yesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe is het met je date(s)?
[..]
Ga daarna nog wat daagjes weg dus je hebt nog even om aan mijn aanwezigheid te wennen.
Goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe is het met je date(s)?
[..]
Ga daarna nog wat daagjes weg dus je hebt nog even om aan mijn aanwezigheid te wennen.
wat is er met jou gebeurdquote:
Dan ga je naar de winkel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trek in bier maar heb geen bier in huis
echtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Huisje boompje beestje
typisch is getrouwd vorige week dinsdag
Het schijnt een mooie ceremonie te zijn geweest. Jammer dat ik weer werd buitengesloten net als bij de 4daagse.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Huisje boompje beestje
typisch is getrouwd vorige week dinsdag
wil je mee lr?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt een mooie ceremonie te zijn geweest. Jammer dat ik weer werd buitengesloten net als bij de 4daagse.
Ik geloof dat wij als buitenbeentjes worden beschouwdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt een mooie ceremonie te zijn geweest. Jammer dat ik weer werd buitengesloten net als bij de 4daagse.
trouwen is achterhaaldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
waarom vertel je dan niet gewoon hoe het er mee gaat ;squote:
stel je niet aan danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het is wel erg ver en onpraktisch.
dat hoeft niet heel fok te wetenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom vertel je dan niet gewoon hoe het er mee gaat ;s
Wij kunnen samen gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het is wel erg ver en onpraktisch.
dm danquote:
Eens. Fijn dat wij elkaar na een wat moeizaam eerste contact hebben kunnen vinden. Laat al die populaire boys en girls het maar lekker samen uitzoekenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij als buitenbeentjes worden beschouwd
jammer maar gelukkig hebben we elkaar nog
Relaties ook. Gewoon een leuk huisje op een groot stuk landquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |