Als ik je nummer had gehad had ik je gewhatsapptquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Alleen wel fijn geweest als iemand ff had gewhatsappt ofzo
Ik whatsapp niet met FOK!-user met Heppie als uitzondering die de regel bevestigt. Iemand moet mijn corpse paint beoordelen,.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar Fokkie en sof hebben beiden mijn nummer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik je nummer had gehad had ik je gewhatsappt
Ik wist dat je zou happenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
kk typisch die mijn spullen gratis weggeeft aan anderen
Oh, achja alles is goed gekomen tot nu toequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar Fokkie en sof hebben beiden mijn nummer.
Maar ik heb nog wel genoeg tijd thuis.
Maar jij bent dan ook niet relevant aangaande de meet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik whatsapp niet met FOK!-user met Heppie als uitzondering die de regel bevestigt. Iemand moet mijn corpse paint beoordelen,.
Ik dacht dat je geen corpse paint meer deed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik whatsapp niet met FOK!-user met Heppie als uitzondering die de regel bevestigt. Iemand moet mijn corpse paint beoordelen,.
Daar weet jij niks van. Ik reis met Mortaxx mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet relevant aangaande de meet.
hij stond haar beter dan jouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
kk typisch die mijn spullen gratis weggeeft aan anderen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat ik hem terug krijg
snow heeft connecties en shitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat ik hem terug krijg
Jij ook waarschijnlijkquote:
A$AP $HAG onder anderequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow heeft connecties en shit
[..]
Jij ook waarschijnlijk
Niet hardop, maar ik heb wel moeite met glimlach te laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow heeft connecties en shit
[..]
Jij ook waarschijnlijk
Ik kan hier eerlijk gezegd niet om lachen, kk asoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet hardop, maar ik heb wel moeite met glimlach te laten verdwijnen.
ik heb je nummer nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende week heb ik mijn huis voor mezelf. Kom naar Amsterdam, dan gaan we winkelen, nieuwe zonnebril zoeken, en eten we daarna wat bij mij thuis.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan hier eerlijk gezegd niet om lachen, kk aso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |