Gadverdamme Etsuquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien.
Maar hey, ik slik alles door.Ook pis en poep.
Ah, dit wilde ik eigenlijk niet weten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien.
Maar hey, ik slik alles door.Ook pis en poep.
Ja, dat is er dus aan de gang.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Of ze zijn slim en bestellen al nieuwe boeken voordat het uitverkocht is
Doe even normaal. Jij gaat toch ook met vrouwen naar bed, zie je mij 'Gadverdamme Mortaxx' zeggen? Je moet elkaar respecteren aangezien FOK! heel vriendelijk is volgens Happy.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal. Jij gaat toch ook met vrouwen naar bed, zie je mij 'Gadverdamme Mortaxx' zeggen? Je moet elkaar respecteren aangezien FOK! heel vriendelijk is volgens Happy.
Waar haal jij deze nonsens vandaan :Squote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal. Jij gaat toch ook met vrouwen naar bed, zie je mij 'Gadverdamme Mortaxx' zeggen? Je moet elkaar respecteren aangezien FOK! heel vriendelijk is volgens Happy.
Dat is nog vrij vriendelijk. Waar ik vandaan kom hadden we je allang weggejaagd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sofquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar haal jij deze nonsens vandaan :S
Ik ben niet weg te krijgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is nog vrij vriendelijk. Waar ik vandaan kom hadden we je allang weggejaagd.
Ik heb er eentje genomen op TC, maar mag niet delen denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje genomen op TC, maar mag niet delen denk ik.
jawel ik heb niet zo'n lekker vachtje als konijnen hebbenquote:
insoquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel ik heb niet zo'n lekker vachtje als konijnen hebben
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is vanavond pas hoor
Ik dacht dat we dit tussen ons zouden houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |