Gaat alleen over eindklassement, dat vind ik wel terechtquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als top 10 van het jongerenklassement al een criterium is. Daar doen überhaupt nog maar 24 renners aan mee.
Reichenbach staat nu 13e in het jongerenklassement dus die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Gaat alleen over eindklassement, dat vind ik wel terecht
Correct, maar King staat 7de. En als ik dan moet kiezen tussen Reichenbach en Howes, kies ik voor Howes omdat Reichenbach een aantal dagen in de top-10 heeft gestaanquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Reichenbach staat nu 13e in het jongerenklassement dus die vlieger gaat niet op.
Ja, maar ja, Howes doet niet mee voor dat klassement, dus dat vind ik sowieso geen eerlijke vergelijking.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Correct, maar King staat 7de. En als ik dan moet kiezen tussen Reichenbach en Howes, kies ik voor Howes omdat Reichenbach een aantal dagen in de top-10 heeft gestaan
Hoewel bij het jongerenklassement maar de vraag is of bijvoorbeeld de nr. 8 nog echt opvallend is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Gaat alleen over eindklassement, dat vind ik wel terecht
Daarom, daarvoor doen er te weinig renners aan mee. Slagter staat als nummer 7 van het jongerenklassement al op 2 uur ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoewel bij het jongerenklassement maar de vraag is of bijvoorbeeld de nr. 8 nog echt opvallend is.
Is ook meer iets voor de volgende keer. En om eventueel mee te nemen in de uiteindelijk beslissing wie het wordt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef Blik het volgende:
Als je het niet eens bent over de regels, had je dat 3 weken geleden kunnen aangevenIk heb ze ook niet verzonnen
Ahquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef franklop het volgende:
[..]
3 Hij mag de top 10 niet halen in het berg-, punten- of jongerenklassement.
Ja absoluut, heulemaal omdat ze volgend jaar natuurlijk allemaal weer een jaar ouder zijn!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah
Dat is even een criterium dat we moeten veranderen voor volgend jaar, berg- en puntenklassement is wel logisch maar jongerenklassement slaat natuurlijk nergens op. Je kunt makkelijk volledig anoniem naar plek 7 rijden in het jongerenklassement.
209. Paul Voss (50)quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef franklop het volgende:
Hoe staan de overgebleven renners eigenlijk in het klassement?
Lemoine was natuurlijk ook al een stukje bekender. In 2009 (?) reed die veel minder anoniem.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat Viviani en Reichenbach hier nog tussen staan vind ik maar een slechte zaak.
Alhoewel het ook wel leuk is als een bekendere naam dit prestigieuze klassement wint.
De impact die dit topic heeft wordt zwaar onderschatquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Chiappucci het volgende:
Haha, mooi hoe de TV-motor achter het peloton net snel voorbij een Garmin-renner (Howes) reed, zodat die niet duidelijk in beeld hoefde te komen
lolquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:30 schreef Blik het volgende:
[..]
De impact die dit topic heeft wordt zwaar onderschat
De overgebleven renners zullen er alles aan doen om onopvallend te blijven en de camouflagetrui mee naar Parijs te nemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je ziet duidelijk dat er in de Tour duidelijk rekening wordt gehouden met dit felbegeerde prijs
Zul je zien dat er een aantal zo opvallend zijn, dat ze alleen bij start en finish meedoen. (niemand die het merkt!)quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De overgebleven renners zullen er alles aan doen om onopvallend te blijven en de camouflagetrui mee naar Parijs te nemen.
Maar die wordt alleen aan het eind van de tour uitgereikt, anders vallen ze te veel op. Ook het klassement wordt binnenskamers gehoudenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De overgebleven renners zullen er alles aan doen om onopvallend te blijven en de camouflagetrui mee naar Parijs te nemen.
Je hebt de TDF niet gekeken? Die zat een paar keer mee in een ontsnapping.quote:
Had al waarschuwing toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Viviani waarschuwing imo, vol in beeld achteraan het peloton en even genoemd door D&D.
Officieel niet. Ik zei wel dat zijn naam meermaals getoond was bij tussensprints, maar ik heb hem zelf nog niet eerder zo vol in beeld gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |