SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daar weet jij alles van natuurlijk, Etsu bby.quote:
Die over de boekwinkel is nog een legitieme vraag op zichquote:
hoezoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die over de boekwinkel is nog een legitieme vraag op zich
Verdien jij het dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb jou anders nooit vriendelijk zien doen.
Die vraag bestaat sowieso al langer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die over de boekwinkel is nog een legitieme vraag op zich
Ik ben heel vriendelijk. Vraag maar aan anderen hier.quote:
Geen tijd voor. En mijn wil is wet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben heel vriendelijk. Vraag maar aan anderen hier.
Etsu negeert deze vraag. Hij is vast zo'n halve tamme die het sowieso niet in het mondje wilquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van natuurlijk, Etsu bby.
Wel eens zaad gehad dat je weer uitspuugde?
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
runs out is toch dat het uitverkocht is
Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van natuurlijk, Etsu bby.
Wel eens zaad gehad dat je weer uitspuugde?
Ik had het niet eens gezien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Etsu negeert deze vraag. Hij is vast zo'n halve tamme die het sowieso niet in het mondje wil
Of ze zijn slim en bestellen al nieuwe boeken voordat het uitverkocht isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Dus als een boek in de winkel nooit uitverkocht is, kan dat komen omdat niemand het koopt, of dat het zoveel verkoopt dat er constant nieuwe voorraad gebracht moet worden.
...................quote:
moest lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |