Ik wel. Ik ben meer een broekenmens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niet echt andere keus als ik mijn kast open trek
Is goed.quote:
Ik vind zelfs die salt & vinegar wel lekker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die Pringles SC&O wel heerlijk![]()
Weet alleen niet of smeerkaas bij deze variant ook lekker is
Bedankt, denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een uiterste.
Als we onze hond in de tuin doen doen we hem meestal alsnog aan de riem, hij is namelijk gefascineerd door katten en vogels en als hij los is gaat hij die diep in de bosjes proberen te vinden en dan wordt hij helemaal smerig.
Johannes is een hereboerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt, denk ik.
Is jullie tuin zo groot dan?
Hhm nooit gehad, maar dat vind ik niet lekker denk ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind zelfs die salt & vinegar wel lekker.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
lays deep ridged american bbqKan ik zo een zak van leegeten. Fera vindt dit leuk
Een wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
lays deep ridged american bbqKan ik zo een zak van leegeten. Fera vindt dit leuk
[..]
Johannes is een hereboer
bohhquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit heb ik 1 van zo'n raskat
Ik heb geen smeerkaas gekochtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die Pringles SC&O wel heerlijk![]()
Weet alleen niet of smeerkaas bij deze variant ook lekker is
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die in 1 keer een zak chips leegetenFatties
Valt reuze mee, gewoon de achtertuin van een 2 onder 1 kap.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt, denk ik.
Is jullie tuin zo groot dan?
Samen met zo één:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit heb ik 1 van zo'n raskat
Ooh die zijn hier niet eens te koop... In Groningen ook nog nooit gezienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen smeerkaas gekochtIk ging er vanuit dat deze (en paprika ook) genoeg smaak van zichzelf heeft. Die van Pringles vind ik dus niet zo.. Albert Heijn heeft wel hele lekkere SC&O chips
Deze:
[ afbeelding ]
Die moet je echt proberen. Ik vind het de lekkerste SC&O chips die ik ooit heb gehad
Op tinychat kan je tags toevoegen waaarop je hem beter zou kunnen vindenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
Trouwens weer een n00b vraag waarschijnlijk, maar wat zijn tags in US? Iemand zei in DM dat mijn foto tags had gekregen, maar ik weet niet zo goed wat hier mee bedoeld was en hoe ik deze kan zien.En die persoon heeft nog geen antwoord gegeven.
Scherp!quote:
Watte?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes is een hereboer
Maar wat heeft TC er mee te maken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op tinychat kan je tags toevoegen waaarop je hem beter zou kunnen vinden
ALs je op tinypic uploadt kunnen mensen tags toevoegen aan je foto. Doe ik geregeld tot grote hilariteit van degene die dit waarnemenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
Trouwens weer een n00b vraag waarschijnlijk, maar wat zijn tags in US? Iemand zei in DM dat mijn foto tags had gekregen, maar ik weet niet zo goed wat hier mee bedoeld was en hoe ik deze kan zien.En die persoon heeft nog geen antwoord gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |