Sour cream and union Bugles? :S :Squote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit gekocht vandaagBen benieuwd
Ik denk dat je gelijk heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe spannend ik de thrill van een geheime relatie ook vind denk ik dat het tijd is om het openbaar te maken.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sour cream and union Bugles? :S :S
[..]
Ik denk dat je gelijk heb.
Deze leugen zorgt ervoor dat ik er onder door ga, Johannes.
Bij deze: Johannes en ik houden van elkaar.
Dan is het allang opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je je vriend daarmee verrassen op zijn verjaardag.
Je bent zelf echt mogelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee. Heb het wel eens eerder gehoord, maar ik weet niet of dat ook echt mogelijk was of is.
Aan de andere kant zou de gemeente blij moeten zijn dat ze weer zo'n ding voor een woekerprijs kunnen verkopen.
Je bent verplicht zo'n ding te hebben dus lijkt me onmogelijk?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee. Heb het wel eens eerder gehoord, maar ik weet niet of dat ook echt mogelijk was of is.
Aan de andere kant zou de gemeente blij moeten zijn dat ze weer zo'n ding voor een woekerprijs kunnen verkopen.
Dat ook. Debiele regels ook hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent verplicht zo'n ding te hebben dus lijkt me onmogelijk?
identiteitsfraudequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
Kan me wel wat voorstellen als je zo'n ding heel vaak kwijtraakt dat ze denken dat je ze doorverkoopt ofzo
Ik ben er ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen naar meet. Dus eenzaam topic nu.
Ga maar serie kijken dan.
is vanavond pasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
welke meetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke meet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |