fera wat doe jij aan danquote:
Ja vroegerrrrrrrrr. Echt vroegerrrrrrrrr. Dat ik nog wel eens uit ging, vroegerrrrrr. Kwam ik ook wel eens buiten Noord - Holland.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Ik dacht dat je mij echt afscheepte met Blauwetijger. Mijn excuses voor dit gebrekkige vertrouwen. Natuurlijk kom ik met je mee, geen dronken 16 jarig meisje zal veilig voor ons zijn
[..]
'café'
Ken je het overigens echt?
Ga je ook mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja vroegerrrrrrrrr. Echt vroegerrrrrrrrr. Dat ik nog wel eens uit ging, vroegerrrrrr. Kwam ik ook wel eens buiten Noord - Holland.En Den Haag was daar een onderdeel van,
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja vroegerrrrrrrrr. Echt vroegerrrrrrrrr. Dat ik nog wel eens uit ging, vroegerrrrrr. Kwam ik ook wel eens buiten Noord - Holland.En Den Haag was daar een onderdeel van,
waarom kom je nooit meer in grtd btquote:
Ik ging al op mijn 15e/16e uit, das fucking 5/6/7 jaar terugquote:
Ik zou wel willen, maar zo meteen ontneem ik jullie je hosselkansen.quote:
oh ohquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
blauwe tijger kwam eerst wel eens in grtd
ik ga hem lokken
Vroegerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ging al op mijn 15e/16e uit, das fucking 5/6/7 jaar terug
[..]
Ik zou wel willen, maar zo meteen ontneem ik jullie je hosselkansen.
wat is erquote:
Dus je was echt zo'n dronken 16 jarig sletjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Gewoon meegaan. De kans dat ik iets hossel in Danzig dat nog enigszins aanspreekbaar is is toch nihilquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
"Was".quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus je was echt zo'n dronken 16 jarig sletje
hihahoquote:
niks, nouja bt komt hier zometeenquote:
hij is niet gay tochquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks, nouja bt komt hier zometeen
vraag me af of hij al een hotelletje heeft gevonden voor hem en zijn vriendje
geloof ik nietquote:
Nu een 20-jarig sletje?quote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon meegaan. De kans dat ik iets hossel in Danzig dat nog enigszins aanspreekbaar is is toch nihil
Overigens is dit verhaal redelijk zorgwekkend.
Ik was jong, naïef en onschuldig, dat gewillige zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Dus jij was één van die gewillige 16 jarige meisjes![]()
![]()
. Godver wat een bagger plek is dat. Ik kwam daar echt alleen als ik al flink heen was
Jup.quote:
Was, ik ben inmiddels ouder, en nauwelijks nog dronken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus je was echt zo'n dronken 16 jarig sletje
Ja jeetje, schat jezelf eens hoger in. Met je pretkoppie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon meegaan. De kans dat ik iets hossel in Danzig dat nog enigszins aanspreekbaar is is toch nihil
Overigens is dit verhaal redelijk zorgwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |