ja godverquote:
Jawel maar meestal altijd op de voorgrond. Kijk elke dag ")quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt de TDF niet gekeken? Die zat een paar keer mee in een ontsnapping.
Als ik dan moet kiezen ga ik voor Bodnar. Voss heb ik een keertje aan het begin ergens gezien.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reichenbach, Bodnar of Voss dan wat mij betreft. Welke van de drie is me redelijk om het even, maar deze drie heb ik het minst gezien van alle renners die ik heb gezien.
Oh, Voss heeft een waarschuwing en Bonnet niet. Maar die laatste heb ik al zo vaak gezien dat het niet grappig meer isDus Reichenbach of Bodnar dan wat mij betreft.
Valt wel op in z'n kampioenstrui natuurlijk..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:43 schreef Slobeend het volgende:
Nelson Oliveira heb ik ook al heel lang niet gezien, volgens mij in Engeland een keer even, verder ook nooit.
Als dat gebeurt ga ik echt vloekenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:19 schreef Muto het volgende:
Reichenbach nooit gezien. Die zal zondag wel aanvallen.
Klopt, maar was al weer vergeten dat hij meedeed. Reichenbach nu de belangrijkste gegadigde, Ben King heb ik in Engeland een keer op kop zien rijden van het peloton.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als dat gebeurt ga ik echt vloeken
Oliveira was in het vorige topic meerdere keren genoemd als zijnde opvallend in beeld, dus volgens mij wel terecht geschrapt. Dat hij daarna niets meer heeft laten zien maakt niet uit, Guillou en Howes hebben dat ook 2,5 week niet gedaan
Zat gisteren in de kopgroepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stel dus voor dat we de overwinning van 2010 met terugwerkende kracht toekennen aan Matthieu Sprick.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:08 schreef Momo... het volgende:
Hoe zit het dan met BIDEAU Jean-Marc of FONSECA Armindo van Bretagne, ik zie nu pas dat die meedoen ?
quote:Op zondag 6 juli 2014 13:40 schreef heywoodu het volgende:
De kopgroep: De Clercq, Kadri, Busche, Quemenuer, Lemoine, Fonseca, De la Cruz
quote:
TDF / De meest onopvallende renner in de tour 2014quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:00 schreef Chiappucci het volgende:
Jarrier heb ik ook helemaal niets van gezien btw. Zat die ook in een kopgroep?
Ah oké, die was er op tijd bij dusquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TDF / De meest onopvallende renner in de tour 2014
Blijkbaar in eerste etappe al
Bideau is mijn adoptierenner, alleen in de eerste etappe gezien en daarna helemaal niet meer. Niet eens tijdens het lossenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:08 schreef Momo... het volgende:
Hoe zit het dan met BIDEAU Jean-Marc of FONSECA Armindo van Bretagne, ik zie nu pas dat die meedoen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |