Val lijkt mij wel genoeg om iemand door te strepen. Iemand in beeld lijkt mij ook een waarschuwing, ik verwacht dat de meesten van dit lijstje überhaupt niet in beeld komen, buiten eventueel bij de finish.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:12 schreef hhh38 het volgende:
De tijdrit telt natuurlijk niet echt mee, want iedereen komt zo'n beetje in beeld. Maar ik neem aan dat bij een val er toch minstens een waarschuwing volgt?
Bij de start?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Val lijkt mij wel genoeg om iemand door te strepen. Iemand in beeld lijkt mij ook een waarschuwing, ik verwacht dat de meesten van dit lijstje überhaupt niet in beeld komen, buiten eventueel bij de finish.
Oei, dit gaat Kingstown niet leuk vinden.quote:
Tijdrit wordt niet helemaal LIVE uitgezonden toch? Is dus een beetje geluk/pech hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:12 schreef hhh38 het volgende:
De tijdrit telt natuurlijk niet echt mee, want iedereen komt zo'n beetje in beeld. Maar ik neem aan dat bij een val er toch minstens een waarschuwing volgt?
Waardeloos waardeloos waardeloosquote:
Is ook mijn favoriet nu.quote:
Die zit dus morgen in de ontsnappingquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, dit gaat Kingstown niet leuk vinden.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Howes en Reichenbach zijn nu de beste opties wat mij betreft.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:56 schreef Felagund het volgende:
Ik heb mijn adoptierenner Guillou instructie gegeven om vooral niet meer in beeld te komen. Het zou jammer zijn als hij deze 'prijs' zou mislopen.
Ik dacht hem ook al een paar keer gehoord te hebben in de Tour maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Reichenbach had ik vooraf nog wel wat verwacht. Reed prima in parijs - nice en de dauphine.
Ja klopt, had stiekem wel een top-20 verwacht van hem. Maar rijdt erg matig en laat helemaal niets zien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Reichenbach had ik vooraf nog wel wat verwacht. Reed prima in parijs - nice en de dauphine.
Als top 10 van het jongerenklassement al een criterium isquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef Blik het volgende:
Reichenbach heeft wel 4 dagen in de top-10 gestaan van het jongerenklassement, wel een beetje dubieus
Mijn stem gaat naar Howes
Benjamin King staat nu overigens 7de in het jongerenklassement, die valt er dus nog wel uit voor het einde.
3 Hij mag de top 10 niet halen in het berg-, punten- of jongerenklassement.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als top 10 van het jongerenklassement al een criterium is. Daar doen überhaupt nog maar 24 renners aan mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |