ga geen hakken aan doenquote:
Haar is verder wel prima. Lekker ruig en mannelijk. Maar op een rug is het gek genoeg heel lelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh. Daar kom ik nog goed weg. Ik heb wel wat onverklaarbaar haar op mijn bovenarm. Ontzettend macho al zeg ik het zelf.
dan ben ik veel te langquote:
wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ben ik veel te langen vind het vervelend lopen voor een hele nacht
wijn en bierquote:
nahquote:
Jij bent 1,70 toch?quote:
weet je zeker dat je mij in je huis wilquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
als we nou vrijdag of zaterdag gingen had het wel gekund want dan gaan ze op vakantie
nee die doe ik niet aan want die zijn nog mooi schoonquote:
nee maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen tochquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je zeker dat je mij in je huis wil
beter zo mooi schoon houdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
nee die doe ik niet aan want die zijn nog mooi schoon
wat is dit toto?quote:
Niet?quote:
mortaxx is volgens mij iets langerquote:
quote:
neequote:
Danzig?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja moet met lr nog steeds smatjes hosselen in Danzig toch
Wow. Ik dacht dat je mij daadwerkelijk afscheepte met Blauwetijger. Mijn excuses voor dit gebrekkige vertrouwen. Natuurlijk kom ik met je mee, geen dronken 16 jarig meisje zal veilig voor ons zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja moet met lr nog steeds smatjes hosselen in Danzig toch
'café'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |