Yes yes. EN JAquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah beter, naar ro?bijna kittens toch?
Ahw.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neemaar wou fera graag zien dus ze kwam naar leiden hele lieve meid
Vrijdagavond inhaalavond/nacht trouwens
Okeeeujquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Flips. Ga nou niet jouw gedachten over Snow op mijn projecteren.
zak wegquote:
Op jou kan ik bouwen LRquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij weten maar al te goed dat jij het bent WP. Laat je niet kisten
Nu hoef ik niet meer boos te speechenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal er zo even naar vragen, maybe ligt ie gewoon op een andere plek.
Snow is te jong voor mij, ik had haar vader kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu hoef ik niet meer boos te speechen![]()
als je hem vindt, that is![]()
zo leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yes yes. EN JAEn bijna puppy
![]()
Die kat ligt 's nachts op het voeteneinde te slapen bij ons, zo lieeef. Eerst was ze echt bang voor me en nu geeft ze me kopjes wanneer ze langs komt.
TC met kittens of TC met ro?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
zo leukzorg een keer voor tc als je er bent
is schattig
Ik ben de enige die ervoor uit durft te komen. Ik heb 1 op 1 berichten ontvangen... poeh. Ik vind het knap dat jullie het bij hamburgers bakken hebben gehouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zak weg
[..]
Op jou kan ik bouwen LR
wat moet ik toch zonder je
Wow.quote:
Dat zijn wel confrontaties.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snow is te jong voor mij, ik had haar vader kunnen zijn.
kittens natuurlijkquote:
10/10quote:
dat wordt wat vanavondquote:
Hij kan wel schattig zijn, alleen als ik dat zeg dan word hij meteen koala mad en verdrietig omdat zijn mannelijkheid dan een deukje krijgt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
kittens natuurlijk
ro is niet schattig
Onverwachts wel dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij kan wel schattig zijn, alleen als ik dat zeg dan word hij meteen koala mad en verdrietig omdat zijn mannelijkheid dan een deukje krijgt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
kittens natuurlijk
ro is niet schattig
ja omdat je steun zochtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan me iets vaags herinneren dat wij op een gegeven moment elkaar een knuffel gaven
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij kan wel schattig zijn, alleen als ik dat zeg dan word hij meteen koala mad en verdrietig omdat zijn mannelijkheid dan een deukje krijgt.
Moet ie maar tegen kunnenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ja, noem het maar knuffelenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan me iets vaags herinneren dat wij op een gegeven moment elkaar een knuffel gaven
volgens fera ben ik ook een schatjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |