Amsterdam is ook een bouwput. Welke (grote) stad is geen bouwput?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ze waren weer even terug.
[..]
Het is en blijft een bouwput maar wel een leuke sfeer
Duitsland. Ik heb ook Bugles Paprika gekochtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
waar
Ik ben groot liefhebber van Bugles, de nacho-cheese variant.
Groningenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een bouwput. Welke (grote) stad is geen bouwput?
Oh jammer, najaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duitsland. Ik heb ook Bugles Paprika gekocht
Dat is weer een ander uiterste.quote:
Dit is wel naar inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Katten zijn in dat opzicht wel makkelijker, onze hond kan je niet zo maar buiten laten, ja in de tuin.
Hier had ik vannacht in VBL SC een aantal goede posts over gezetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Katten zijn in dat opzicht wel makkelijker, onze hond kan je niet zo maar buiten laten, ja in de tuin.
hij staat nooit stil als ik een foto wil makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik hoop dat hij lekker is. Hij is of hartstikke goor of ontzettend lekker. Dat is altijd zo met Sour Cream & Onionquote:
Je bent zelf een uiterste.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste.
[..]
Dit is wel naar inderdaad.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hij staat nooit stil als ik een foto wil makenIk vind 'm leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
hij staat nooit stil als ik een foto wil makenAwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:
[..]
hij staat nooit stil als ik een foto wil makenLiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
hij staat nooit stil als ik een foto wil makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ondanks al zijn beperkingen houd ik van mijn hond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier had ik vannacht in VBL SC een aantal goede posts over gezet
Weet nog niet precies. Even in de kast kijken straks. Wilde wel voor jurkje/rokje gaan op zich.quote:
Ik vind die Pringles SC&O wel heerlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij lekker is. Hij is of hartstikke goor of ontzettend lekker. Dat is altijd zo met Sour Cream & Onion!
ja doe, doe ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet nog niet precies. Even in de kast kijken straks. Wilde wel voor jurkje/rokje gaan op zich.
[..]
hij staat nooit stil als ik een foto wil makenKattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |