SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggehaald: Hollenstein, Wyss (beiden in aanval), Nieve (te veel kopwerk), Iglinsky, Scarponi (Aandachtshoeren, oa salto maken..) Trofimov, Tossato, Hansen, Roelandts, Ladagnous (allemaal te vaak in beeld geweest en genoemd)
Waarschuwing: Vichot, Serpa en Devenyns
Link naar deel 1: TDF / De meest onopvallende renner in de tour 2014 Misschien dat een mod het kan reeksen.
Lol, moest lachen om opmerking bij Scarponi. Maar een reeks kun je zelf ook maken door een volgend deeltje aan te maken en niet een geheel nieuw topic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze renners zijn nog zeer opvallend bezig in peloton. Wie o wie gaat winnen?
Weggehaald: Hollenstein, Wyss (beiden in aanval), Nieve (te veel kopwerk), Iglinsky, Scarponi (Aandachtshoeren, oa salto maken..) Trofimov, Tossato, Hansen, Roelandts, Ladagnous (allemaal te vaak in beeld geweest en genoemd)
Link naar deel 1: TDF / De meest onopvallende renner in de tour 2014 Misschien dat een mod het kan reeksen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:55 schreef Deetch het volgende:
[..]
Lol, moest lachen om opmerking bij Scarponi. Maar een reeks kun je zelf ook maken door een volgend deeltje aan te maken en niet een geheel nieuw topic.
Dacht dat dat automagisch gaat. Ik verwacht dat de FDJ en Bretagne boys allemaal hun kop nog wel een keer laten zien in een vlucht. Zeker nu de strijd om geel al beslist is. Tankink zal nog wel kopwerkterugbrengwerk moeten doen in de bergen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaanMaar dan wordt het niet automatisch gereekst, dat moet een moderator in het begin doen
Kwam gisteren nog redelijk lang in beeld omdat hij bij Gallopin zat en uiteindelijk ook samen met hem over de streep reed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:54 schreef heywoodu het volgende:
Als Serpa dit wint verdient hij echt een standbeeld, met z'n snor
Pas maar op, dadelijk heb je weer een note!1!11!1quote:
Is er ook een prijs voor de meest onopvallende mod?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Timmm, lavender en kanon zie je haast niet..
Dan kan iedereen wel een naam noemen die in het lijstje staat. Dat is geen criteria.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:25 schreef kibo het volgende:
Vachon wordt vandaag genoemd als kanshebber in de gezaghebbende OP van rotscholier.
Voldoende voor een waarschuwing lijkt me.
Dit dus. Voorlopig opvallend de meest onopvallende.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:39 schreef Chiappucci het volgende:
Reichenbach had ik toch wel stiekem top 20 zien rijden, maar die staat gewoon 115e zonder ook maar één keer in beeld te zijn geweest. Opvallend.
Misschien in de aanval vandaag?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit dus. Voorlopig opvallend de meest onopvallende.
Pino is de enige vogel die niet van noten houdt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk heb je weer een note!1!11!1
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eruit lijkt me.. We weten te veel over hem.. 23 jaar, komt uit een plek vlakbij Valencia... enzovoorts..
Valt m.i. wel onder opvallend op kop rijden en exit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Durbridge werd halverwege koers ook even genoemd; waarschuwinkje is wel op z'n plaats denk ik
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze renners zijn nog zeer opvallend bezig in peloton. Wie o wie gaat winnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggehaald: Hollenstein, Wyss (beiden in aanval), Nieve (te veel kopwerk), Iglinsky, Scarponi (Aandachtshoeren, oa salto maken..) Trofimov, Tossato, Hansen, Roelandts, Ladagnous (allemaal te vaak in beeld geweest en genoemd)
Link naar deel 1: TDF / De meest onopvallende renner in de tour 2014 Misschien dat een mod het kan reeksen.![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
Is het niet wat te vroeg voor Isaychev?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serpa, Herrada, Isaychev, Durbridge eruit dus
Waarschuwing voor Intxausti
D'accord?
Isaychev is veel te vroeg en Serpa vind ik ook te vroeg, aangezien het alleen een onbenullige val was en verder niet. Herrada is in ieder de enige die echt zwaar terecht is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serpa, Herrada, Isaychev, Durbridge eruit dus
Waarschuwing voor Intxausti
D'accord?
Die is eergisteren minutenlang in beeld geweest omdat hij bij Gallopin zat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Serpa vind ik ook te vroeg, aangezien het alleen een onbenullige val was en verder niet.
Wat bedoel je, is meestrijden voor de meest onopvallende renner in de Tour niet voldoende?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:40 schreef theodoor9 het volgende:
Had reichenbach in mijn poule, toch meer van verwacht.
Nopequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat bedoel je, is meestrijden voor de meest onopvallende renner in de Tour niet voldoende?
Akkoord!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niemand meer in de race want ze zijn allemaal al in beeld geweest
D'accord?
Maar het was niet uitgezonden. Zie ook de criteria in de OP.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:41 schreef hhh38 het volgende:
Rast en Roy trouwens een waarschuwing vanwege hun aanval in het begin? Als dat deel van de koers zou zijn uitgezonden zouden ze al geschrapt zijn.
Je kan toch ook buiten de camera's opvallen, het stond wel in de livepagina van de officiele toursitequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar het was niet uitgezonden. Zie ook de criteria in de OP.
Het gaat er meer om dat je opvalt in beeld of spraak vanuit NOS/Sporza gok ik zo..quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan toch ook buiten de camera's opvallen, het stond wel in de livepagina van de officiele toursite
Ah, niets aan de hand danquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je opvalt in beeld of spraak vanuit NOS/Sporza gok ik zo..
Zelfde geldt voor Rastquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef Deetch het volgende:
Even de regels beter gelezen, Vachon zit op meer dan een minuut voorsprong. Schopje dus.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:22 schreef heywoodu het volgende:
Wynants is in beeld geweest en genoemd toen in de kassei-etappe een beeld werd gegeven van de groep Contador..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Dat lijkt me niet voldoende voor verwijdering, en zelfs niet voldoende voor een waarschuwingquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wynants is in beeld geweest en genoemd toen in de kassei-etappe een beeld werd gegeven van de groep Contador..
Dan wordt er hier een stuk minder streng gehandhaafd dan afgelopen jaren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet voldoende voor verwijdering, en zelfs niet voldoende voor een waarschuwing
Toen hielden we ook al snel niemand meer over en moesten we met terugwerkende kracht aan gaan kloten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan wordt er hier een stuk minder streng gehandhaafd dan afgelopen jaren.
Dat klopt, daar zat ik ook net aan te denken. Maar hij is niet in beeld geweest, dus twijfelgevalletje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:34 schreef wimderon het volgende:
Schillinger heeft Machado naar de streep geholpen toen die zwaar gevallen was en samen met Machado weer opgevist nadat ze buiten tijd waren.
Het voldoet in ieder geval aan regel 8 uit de OPquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat klopt, daar zat ik ook net aan te denken. Maar hij is niet in beeld geweest, dus twijfelgevalletje?
Toen hij op kop reed idd. Eens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Timmer ook genoemd.. Aantekeninkje lijkt me
Ja, van gisterenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had Intxausti niet al een waarschuwing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aantekeninkje; Timmer, Gene, Roy
Netapp en FDJ zitten wel lekker te presteren hier.. Zouden ze weten van dit klassement?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat ook dit jaar de bokaal weer overhandigd worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aantekeninkje; Timmer, Gene, Roy
Netapp en FDJ zitten wel lekker te presteren hier.. Zouden ze weten van dit klassement?
Heu? Gebeurde dat afgelopen jaren? Dit is mijn eerste keer dat ik actief meedoequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat ook dit jaar de bokaal weer overhandigd worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.176 Molard, 113 Durasek gekickt ivm in aanval zittenSupra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
Hommoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
Misschien een aantekening wegens overmatig kopwerk? Dat we gaan turven hoeveel etappes ze kopwerk hebben verricht.gebruiken we dat als "doelsaldo" bij gelijke stand in Parijs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Katjoesja rijden Isaychev en Smulikis op kop van peloton.. Is alleen geen harde regel volgens OP, meningen?
Da's vragen om problemen idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roy wordt uitgebreid besproken terwijl hij op kop rijdt.
Maar niet in beeld of genoemd toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:58 schreef Chiappucci het volgende:
Stetina reed lang mee in de eerste groep vandaag. Gastauer knap 18e.
Gastauer zag je wel binnen komen, maar werd verder niet besproken. Stetina kwam wel een paar keer aan bod bij Eurosport. Kan best zijn dat die druifluizen van de NOS hem niet herkenden, maar hij was wel degelijk opvallend aanwezig onderaan de slotklim.quote:
Stetina is ook op Sporza niet genoemd volgens mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Gastauer zag je wel binnen komen, maar werd verder niet besproken. Stetina kwam wel een paar keer aan bod bij Eurosport. Kan best zijn dat die druifluizen van de NOS hem niet herkenden, maar hij was wel degelijk opvallend aanwezig onderaan de slotklim.
Stetina meer dan Gastauer in ieder geval. Verder wel matig dat hij niet herkend wordtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stetina is ook op Sporza niet genoemd volgens mij.
Voor beide hooguit voldoende voor een heel kleine aantekening.
Stetina is wel genoemd op Sporza toen hij loste.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor beide hooguit voldoende voor een heel kleine aantekening.
Zeker weten van wel. Meerdere malen zelfs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wynants en Plaza ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gruzdev en Plaza in beeld genoemd terwijl ze losten. Waarschuwing?
Wynants kan wel weg. Tankink werd genoemd toen ie binnen kwam maar dat vind ik geen waarschuwing waard ivm Nederlander.quote:
Die is, mits ik mij vergis, een keer in beeld geweest dat ie naast zijn fiets op een wiel stond te wachten, volgens mij zelfs met naamquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Howes is wat mij betreft op dit moment wel topfavoriet. Die heb ik echt nog nergens gezien of gehoord
Tankink was ook in beeld als waterhaler toen er nog 4 Belkins bij de gele trui zaten, werd niet genoemd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tankink werd genoemd toen ie binnen kwam maar dat vind ik geen waarschuwing waard ivm Nederlander.
Vandaag danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Tankink was ook in beeld als waterhaler toen er nog 4 Belkins bij de gele trui zaten, werd niet genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aantekeninkje; Gene, Stetina, Plaza, Wynants, Isaychev, Smukulis
Nu demarrerenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef kibo het volgende:
Mendes zat lang aan kop peloton te sleuren en paar keer genoemd door Wuyts.
Heeft ook het langst op kop gereden toen Netapp ging achtervolgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dempster genoemd toen hij loste en in beeld
Dempster is toch sowieso al een keer heel kort geëindigd in een etappe?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft ook het langst op kop gereden toen Netapp ging achtervolgen.
11e in London.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dempster is toch sowieso al een keer heel kort geëindigd in een etappe?
Met name die laatste twee, want volgens mij werd Smukulis in Engeland al genoemd een keer en Howes had dus die keer dat ie met naam in beeld stond te wachten op een wiel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smukulis, Howes, Guillou en Sabatini leiden wat mij betreft voorlopig.
Was Sabatini niet in de trein van Sagan? Is nochtans een rappe man.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met name die laatste twee, want volgens mij werd Smukulis in Engeland al genoemd een keer en Howes had dus die keer dat ie met naam in beeld stond te wachten op een wiel.
Hij was inderdaad een tijdje duidelijk in beeld toen hij moest lossen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:45 schreef Steven184 het volgende:
Sabatini vol in beeld en genoemd. (Al heb ik niet het nummer gecontroleerd en durf ik niet blind op NOS-duo te vertrouwen).
De liveticker van de Tour heeft dit aangepast, Hollenstein was gevallen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:23 schreef Felagund het volgende:
Volgens de Sporza ticker is Benjamin King gevallen:
"Eerste tuimelperte Benjamin King is de eerste die het asfalt kust. De Amerikaan van Garmin staat 57e in de stand, net na marathonman Adam Hansen. Het zou ons niet verwonderen als duizendpoot Hansen vandaag zijn kans waagt."
Of telt het alleen als het in beeld is geweest?
quote:Correction: the rider who has crashed in Reto Hollenstein (number 195) from IAM Cycling and not Ben King.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wie zijn er nog in de race?
Mogelijke kandidaten na 2 weken tour(eigen waarnemening):
6 Danny Pate
12 Imanol Erviti
36 Sergio Paulinho
66 Bram Tankink
87 Sebastien Minard
88 Matteo Montaguti
122 William Bonnet
156 Alexandre Pichot
178 Julien Simon
198 Sebastien Reichenbach
204 Zakkari Dempster
209 Paul Voss
217 Florian Guillou
Pichot en Guillou zijn de enige 2 renners die ik nog niet of nauwelijks in beeld heb gezien. De rest wel.quote:
Wanneer heb je Reichenbach gezien? Pichot heeft toch in een kopgroep gezeten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pichot en Guillou zijn de enige 2 renners die ik nog niet of nauwelijks in beeld heb gezien. De rest wel.
Wanneer zijn Smukulis en Sabatini doorgestreept dan? Volgens mij was de lijst eerst een stukje groter.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Montaguti kan weg(in kopgroep). Nog over:
6 Danny Pate
12 Imanol Erviti
36 Sergio Paulinho
66 Bram Tankink
87 Sebastien Minard
122 William Bonnet
156 Alexandre Pichot
178 Julien Simon
204 Zakkari Dempster
209 Paul Voss
217 Florian Guillou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschuwing voor: Gene, Stetina, Plaza, Isaychev, Smukulis.
Overigens vind ik het wel wat vreemd dat Viviani er nog op staat, die heb ik al een paar keer gezien bij de tussensprints...
Gozer.. We hebben in de post van DecoAreste een prachtige lijst staan.. Gebruik die..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
6 Danny Pate
12 Imanol Erviti
17 Ruben Plaza
22 Vladimir Isaychev
36 Sergio Paulinho
66 Bram Tankink
87 Sebastien Minard
122 William Bonnet
156 Alexandre Pichot
178 Julien Simon
204 Zakkari Dempster
209 Paul Voss
217 Florian Guillou
Erviti rijdt lek, uitgebreid in beeld.
Klopt in enkele gevallen nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gozer.. We hebben in de post van DecoAreste een prachtige lijst staan.. Gebruik die..
In jouw visie niet. Maar in de visie van de meeste mensen die actief mee hebben gewerkt wel... Anders hou je maar lekker een eigen lijstje bij in Kladblok..quote:
Clobbed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:38 schreef wimderon het volgende:
Simon zat bij die valpartij van Cavendish in de eerste etappe. En daarna in de derde etappe weer in de sprint gevallen.
Doe ik ook, en die post ik hier.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In jouw visie niet. Maar in de visie van de meeste mensen die actief mee hebben gewerkt wel... Anders hou je maar lekker een eigen lijstje bij in Kladblok..
Uh. Je redenering klopt niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Plaza en Isaychev kun je wat mij betreft toevoegen. Maar ik probeer de lijst wat kleiner te krijgen, want: nog maar 6 etappes en straks moeten we gaan kiezen tussen 5 renners. Ideaal zou zijn dat er 2 renners overblijven en in de laatste etappe op de Champs daar 1 van met een kopgroep meegaat.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn adoptierenner Isaychev opnieuw vol in beeld en specifiek genoemdIk vrees dat-ie niet meer meedoet om deze titel...
Dat was geen redenering, maar het schetsen van een ideealbeeld. Wat ik bedoel is dat je geen 5 of 6 renners over moet houden aan het einde, dan wordt het moeilijk kiezen(zie vorig jaar). Dan ga je er niet meer uitkomen om een terechte winnaar te kiezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uh. Je redenering klopt niet.
Je kunt beter teveel renners overhouden dan te weinig. Je wil niet het risico nemen dat je met 0 renners overblijft in Parijs, dan kun je in principe helemaal opnieuw beginnen. Als je er nog 5 of 6 hebt is dat prima, dan kies je gewoon dé meest onbekende uit die overgebleven 5 of 6.
Als de Tour nu voorbij zou zijn had Guillou waarschijnlijk gewonnen, maar straks zit die morgen in de kopgroep of breekt hij zijn been, en dan wil je wel een back-up achter de hand hebben.
Jawel, dat er nog 5 renners over zijn na het afstrepen aan de hand van de harde criteria, betekent niet dat er geen verschil in opvallendheid zit tussen de overgebleven renners. Ik zou Guillou bij de huidige tussenstand met afstand de winnaar noemen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat was geen redenering, maar het schetsen van een ideealbeeld. Wat ik bedoel is dat je geen 5 of 6 renners over moet houden aan het einde, dan wordt het moeilijk kiezen(zie vorig jaar). Dan ga je er niet meer uitkomen om een terechte winnaar te kiezen.
Nee, die lijst klopt gewoon niet helemaal(overigens met alle respect voor diegene die het bij heeft gehouden).. Zoals meerdere users al hebben aangegeven staan daar renners op die al uitgebreid in beeld zijn geweest. Zoals Stetina, vorige week tijdens een bergetappe wel een kwartier lang achteraan bungelend in de groep met favorieten. Het kan natuurlijk gebeuren dat dit niet opgemerkt is maar ik baseer deze mening op mijn eigen objectieve waarneming.quote:
Ik begrijp niet helemaal wat je punt is tov mijn eerdere post, maar ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jawel, dat er nog 5 renners over zijn na het afstrepen aan de hand van de harde criteria, betekent niet dat er geen verschil in opvallendheid zit tussen de overgebleven renners. Ik zou Guillou bij de huidige tussenstand met afstand de winnaar noemen.
Op basis waarvan weegt jouw waarneming zwaarder dan die van meerdere mensen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee, die lijst klopt gewoon niet helemaal(overigens met alle respect voor diegene die het bij heeft gehouden).. Zoals meerdere users al hebben aangegeven staan daar renners op die al uitgebreid in beeld zijn geweest. Zoals Stetina, vorige week tijdens een bergetappe wel een kwartier lang achteraan bungelend in de groep met favorieten. Het kan natuurlijk gebeuren dat dit niet opgemerkt is maar ik baseer deze mening op mijn eigen objectieve waarneming.
Je zei dat je er niet uit gaat komen als er 5 renners overblijven, dit ontken ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:15 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je punt is tov mijn eerdere post, maar ik ben het met je eens.
Niet, alleen als er iets in die lijst niet klopt zeg ik daar wat van. Het is aan anderen om te beoordelen of mijn waarneming klopt of niet. Ik voelde me in ieder geval zo vrij om op basis van eigen waarneming een andere lijst op te stellen. Niet om anderen tegen de schenen te schoppen, maar puur en alleen om het feit dat die lijst imo niet klopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op basis waarvan weegt jouw waarneming zwaarder dan die van meerdere mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschuwing: Gene, Plaza, Smukulis
Stetina vandaag ook weer een keer duidelijk in beeld toen hij aan het knechten was voor Van Garderen, dus die mag wel weg. Had ook al een waarschuwing. Isaychev dus ook eraf, en ik was eerder vergeten om Sabatini te verwijderen dus nu alsnog.
Mijn persoonlijke top 3 favorieten op dit moment:
1. Florian Guillou
2. Alex Howes
3. Sebastian Reichenbach
Maar er kan nog van alles gebeuren![]()
Wat heeft 'ie gedaan dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Minard heeft minpunten in het groene trui klassement, lijkt me véél te opvallend gedrag.
Hoe heeft hij die opgelopen dan? Heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Minard heeft minpunten in het groene trui klassement, lijkt me véél te opvallend gedrag.
Geen idee, maar hij is de jury dus wel een keer opgevallen.quote:
eens, want de resultaten van die sprints komen tijdens de etappe altijd wel in beeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn ideale kandidaat heeft 0 punten voor de groene of bollentrui gehaald.
Dat is de voornaamste reden dat ik Viviani eigenlijk wilde schrappen, maar ik vond het nog een twijfelgeval omdat de renner zélf niet echt in beeld is geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
eens, want de resultaten van die sprints komen tijdens de etappe altijd wel in beeld.
Ik vind de punten niet altijd een even goede graadmeter overigens. Voorin in het peloton zitten kan bij een tussensprint ook punten geven, zeker bij een grote kopgroep. Zelfde geldt voor plaatsen 11-15? bij de eindsprint als het goed is, en die hebben we er bewust niet bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht het ooit nog op een gelijkspel uitlopen, deze renners hebben tot nu toe nog geen (min)punten voor welke trui dan ook gehaald:
Plaza
Smukulis
Howes
King
Bonnet
Reichenbach
Guillou
Ik vind het een grof schandaal dat je je als onopvallende renner in de dop durft te vertonen aan de voorkant van het peloton.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de punten niet altijd een even goede graadmeter overigens. Voorin in het peloton zitten kan bij een tussensprint ook punten geven, zeker bij een grote kopgroep. Zelfde geldt voor plaatsen 11-15? bij de eindsprint als het goed is, en die hebben we er bewust niet bij.
Bergpunten vind ik anders. Een bergpunt pakken betekent echt vol vooraan het peloton rijden, in een kleine groep van favorieten zitten of vooraan zitten.
Maar goed, Guillou is nu sowieso de duidelijke favoriet.
De meeste renners die op die manier punten pakken voor de groene trui, doen dat omdat ze in dienst van hun kopman (sprinter) op kop van het peloton rijden. En dan ben je imo te opvallend bezig. Maar om ze alleen daarom te schrappen, gaat wat ver. Het is wel een criterium voor de slot van de tour.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de punten niet altijd een even goede graadmeter overigens. Voorin in het peloton zitten kan bij een tussensprint ook punten geven, zeker bij een grote kopgroep. Zelfde geldt voor plaatsen 11-15? bij de eindsprint als het goed is, en die hebben we er bewust niet bij.
mee eens, maar je kunt het ook in 13e positie pakken bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De meeste renners die op die manier punten pakken voor de groene trui, doen dat omdat ze in dienst van hun kopman (sprinter) op kop van het peloton rijden. En dan ben je imo te opvallend bezig. Maar om ze alleen daarom te schrappen, gaat wat ver. Het is wel een criterium voor de slot van de tour.
Goede graadmeter, deze renners komen allemaal nog op de lijst voor of ze zijn er net vanafquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht het ooit nog op een gelijkspel uitlopen, deze renners hebben tot nu toe nog geen (min)punten voor welke trui dan ook gehaald:
Plaza
Smukulis
Howes
King
Bonnet
Reichenbach
Guillou
Dit zijn degenen die nog op onze lijst stonden bij de laatste tussenstand.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Goede graadmeter, deze renners komen allemaal nog op de lijst voor of ze zijn er net vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschuwing: Gene, Plaza
Voldoet niet aan de regels in de OP. Vol in beeld wil nog niet zeggen opvallend. Er komen wel meer renners met hun lelijke kop in beeld als ze ergens in het peloton vertoeven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef eortuw het volgende:
Tankink vol in beeld, net achter greipel. Mag van mij uit de lijst.
Wel met naam en nummer genoemd door Ducrot zojuist, en nu in beeldquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef wimderon het volgende:
En nu De Tank in het laatste wiel van het peloton. Hopen op geen langdurige beelden daarvan.
Heeft toch nog 1 minuut geduurd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef wimderon het volgende:
En nu De Tank in het laatste wiel van het peloton. Hopen op geen langdurige beelden daarvan.
Nee toch? Hij zat niet bij die eerste 8.quote:
Was heel even mee, maar snel weer teruggezakt volgens mij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee toch? Hij zat niet bij die eerste 8.
@Blik, je neemt de verkeerde lijst over, die ene die ik postte is de officiële.
Als je die nou niet in een spoiler zetquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee toch? Hij zat niet bij die eerste 8.
@Blik, je neemt de verkeerde lijst over, die ene die ik postte is de officiële.
Ik wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef wimderon het volgende:
Reichenbach loste in beeld. Denk niet dat veel mensen het gezien hebben, maar toch.
Nee, maar waarschuwingen hebben we eerder wel uitgedeeld voor hetzelfde vergrijpquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Reichenbach gewoon laten staan ja. Dat is echt geen zware overtreding. Zelfs geen waarschuwing waard. Zijn naam kwam niet in beeld toch?
Minard kwam deze etappe met naam in beeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik wel.
Samen met Tankink komt hij niet meer in aanmerking voor deze prestigieuze trofee.
17 Ruben Plaza
66 Bram Tankink
87 Sebastien Minard
122 William Bonnet
156 Alexandre Pichot
217 Florian Guillou
Dat is al bijna een week het geval.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
In feiten houden we dan alleen Guillou nog over.
Mee eens, maar we doen het om backup redenen zoquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is al bijna een week het geval.
Prima winnaar. Niets mis mee.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Blik het volgende:
Zullen we de lijst van decoAoreste gebruiken?
Als je even terug gelezen had, had je geweten dat ik mijn eigen lijst hanteer omdat die andere lijst niet klopt. Maar goed zoveel maakt het ook niet uit ik vermoed dat we uiteindelijk op dezelfde 3 a 4 renners uitkomen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef Chiappucci het volgende:
Wel irritant btw dat die Boezeidekoe o.i.d. een eigen lijst bijhoudt
Probeert ineens de hele verkiezing over te nemen in de laatste Tour-week.
Ik heb hem alleen maar zien lossen onderaan een klimquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Trofimov staat gewoon 14e in het klassement. Die heb ik volgens mij nog niet in beeld gezien.
Is 1x in de aanval geweest volgens mijquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Trofimov staat gewoon 14e in het klassement. Die heb ik volgens mij nog niet in beeld gezien.
Toppiequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
MOVISTAR
17. Ruben Plaza
CANNONDALE
52. Maciej Bodnar
59. Elia Viviani
AG2R
87. Sebastien Minard
GARMIN
94. Alex Howes
95. Benjamin King
FDJ
122. William Bonnet
EUROPCAR
155. Yohann Gene
IAM
198. Sebastian Reichenbach
NETAPP
209. Paul Voss
BRETANGE
217. Florian Guillou
Waarschuwing: Gene, Voss, Plaza
Zoiets?
Die is uitgevallen met ene klaplong.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:37 schreef jaykop het volgende:
Waarom is Hollenstein weg? Lag een keer op de grond in de neutralisatie of iets erna, maar zelfs D&D wisten niet meer wie dat was
Dat is idd ook wel zo handig jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Blik het volgende:
Zullen we de lijst van decoAoreste gebruiken?
Val lijkt mij wel genoeg om iemand door te strepen. Iemand in beeld lijkt mij ook een waarschuwing, ik verwacht dat de meesten van dit lijstje überhaupt niet in beeld komen, buiten eventueel bij de finish.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:12 schreef hhh38 het volgende:
De tijdrit telt natuurlijk niet echt mee, want iedereen komt zo'n beetje in beeld. Maar ik neem aan dat bij een val er toch minstens een waarschuwing volgt?
Bij de start?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Val lijkt mij wel genoeg om iemand door te strepen. Iemand in beeld lijkt mij ook een waarschuwing, ik verwacht dat de meesten van dit lijstje überhaupt niet in beeld komen, buiten eventueel bij de finish.
Oei, dit gaat Kingstown niet leuk vinden.quote:
Tijdrit wordt niet helemaal LIVE uitgezonden toch? Is dus een beetje geluk/pech hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:12 schreef hhh38 het volgende:
De tijdrit telt natuurlijk niet echt mee, want iedereen komt zo'n beetje in beeld. Maar ik neem aan dat bij een val er toch minstens een waarschuwing volgt?
Waardeloos waardeloos waardeloosquote:
Is ook mijn favoriet nu.quote:
Die zit dus morgen in de ontsnappingquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, dit gaat Kingstown niet leuk vinden.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Howes en Reichenbach zijn nu de beste opties wat mij betreft.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:56 schreef Felagund het volgende:
Ik heb mijn adoptierenner Guillou instructie gegeven om vooral niet meer in beeld te komen. Het zou jammer zijn als hij deze 'prijs' zou mislopen.
Ik dacht hem ook al een paar keer gehoord te hebben in de Tour maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Reichenbach had ik vooraf nog wel wat verwacht. Reed prima in parijs - nice en de dauphine.
Ja klopt, had stiekem wel een top-20 verwacht van hem. Maar rijdt erg matig en laat helemaal niets zien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Reichenbach had ik vooraf nog wel wat verwacht. Reed prima in parijs - nice en de dauphine.
Als top 10 van het jongerenklassement al een criterium isquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef Blik het volgende:
Reichenbach heeft wel 4 dagen in de top-10 gestaan van het jongerenklassement, wel een beetje dubieus
Mijn stem gaat naar Howes
Benjamin King staat nu overigens 7de in het jongerenklassement, die valt er dus nog wel uit voor het einde.
3 Hij mag de top 10 niet halen in het berg-, punten- of jongerenklassement.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als top 10 van het jongerenklassement al een criterium is. Daar doen überhaupt nog maar 24 renners aan mee.
Gaat alleen over eindklassement, dat vind ik wel terechtquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als top 10 van het jongerenklassement al een criterium is. Daar doen überhaupt nog maar 24 renners aan mee.
Reichenbach staat nu 13e in het jongerenklassement dus die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Gaat alleen over eindklassement, dat vind ik wel terecht
Correct, maar King staat 7de. En als ik dan moet kiezen tussen Reichenbach en Howes, kies ik voor Howes omdat Reichenbach een aantal dagen in de top-10 heeft gestaanquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Reichenbach staat nu 13e in het jongerenklassement dus die vlieger gaat niet op.
Ja, maar ja, Howes doet niet mee voor dat klassement, dus dat vind ik sowieso geen eerlijke vergelijking.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Correct, maar King staat 7de. En als ik dan moet kiezen tussen Reichenbach en Howes, kies ik voor Howes omdat Reichenbach een aantal dagen in de top-10 heeft gestaan
Hoewel bij het jongerenklassement maar de vraag is of bijvoorbeeld de nr. 8 nog echt opvallend is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Gaat alleen over eindklassement, dat vind ik wel terecht
Daarom, daarvoor doen er te weinig renners aan mee. Slagter staat als nummer 7 van het jongerenklassement al op 2 uur ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoewel bij het jongerenklassement maar de vraag is of bijvoorbeeld de nr. 8 nog echt opvallend is.
Is ook meer iets voor de volgende keer. En om eventueel mee te nemen in de uiteindelijk beslissing wie het wordt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef Blik het volgende:
Als je het niet eens bent over de regels, had je dat 3 weken geleden kunnen aangevenIk heb ze ook niet verzonnen
Ahquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef franklop het volgende:
[..]
3 Hij mag de top 10 niet halen in het berg-, punten- of jongerenklassement.
Ja absoluut, heulemaal omdat ze volgend jaar natuurlijk allemaal weer een jaar ouder zijn!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah
Dat is even een criterium dat we moeten veranderen voor volgend jaar, berg- en puntenklassement is wel logisch maar jongerenklassement slaat natuurlijk nergens op. Je kunt makkelijk volledig anoniem naar plek 7 rijden in het jongerenklassement.
209. Paul Voss (50)quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef franklop het volgende:
Hoe staan de overgebleven renners eigenlijk in het klassement?
Lemoine was natuurlijk ook al een stukje bekender. In 2009 (?) reed die veel minder anoniem.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat Viviani en Reichenbach hier nog tussen staan vind ik maar een slechte zaak.
Alhoewel het ook wel leuk is als een bekendere naam dit prestigieuze klassement wint.
De impact die dit topic heeft wordt zwaar onderschatquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Chiappucci het volgende:
Haha, mooi hoe de TV-motor achter het peloton net snel voorbij een Garmin-renner (Howes) reed, zodat die niet duidelijk in beeld hoefde te komen
lolquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:30 schreef Blik het volgende:
[..]
De impact die dit topic heeft wordt zwaar onderschat
De overgebleven renners zullen er alles aan doen om onopvallend te blijven en de camouflagetrui mee naar Parijs te nemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je ziet duidelijk dat er in de Tour duidelijk rekening wordt gehouden met dit felbegeerde prijs
Zul je zien dat er een aantal zo opvallend zijn, dat ze alleen bij start en finish meedoen. (niemand die het merkt!)quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De overgebleven renners zullen er alles aan doen om onopvallend te blijven en de camouflagetrui mee naar Parijs te nemen.
Maar die wordt alleen aan het eind van de tour uitgereikt, anders vallen ze te veel op. Ook het klassement wordt binnenskamers gehoudenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De overgebleven renners zullen er alles aan doen om onopvallend te blijven en de camouflagetrui mee naar Parijs te nemen.
Je hebt de TDF niet gekeken? Die zat een paar keer mee in een ontsnapping.quote:
Had al waarschuwing toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Viviani waarschuwing imo, vol in beeld achteraan het peloton en even genoemd door D&D.
Officieel niet. Ik zei wel dat zijn naam meermaals getoond was bij tussensprints, maar ik heb hem zelf nog niet eerder zo vol in beeld gezien.quote:
ja godverquote:
Jawel maar meestal altijd op de voorgrond. Kijk elke dag ")quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt de TDF niet gekeken? Die zat een paar keer mee in een ontsnapping.
Als ik dan moet kiezen ga ik voor Bodnar. Voss heb ik een keertje aan het begin ergens gezien.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reichenbach, Bodnar of Voss dan wat mij betreft. Welke van de drie is me redelijk om het even, maar deze drie heb ik het minst gezien van alle renners die ik heb gezien.
Oh, Voss heeft een waarschuwing en Bonnet niet. Maar die laatste heb ik al zo vaak gezien dat het niet grappig meer isDus Reichenbach of Bodnar dan wat mij betreft.
Valt wel op in z'n kampioenstrui natuurlijk..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:43 schreef Slobeend het volgende:
Nelson Oliveira heb ik ook al heel lang niet gezien, volgens mij in Engeland een keer even, verder ook nooit.
Als dat gebeurt ga ik echt vloekenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:19 schreef Muto het volgende:
Reichenbach nooit gezien. Die zal zondag wel aanvallen.
Klopt, maar was al weer vergeten dat hij meedeed. Reichenbach nu de belangrijkste gegadigde, Ben King heb ik in Engeland een keer op kop zien rijden van het peloton.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als dat gebeurt ga ik echt vloeken
Oliveira was in het vorige topic meerdere keren genoemd als zijnde opvallend in beeld, dus volgens mij wel terecht geschrapt. Dat hij daarna niets meer heeft laten zien maakt niet uit, Guillou en Howes hebben dat ook 2,5 week niet gedaan
Zat gisteren in de kopgroepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stel dus voor dat we de overwinning van 2010 met terugwerkende kracht toekennen aan Matthieu Sprick.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:08 schreef Momo... het volgende:
Hoe zit het dan met BIDEAU Jean-Marc of FONSECA Armindo van Bretagne, ik zie nu pas dat die meedoen ?
quote:Op zondag 6 juli 2014 13:40 schreef heywoodu het volgende:
De kopgroep: De Clercq, Kadri, Busche, Quemenuer, Lemoine, Fonseca, De la Cruz
quote:
TDF / De meest onopvallende renner in de tour 2014quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:00 schreef Chiappucci het volgende:
Jarrier heb ik ook helemaal niets van gezien btw. Zat die ook in een kopgroep?
Ah oké, die was er op tijd bij dusquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TDF / De meest onopvallende renner in de tour 2014
Blijkbaar in eerste etappe al
Bideau is mijn adoptierenner, alleen in de eerste etappe gezien en daarna helemaal niet meer. Niet eens tijdens het lossenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:08 schreef Momo... het volgende:
Hoe zit het dan met BIDEAU Jean-Marc of FONSECA Armindo van Bretagne, ik zie nu pas dat die meedoen ?
Na zo'n goede tijdrit kom je denk ik niet meer in aanmerking voor de meest onopvallende renner, ook al zakt hij wellicht nog uit de top 10.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:19 schreef Muto het volgende:
Bodnar werd genoemd. Had een redelijke tijd voorlopig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |