Wil jij mijn beste vriend worden WP? Ik voel mij toch wel een beetje opzij geschoven hier.quote:
Ja oké. Dit houd mij enkel scherp. Mijn excuses voor de valse beschuldiging.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je al onderweg bent en jij hem over 25 uur uitlaat? dus wat stel je je nou aan>????
Dat waren we toch al?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil jij mijn beste vriend worden WP? Ik voel mij toch wel een beetje opzij geschoven hier.
[..]
Ja oké. Dit houd mij enkel scherp. Mijn excuses voor de valse beschuldiging.
Faggotquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat waren we toch al?
zo voelde het althans wel
Dat gevoel is geheel wederzijds, maar iets officieel uitspreken maakt het wel definitiever.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat waren we toch al?
zo voelde het althans wel
Nee jij dan. Met je hoofdquote:
Oquote:
waarom dood je het topic?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
O
Helaas, daarvoor ken ik je nog niet lang genoeg. Ik vind dit wat te snel gaan in deze fase van onze relatie.
We kennen elkaar al 1.5 jaar bbyquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
O
Helaas, daarvoor ken ik je nog niet lang genoeg. Ik vind dit wat te snel gaan in deze fase van onze relatie.
heequote:
22:00 ofzoquote:
ja en fera ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nais
Eerste keer dat je fokkie meet toch?
kom danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer dat ik weer buitengesloten werd
zo zie je maar wie je echte FOK!vrienden zijn
Kom je ook?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer dat ik weer buitengesloten werd
zo zie je maar wie je echte FOK!vrienden zijn
dom wijfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
Een 36-jarige vrouw ontmoette een 12-jarige jongen op Facebook en nodigde hem uit in het bos. Daar hadden ze geslachtsgemeenschap. De vrouw moet nu tien jaar de cel in.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |