit een achterbuurt die vindt dat de heer Volkert alsnog dood moet en geen vrijheid toekomt?quote:
Hele nare aanval ditquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent zo'n tokkie uit een achterbuurt die vindt dat de heer Volkert alsnog dood moet en geen vrijheid toekomt?
wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
gadverdamme, dit wilde ik geen 2de keer in m`n leven zien![]()
Als je op stormlooptopic googled zie je een hele smakelijke foto van Saraquote:
Jouw printscreen, dat klopt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op.
Ohquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je op stormlooptopic googled zie je een hele smakelijke foto van Sara
quote:
quote:
dacht dat we vrienden warenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kwam al enthousiast het topic binnen maar ik ga ook weer nu hij er is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
net even met hondje gewandeldOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Gewoon geen aandacht geven hij voelt zich nogal verheven boven het plebs maar hebben er meer last van met een blauw kleurtje.quote:
Mijn (post)gedrag is inderdaad flink veranderd sinds ik een blauw kleurtje heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon geen aandacht geven hij voelt zich nogal verheven boven het plebs maar hebben er meer last van met een blauw kleurtje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:24 schreef supersof het volgende:
Wrijf het er maar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
net even met hondje gewandeldTja... je besloot zelf te vertrekken. Vriendschap is een illusie en verwaterd voordat je er erg in hebt. Mijn DM-box staat voor je open hoor, collegaquote:![]()
Ik neem aan dat je al onderweg bent en jij hem over 25 uur uitlaat? dus wat stel je je nou aan>????quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
[..]
Tja... je besloot zelf te vertrekken. Vriendschap is een illusie en verwaterd voordat je er erg in hebt. Mijn DM-box staat voor je open hoor, collega
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:24 schreef supersof het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
net even met hondje gewandeldwat voor as is dat
blablablabla
Uit het oog uit het FOK!hart blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
[..]
Tja... je besloot zelf te vertrekken. Vriendschap is een illusie en verwaterd voordat je er erg in hebt. Mijn DM-box staat voor je open hoor, collega
Parson Jack Russel ruwharigquote:
Brute beestjes hoor zijn zo fel als wat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Parson Jack Russel ruwharig
Dus hoog op de poten
Deze dus echt totaaaaal niet. Alleen oude, grijze mannen vindt hij niet zo leuk. Verder echt een mensenvriendquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Brute beestjes hoor zijn zo fel als wat.
fuckbuddies zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik dacht dat we meer dan vrienden waren
Ik dacht dat dit tussen ons zou blijven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik dacht dat we meer dan vrienden waren
Wil jij mijn beste vriend worden WP? Ik voel mij toch wel een beetje opzij geschoven hier.quote:
Ja oké. Dit houd mij enkel scherp. Mijn excuses voor de valse beschuldiging.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je al onderweg bent en jij hem over 25 uur uitlaat? dus wat stel je je nou aan>????
Dat waren we toch al?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil jij mijn beste vriend worden WP? Ik voel mij toch wel een beetje opzij geschoven hier.
[..]
Ja oké. Dit houd mij enkel scherp. Mijn excuses voor de valse beschuldiging.
Faggotquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat waren we toch al?
zo voelde het althans wel
Dat gevoel is geheel wederzijds, maar iets officieel uitspreken maakt het wel definitiever.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat waren we toch al?
zo voelde het althans wel
Nee jij dan. Met je hoofdquote:
Oquote:
waarom dood je het topic?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
O
Helaas, daarvoor ken ik je nog niet lang genoeg. Ik vind dit wat te snel gaan in deze fase van onze relatie.
We kennen elkaar al 1.5 jaar bbyquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
O
Helaas, daarvoor ken ik je nog niet lang genoeg. Ik vind dit wat te snel gaan in deze fase van onze relatie.
heequote:
22:00 ofzoquote:
ja en fera ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nais
Eerste keer dat je fokkie meet toch?
kom danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer dat ik weer buitengesloten werd
zo zie je maar wie je echte FOK!vrienden zijn
Kom je ook?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer dat ik weer buitengesloten werd
zo zie je maar wie je echte FOK!vrienden zijn
dom wijfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
Een 36-jarige vrouw ontmoette een 12-jarige jongen op Facebook en nodigde hem uit in het bos. Daar hadden ze geslachtsgemeenschap. De vrouw moet nu tien jaar de cel in.
[ afbeelding ]
waar zo'n jongetje zin in heeft héquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
Een 36-jarige vrouw ontmoette een 12-jarige jongen op Facebook en nodigde hem uit in het bos. Daar hadden ze geslachtsgemeenschap. De vrouw moet nu tien jaar de cel in.
[ afbeelding ]
nee hij is 15quote:
mag welquote:
jawelquote:
nijmegen en ze gaan de 4daagse lopenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
waar gaan jullie meeten en wat gaan jullie doen
ik zei niks tegen jou in dmquote:
oquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nijmegen en ze gaan de 4daagse lopen
Fuckerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
dan kan jij inderdaad beter niet gaan
Niet zo jaloers toot.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neee neee
lekker supersof hosselen
ik heb je door srslymortaxx
wat had ik nou gezegd over geheimenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
alsof het niet overduidelijk is dat jij wat voelt voor mortaxx
niks mis mee hoor kaneeltjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gehalte same-sex interesses in dit topic is wel schrikbarend hoog trouwens.
Ik ben de enige man voor Toto, daar ben ik niet bang voor.quote:
GRTD is één grote orgiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Definieer "man"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben de enige man voor Toto, daar ben ik niet bang voor.
beetje gay is okayquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zul je mij niet horen zeggen hoor.quote:
Wow wow wow.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zul je mij niet horen zeggen hoor.
[..]
Wow wow wow.
dat is geen vrouwquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit heb ik jou zo vaak horen zeggen
hoe is het werk?quote:
Goed te doen wel. Leuke collega's zowel tijdens het werken als na het werk in de huisjes. Overleef het nog wel 2 weken.quote:
nicequote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed te doen wel. Leuke collega's zowel tijdens het werken als na het werk in de huisjes. Overleef het nog wel 2 weken.
Ooh serieus, wist ik niet. Dan is het wel voldoende jaquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh serieus, wist ik niet. Dan is het wel voldoende ja
Ga daarna nog wat daagjes weg dus je hebt nog even om aan mijn aanwezigheid te wennen.quote:
yesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe is het met je date(s)?
[..]
Ga daarna nog wat daagjes weg dus je hebt nog even om aan mijn aanwezigheid te wennen.
Goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe is het met je date(s)?
[..]
Ga daarna nog wat daagjes weg dus je hebt nog even om aan mijn aanwezigheid te wennen.
wat is er met jou gebeurdquote:
Dan ga je naar de winkel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trek in bier maar heb geen bier in huis
echtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Huisje boompje beestje
typisch is getrouwd vorige week dinsdag
Het schijnt een mooie ceremonie te zijn geweest. Jammer dat ik weer werd buitengesloten net als bij de 4daagse.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Huisje boompje beestje
typisch is getrouwd vorige week dinsdag
wil je mee lr?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt een mooie ceremonie te zijn geweest. Jammer dat ik weer werd buitengesloten net als bij de 4daagse.
Ik geloof dat wij als buitenbeentjes worden beschouwdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt een mooie ceremonie te zijn geweest. Jammer dat ik weer werd buitengesloten net als bij de 4daagse.
trouwen is achterhaaldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
waarom vertel je dan niet gewoon hoe het er mee gaat ;squote:
stel je niet aan danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het is wel erg ver en onpraktisch.
dat hoeft niet heel fok te wetenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom vertel je dan niet gewoon hoe het er mee gaat ;s
Wij kunnen samen gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het is wel erg ver en onpraktisch.
dm danquote:
Eens. Fijn dat wij elkaar na een wat moeizaam eerste contact hebben kunnen vinden. Laat al die populaire boys en girls het maar lekker samen uitzoekenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij als buitenbeentjes worden beschouwd
jammer maar gelukkig hebben we elkaar nog
Relaties ook. Gewoon een leuk huisje op een groot stuk landquote:
ik heb in typisch zijn wc gekotstquote:
ahahaahhahhhhhhahahah grapjasquote:
Gelijk alweer Lr hosselen. Jezus Mort, beheers jezelf!quote:
Op zijn tijd. Zo'n 6 keer per jaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow Typisch. Ik wist niet dat je zo romantisch was
Ik snap hem wel. In Sof het lichaam en in mij de VI-quotes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelijk alweer Lr hosselen. Jezus Mort, beheers jezelf!
22uquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
Maar hoe laat was het nou sofje?
want als het laat is kan ik wel komen
omgquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. In Sof het lichaam en in mij de VI-quotes.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op zijn tijd. Zo'n 6 keer per jaar.
Hoezo?
quote:
Was een hilarische grap.quote:
er heeft er vannacht weer eentje in mijn wc gekotstquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb in typisch zijn wc gekotst
dat wil ik sof nog wel eens zien doen
ik vind dus niet dat ik mijn oren en ogen dicht hoef te doen
joahquote:
ik vind dit niet romantischquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was een hilarische grap.
Ik weet niet of ik het heel normaal vindt om je kitten zijn kop volledig in je mond te doen laat staan schattig.quote:
Hij begonquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het heel normaal vindt om je kitten zijn kop volledig in je mond te doen laat staan schattig.
Klinkt als een goede deal. Jammer dat je nu bezet bent.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. In Sof het lichaam en in mij de VI-quotes.
hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
er heeft er vannacht weer eentje in mijn wc gekotst
wel in die van beneden
Moet lukken denk ikquote:
die heeft jou zien schranzenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
witje vind het niet leuk als ik dat doe
Bedankt Mortaxx.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
Typisch is gewoon een echte heer. Die doen niet aan kiss and tell
Slechts mijn persoonlijkheid. Op seksueel gebied ben ik nog vrij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een goede deal. Jammer dat je nu bezet bent.
Mijn kat zou wraak nemen met tenminste 3 muizen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
witje vind het niet leuk als ik dat doe
Bitchquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heeft jou zien schranzen
dan zou ik als kat ook bang zijn
moet je wel tot in de ochtend wachten hequote:
jaquote:
Ja boeienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:49 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je wel tot in de ochtend wachten he
wij lopen de nacht editiequote:
Waarom mensen dat zouden willen doen vind ik echt een van de grootste mysteries van onze tijd.quote:
okequote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja boeien
kan om half 6 alweer naar huis
er kwam eergisteren een gozer in zwolle traingingspak biertjes bij mij bestellenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom mensen dat zouden willen doen vind ik echt een van de grootste mysteries van onze tijd.
Flikkersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
er kwam eergisteren een gozer in zwolle traingingspak biertjes bij mij bestellen
kort daarna kwam er eentje in een ajax trainingspak, die hebben we mooi 10 minuten laten wachten
einde random bericht over mijn werk
Dit is echt totaal willekeurig laat staan dat het Tchock zijn vraagstuk oplost.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
er kwam eergisteren een gozer in zwolle traingingspak biertjes bij mij bestellen
kort daarna kwam er eentje in een ajax trainingspak, die hebben we mooi 10 minuten laten wachten
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
tchock is voor zwolle en dus niet totaal willekeurigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is echt totaal willekeurig laat staan dat het Tchock zijn vraagstuk oplost.
Toch vind ik het weinig respectvol jegens Tchock. Die jongen zit met een probleem en jij doet het af met een dom, verkapte stoere anekdote over je werklevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
tchock is voor zwolle en dus niet totaal willekeurig
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij had ook een accent 5 keer zo erg als die van jou
was gewoon terecht
dat van jouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
was gewoon terecht
Goed om te weten dat het nog erger ken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
was gewoon terecht
Brittquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed om te weten dat het nog erger ken.
Dat mag je vinden
Mensen denken dat ze gezond leven als ze zoiets 1 keer per jaar doen. Zijn ook vaak van die dikke huismoeders die dan met blaren lopen, omdat ze normaal alleen maar tussen de slaapkamer, keuken en supermarkt afstanden afleggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch vind ik het weinig respectvol jegens Tchock. Die jongen zit met een probleem en jij doet het af met een dom, verkapte stoere anekdote over je werkleven
Mensen denken dat ze gezond leven als ze zoiets 1 keer per jaar doen. Zijn ook vaak van die dikke huismoeders die dan met blaren lopen, omdat ze normaal alleen maar tussen de slaapkamer, keuken en supermarkt afstanden afleggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom mensen dat zouden willen doen vind ik echt een van de grootste mysteries van onze tijd.
11-jarige aldo is nu gekwetstquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen denken dat ze gezond leven als ze zoiets 1 keer per jaar doen. Zijn ook vaak van die dikke huismoeders die dan met blaren lopen, omdat ze normaal alleen maar tussen de slaapkamer, keuken en supermarkt afstanden afleggen.
Maar dit is mijn bescheiden visie.
Jeetje nu al verzuurd terwijl je nog mod bent.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen denken dat ze gezond leven als ze zoiets 1 keer per jaar doen. Zijn ook vaak van die dikke huismoeders die dan met blaren lopen, omdat ze normaal alleen maar tussen de slaapkamer, keuken en supermarkt afstanden afleggen.
Je bent zelf verzuurd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje nu al verzuurd terwijl je nog mod bent.
waar ga je eerst heen dan wpquote:
ik vind jou vervelend doen tegen mijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Ik vergat mijn pi aan te passen. Kennelijk is dat toch essentieel als je Typisch zijn posts schaamteloos overneemtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje nu al verzuurd terwijl je nog mod bent.
Wauw.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buurman heeft de 4-daagse al 30 keer gelopen geloof ik.
Hij loopt ook overal heen, iedere dag. Hij houdt van lopen.
Rawr.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn spieren zijn verzuurd na het sporten.
Hmm. Knuffelen of zuipen op meer kan ik niet komen. Achteraf ben jij degene die ons weerloos en alleen achterliet op FOK!.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind jou vervelend doen tegen mij
hoe komt dit en hoe kunnen wij dit in de toekomst voorkomen?
Ik heb je nog nooit je pi zien aanpassen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik vergat mijn pi aan te passen. Kennelijk is dat toch essentieel als je Typisch zijn posts schaamteloos overneemt
Dat valt wel mee.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit je pi zien aanpassen.
[..]
Dat valt wel mee.
Met Jimbo als bemiddelaar moeten we dat maar een keertje doen dan. Nu ik waarschijnlijk geen seizoenkaart neem dit seizoen heb ik in de weekenden ook wat meer tijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Knuffelen of zuipen op meer kan ik niet komen. Achteraf ben jij degene die ons weerloos en alleen achterliet op FOK!.
ooooh okequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
?
moet even vragen of het goed is.
weet niet wat mijn moeder gepland had enzo
Pi's zijn dan ook wel volkomen nutteloos.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit je pi zien aanpassen.
[..]
Dat valt wel mee.
Waar is die Jimbo eigenlijk geblevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Jimbo als bemiddelaar moeten we dat maar een keertje doen dan. Nu ik waarschijnlijk geen seizoenkaart neem dit seizoen heb ik in de weekenden ook wat meer tijd.
ja moet eerst nog eten en weet niet wat de plannen zijn van de rest van de familiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh oke
je zei
als het laat is kan ik wel
dus dacht at je ergens heen ging daarvoor
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pi's zijn dan ook wel volkomen nutteloos.
Oke, laat maar wetenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja moet eerst nog eten en weet niet wat de plannen zijn van de rest van de familie
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in Portugal inmiddels in een Oranje pak welteverstaan
Wordt wel weer tijd voor clubvoetbal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al een tijdje niet gesproken.
Die komt wel weer bovenwater als Feyenoord weer begint.
inso en een oranje pak????quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]met Inso zeker.
[..]
Wordt wel weer tijd voor clubvoetbal.
Ik heb geen doekoecentjes (over) voor een seizoenkaart, dus heb er eigenlijk niet zo'n zin in.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]met Inso zeker.
[..]
Wordt wel weer tijd voor clubvoetbal.
Je bent nu toch aan 't werk?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen doekoecentjes (over) voor een seizoenkaart, dus heb er eigenlijk niet zo'n zin in.
Ik denk niet dat Inso en Jimbo het heel lang met elkaar zouden uithouden.quote:
Bedankt dat je zo ruimdenkend bent rond mijn weloverwogen meningen en voorkeurenquote:
Ah ja. Wel jammer op zich, mja, misschien krijg je nog een financiële meevaller. Want hoe duur is een SC bij Feyenoord? Bij Heracles bijv. 200 of zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Maar heb wat andere dingen die even voorrang genieten.
Beide Feyenoorders toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Inso en Jimbo het heel lang met elkaar zouden uithouden.
[..]
Bedankt dat je zo ruimdenkend bent rond mijn weloverwogen meningen en voorkeuren
Varg Vikernes en Dries Roelvink zijn ook beide muzikantenquote:
Feyenoord heeft de duurste seizoenskaarten van Nederlandquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja. Wel jammer op zich, mja, misschien krijg je nog een financiële meevaller. Want hoe duur is een SC bij Feyenoord? Bij Heracles bijv. 200 of zo.
275 op mijn vakquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja. Wel jammer op zich, mja, misschien krijg je nog een financiële meevaller. Want hoe duur is een SC bij Feyenoord? Bij Heracles bijv. 200 of zo.
mijn moeder zeiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
net even gevraagd en moeder zei: je bent achttien, je doet maar
Goeie vergelijking wel. Een moordenaar en een homo tegenover een communist en een hooligan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg Vikernes en Dries Roelvink zijn ook beide muzikanten
Wow. Wat aardig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
net even gevraagd en moeder zei: je bent achttien, je doet maar
smooth hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij wou vrijdag niet![]()
dm je anders mijn adres wel dan bel je maar aan![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind je een zeur.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch vind ik het weinig respectvol jegens Tchock. Die jongen zit met een probleem en jij doet het af met een dom, verkapte stoere anekdote over je werkleven
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kortingskaart dus het kost me dan echt veel om dan ook nog naar je osso te gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij wou vrijdag niet![]()
dm je anders mijn adres wel dan bel je maar aan![]()
valt wel meequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kortingskaart dus het kost me dan echt veel om dan ook nog naar je osso te gaan
Fijn dat jij mijn posts wel kunt waarderen oude FOK!kameraad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahaBaas.
[..]
Ik vind je een zeur.
[..]
Dat zal het zijn inderdaad![]()
En lekker veel eten onderweg, want da's zo gezellig.
Wowowowow stank voor dank heet dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahaBaas.
[..]
Ik vind je een zeur.
[..]
Dat zal het zijn inderdaad![]()
En lekker veel eten onderweg, want da's zo gezellig.
ossoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kortingskaart dus het kost me dan echt veel om dan ook nog naar je osso te gaan
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fijn dat jij mijn posts wel kunt waarderen oude FOK!kameraad.
+1 -1 = 0. Mijn dag is goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wowowowow stank voor dank heet dit.
Wij zijn voor vandaag vijanden.
dat is wel leuk jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:19 schreef Typisch het volgende:
ik had nog iets leuks op het werk
ik mocht bij een duitser het bedrag van 40,45 afrekenen
ik moest aan FOK! denken
einde bericht
Ik lachte.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:19 schreef Typisch het volgende:
ik had nog iets leuks op het werk
ik mocht bij een duitser het bedrag van 40,45 afrekenen
ik moest aan FOK! denken
einde bericht
Gewoon storneren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:25 schreef Flippiee het volgende:
Mijn hond wil niet uitgelaten worden. #hondenstruggles.
Omdat je stinkt van het sporten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:25 schreef Flippiee het volgende:
Mijn hond wil niet uitgelaten worden. #hondenstruggles.
Subtiel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je stinkt van het sporten.
Storneren? Dat doet de bank met je geld toch?quote:
Ik heb gewinkeld. Niet eens gesport. Heb wel sportkleding gekocht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je stinkt van het sporten.
Joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Storneren? Dat doet de bank met je geld toch?
[..]
Ik heb gewinkeld. Niet eens gesport. Heb wel sportkleding gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |