Yes yes. EN JAquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah beter, naar ro?bijna kittens toch?
Ahw.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neemaar wou fera graag zien dus ze kwam naar leiden hele lieve meid
Vrijdagavond inhaalavond/nacht trouwens
Okeeeujquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Flips. Ga nou niet jouw gedachten over Snow op mijn projecteren.
zak wegquote:
Op jou kan ik bouwen LRquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij weten maar al te goed dat jij het bent WP. Laat je niet kisten
Nu hoef ik niet meer boos te speechenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal er zo even naar vragen, maybe ligt ie gewoon op een andere plek.
Snow is te jong voor mij, ik had haar vader kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu hoef ik niet meer boos te speechen![]()
als je hem vindt, that is![]()
zo leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yes yes. EN JAEn bijna puppy
![]()
Die kat ligt 's nachts op het voeteneinde te slapen bij ons, zo lieeef. Eerst was ze echt bang voor me en nu geeft ze me kopjes wanneer ze langs komt.
TC met kittens of TC met ro?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
zo leukzorg een keer voor tc als je er bent
is schattig
Ik ben de enige die ervoor uit durft te komen. Ik heb 1 op 1 berichten ontvangen... poeh. Ik vind het knap dat jullie het bij hamburgers bakken hebben gehouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zak weg
[..]
Op jou kan ik bouwen LR
wat moet ik toch zonder je
Wow.quote:
Dat zijn wel confrontaties.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snow is te jong voor mij, ik had haar vader kunnen zijn.
kittens natuurlijkquote:
10/10quote:
dat wordt wat vanavondquote:
Hij kan wel schattig zijn, alleen als ik dat zeg dan word hij meteen koala mad en verdrietig omdat zijn mannelijkheid dan een deukje krijgt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
kittens natuurlijk
ro is niet schattig
Onverwachts wel dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij kan wel schattig zijn, alleen als ik dat zeg dan word hij meteen koala mad en verdrietig omdat zijn mannelijkheid dan een deukje krijgt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
kittens natuurlijk
ro is niet schattig
ja omdat je steun zochtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan me iets vaags herinneren dat wij op een gegeven moment elkaar een knuffel gaven
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij kan wel schattig zijn, alleen als ik dat zeg dan word hij meteen koala mad en verdrietig omdat zijn mannelijkheid dan een deukje krijgt.
Moet ie maar tegen kunnenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ja, noem het maar knuffelenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan me iets vaags herinneren dat wij op een gegeven moment elkaar een knuffel gaven
volgens fera ben ik ook een schatjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk niet dat flips en ik een goed stelletje zouden zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben de enige die ervoor uit durft te komen. Ik heb 1 op 1 berichten ontvangen... poeh. Ik vind het knap dat jullie het bij hamburgers bakken hebben gehouden.
Moira en ik hopen ook spoedig te zien dat er wat van terecht komt.
Zulke dingen zou ik nooit over anderen suggereren gezien commentaar op mijn vrouwelijkheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat hij geen mannelijkheid heeft????
Jij bent vrouwelijker dan menig vrouwquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgens fera ben ik ook een schatje
ben zo mannelijk dat ik me daar niets van aantrek
Jouw vrouwelijkheidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zulke dingen zou ik nooit over anderen suggereren gezien commentaar op mijn vrouwelijkheid.
Mwa. Ik ben extreem mannelijk en walg van homoseksuele toespelingen en zelfs ik zou je doen. Dus je moet toch wel iets vrouwelijks uitstralen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgens fera ben ik ook een schatje
ben zo mannelijk dat ik me daar niets van aantrek
i have dat assquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent vrouwelijker dan menig vrouw
Je zat toen meer aan Ro dan ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben extreem mannelijk en walg van homoseksuele toespelingen en zelfs ik zou je doen. Dus je moet toch wel iets vrouwelijks uitstralen.
Sowieso. Ik kijk ESF en voetbal, en jij niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk niet dat flips en ik een goed stelletje zouden zijn
hell, ik weet bijna wel zeker van niet
quote:
staat er los van aapquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso. Ik kijk ESF en voetbal, en jij niet.
[..]![]()
Dat komt omdat ik hem gerust moest stellen. Ik ben immers tevens buitengewoon sociaal en aardig naast mijn mannelijkheidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zat toen meer aan Ro dan ikhypocriete HOMMO
Doe ik heul niequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hem gerust moest stellen. Ik ben tevens buitengewoon sociaal en aardig. Die arme jongen ging kapot van de zenuwen, bang dat je hem weer een vernietigende blik zou geven.
Had je dat niet al veel eerder moeten doen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
Ik luister billy talent
ik begin een beetje te twijfelen aan mijzelf
spring van je balkonquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Had je dat niet al veel eerder moeten doen?
doe danquote:
Boos op Snow?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |