Ja toen was degene die de poll opzette vergeten hem af te sluiten en bleven er nog stemmen binnenkomenquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, in 2013 kwamen we er niet uit
Altijd een mooie pseudocompetitie

Absoluut, hele tour renners wegstrepen, na een week of 2 nog een renner of 10 overhouden en dat dan mensen gaan roepen: hé die renner is me al opgevallen in etappe zoveelquote:

Hij was toch gehackt. Ik vraag me nog steeds af wie Alan Marangoni is eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ja toen was degene die de poll opzette vergeten hem af te sluiten en bleven er nog stemmen binnenkomen

Dan is hij wel onopvallendquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was toch gehackt. Ik vraag me nog steeds af wie Alan Marangoni is eigenlijk.

quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Absoluut, hele tour renners wegstrepen, na een week of 2 nog een renner of 10 overhouden en dat dan mensen gaan roepen: hé die renner is me al opgevallen in etappe zoveel
Ik zou trouwens bij punt 8 graag een toevoeging zien: Interviews en genoemd worden op tv is geen criterium. Nederlandse renners komen natuurlijk erg vaak op tv en worden vaak genoemd door de commentatoren, en daarom herkennen mensen ze natuurlijk. Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze opvallend hebben gereden.
ik zal het even aanpassenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef kibo het volgende:
Een renner die uitgebreid in de camara lacht,grimast of zwaait moet m.i. ook geschrapt worden.

Met mijn adoptierenner Marangoniquote:Op donderdag 26 juni 2014 07:59 schreef Mr_DG het volgende:
Vorige jaar boekte mijn adoptierenner een heroïsche (gedeelde) overwinning
Guillaume Levarlet

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

| Forum Opties | |
|---|---|