Ohquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je op stormlooptopic googled zie je een hele smakelijke foto van Sara
quote:
quote:
dacht dat we vrienden warenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kwam al enthousiast het topic binnen maar ik ga ook weer nu hij er is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
net even met hondje gewandeldOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Gewoon geen aandacht geven hij voelt zich nogal verheven boven het plebs maar hebben er meer last van met een blauw kleurtje.quote:
Mijn (post)gedrag is inderdaad flink veranderd sinds ik een blauw kleurtje heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon geen aandacht geven hij voelt zich nogal verheven boven het plebs maar hebben er meer last van met een blauw kleurtje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:24 schreef supersof het volgende:
Wrijf het er maar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
net even met hondje gewandeldTja... je besloot zelf te vertrekken. Vriendschap is een illusie en verwaterd voordat je er erg in hebt. Mijn DM-box staat voor je open hoor, collegaquote:![]()
Ik neem aan dat je al onderweg bent en jij hem over 25 uur uitlaat? dus wat stel je je nou aan>????quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
[..]
Tja... je besloot zelf te vertrekken. Vriendschap is een illusie en verwaterd voordat je er erg in hebt. Mijn DM-box staat voor je open hoor, collega
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:24 schreef supersof het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
net even met hondje gewandeldwat voor as is dat
blablablabla
Uit het oog uit het FOK!hart blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
[..]
Tja... je besloot zelf te vertrekken. Vriendschap is een illusie en verwaterd voordat je er erg in hebt. Mijn DM-box staat voor je open hoor, collega
Parson Jack Russel ruwharigquote:
Brute beestjes hoor zijn zo fel als wat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Parson Jack Russel ruwharig
Dus hoog op de poten
Deze dus echt totaaaaal niet. Alleen oude, grijze mannen vindt hij niet zo leuk. Verder echt een mensenvriendquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Brute beestjes hoor zijn zo fel als wat.
fuckbuddies zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik dacht dat we meer dan vrienden waren
Ik dacht dat dit tussen ons zou blijven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik dacht dat we meer dan vrienden waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |