Je kan toch ook buiten de camera's opvallen, het stond wel in de livepagina van de officiele toursitequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar het was niet uitgezonden. Zie ook de criteria in de OP.
Het gaat er meer om dat je opvalt in beeld of spraak vanuit NOS/Sporza gok ik zo..quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan toch ook buiten de camera's opvallen, het stond wel in de livepagina van de officiele toursite
Ah, niets aan de hand danquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je opvalt in beeld of spraak vanuit NOS/Sporza gok ik zo..
Zelfde geldt voor Rastquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef Deetch het volgende:
Even de regels beter gelezen, Vachon zit op meer dan een minuut voorsprong. Schopje dus.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:22 schreef heywoodu het volgende:
Wynants is in beeld geweest en genoemd toen in de kassei-etappe een beeld werd gegeven van de groep Contador..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Dat lijkt me niet voldoende voor verwijdering, en zelfs niet voldoende voor een waarschuwingquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wynants is in beeld geweest en genoemd toen in de kassei-etappe een beeld werd gegeven van de groep Contador..
Dan wordt er hier een stuk minder streng gehandhaafd dan afgelopen jaren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet voldoende voor verwijdering, en zelfs niet voldoende voor een waarschuwing
Toen hielden we ook al snel niemand meer over en moesten we met terugwerkende kracht aan gaan kloten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan wordt er hier een stuk minder streng gehandhaafd dan afgelopen jaren.
Dat klopt, daar zat ik ook net aan te denken. Maar hij is niet in beeld geweest, dus twijfelgevalletje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:34 schreef wimderon het volgende:
Schillinger heeft Machado naar de streep geholpen toen die zwaar gevallen was en samen met Machado weer opgevist nadat ze buiten tijd waren.
Het voldoet in ieder geval aan regel 8 uit de OPquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat klopt, daar zat ik ook net aan te denken. Maar hij is niet in beeld geweest, dus twijfelgevalletje?
Toen hij op kop reed idd. Eens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Timmer ook genoemd.. Aantekeninkje lijkt me
Ja, van gisterenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had Intxausti niet al een waarschuwing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aantekeninkje; Timmer, Gene, Roy
Netapp en FDJ zitten wel lekker te presteren hier.. Zouden ze weten van dit klassement?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |