Klopt in enkele gevallen nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gozer.. We hebben in de post van DecoAreste een prachtige lijst staan.. Gebruik die..
In jouw visie niet. Maar in de visie van de meeste mensen die actief mee hebben gewerkt wel... Anders hou je maar lekker een eigen lijstje bij in Kladblok..quote:
Clobbed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:38 schreef wimderon het volgende:
Simon zat bij die valpartij van Cavendish in de eerste etappe. En daarna in de derde etappe weer in de sprint gevallen.
Doe ik ook, en die post ik hier.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In jouw visie niet. Maar in de visie van de meeste mensen die actief mee hebben gewerkt wel... Anders hou je maar lekker een eigen lijstje bij in Kladblok..
Uh. Je redenering klopt niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Plaza en Isaychev kun je wat mij betreft toevoegen. Maar ik probeer de lijst wat kleiner te krijgen, want: nog maar 6 etappes en straks moeten we gaan kiezen tussen 5 renners. Ideaal zou zijn dat er 2 renners overblijven en in de laatste etappe op de Champs daar 1 van met een kopgroep meegaat.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn adoptierenner Isaychev opnieuw vol in beeld en specifiek genoemdIk vrees dat-ie niet meer meedoet om deze titel...
Dat was geen redenering, maar het schetsen van een ideealbeeld. Wat ik bedoel is dat je geen 5 of 6 renners over moet houden aan het einde, dan wordt het moeilijk kiezen(zie vorig jaar). Dan ga je er niet meer uitkomen om een terechte winnaar te kiezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uh. Je redenering klopt niet.
Je kunt beter teveel renners overhouden dan te weinig. Je wil niet het risico nemen dat je met 0 renners overblijft in Parijs, dan kun je in principe helemaal opnieuw beginnen. Als je er nog 5 of 6 hebt is dat prima, dan kies je gewoon dé meest onbekende uit die overgebleven 5 of 6.
Als de Tour nu voorbij zou zijn had Guillou waarschijnlijk gewonnen, maar straks zit die morgen in de kopgroep of breekt hij zijn been, en dan wil je wel een back-up achter de hand hebben.
Jawel, dat er nog 5 renners over zijn na het afstrepen aan de hand van de harde criteria, betekent niet dat er geen verschil in opvallendheid zit tussen de overgebleven renners. Ik zou Guillou bij de huidige tussenstand met afstand de winnaar noemen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat was geen redenering, maar het schetsen van een ideealbeeld. Wat ik bedoel is dat je geen 5 of 6 renners over moet houden aan het einde, dan wordt het moeilijk kiezen(zie vorig jaar). Dan ga je er niet meer uitkomen om een terechte winnaar te kiezen.
Nee, die lijst klopt gewoon niet helemaal(overigens met alle respect voor diegene die het bij heeft gehouden).. Zoals meerdere users al hebben aangegeven staan daar renners op die al uitgebreid in beeld zijn geweest. Zoals Stetina, vorige week tijdens een bergetappe wel een kwartier lang achteraan bungelend in de groep met favorieten. Het kan natuurlijk gebeuren dat dit niet opgemerkt is maar ik baseer deze mening op mijn eigen objectieve waarneming.quote:
Ik begrijp niet helemaal wat je punt is tov mijn eerdere post, maar ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jawel, dat er nog 5 renners over zijn na het afstrepen aan de hand van de harde criteria, betekent niet dat er geen verschil in opvallendheid zit tussen de overgebleven renners. Ik zou Guillou bij de huidige tussenstand met afstand de winnaar noemen.
Op basis waarvan weegt jouw waarneming zwaarder dan die van meerdere mensen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee, die lijst klopt gewoon niet helemaal(overigens met alle respect voor diegene die het bij heeft gehouden).. Zoals meerdere users al hebben aangegeven staan daar renners op die al uitgebreid in beeld zijn geweest. Zoals Stetina, vorige week tijdens een bergetappe wel een kwartier lang achteraan bungelend in de groep met favorieten. Het kan natuurlijk gebeuren dat dit niet opgemerkt is maar ik baseer deze mening op mijn eigen objectieve waarneming.
Je zei dat je er niet uit gaat komen als er 5 renners overblijven, dit ontken ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:15 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je punt is tov mijn eerdere post, maar ik ben het met je eens.
Niet, alleen als er iets in die lijst niet klopt zeg ik daar wat van. Het is aan anderen om te beoordelen of mijn waarneming klopt of niet. Ik voelde me in ieder geval zo vrij om op basis van eigen waarneming een andere lijst op te stellen. Niet om anderen tegen de schenen te schoppen, maar puur en alleen om het feit dat die lijst imo niet klopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op basis waarvan weegt jouw waarneming zwaarder dan die van meerdere mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschuwing: Gene, Plaza, Smukulis
Stetina vandaag ook weer een keer duidelijk in beeld toen hij aan het knechten was voor Van Garderen, dus die mag wel weg. Had ook al een waarschuwing. Isaychev dus ook eraf, en ik was eerder vergeten om Sabatini te verwijderen dus nu alsnog.
Mijn persoonlijke top 3 favorieten op dit moment:
1. Florian Guillou
2. Alex Howes
3. Sebastian Reichenbach
Maar er kan nog van alles gebeuren![]()
Wat heeft 'ie gedaan dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Minard heeft minpunten in het groene trui klassement, lijkt me véél te opvallend gedrag.
Hoe heeft hij die opgelopen dan? Heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Minard heeft minpunten in het groene trui klassement, lijkt me véél te opvallend gedrag.
Geen idee, maar hij is de jury dus wel een keer opgevallen.quote:
eens, want de resultaten van die sprints komen tijdens de etappe altijd wel in beeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn ideale kandidaat heeft 0 punten voor de groene of bollentrui gehaald.
Dat is de voornaamste reden dat ik Viviani eigenlijk wilde schrappen, maar ik vond het nog een twijfelgeval omdat de renner zélf niet echt in beeld is geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
eens, want de resultaten van die sprints komen tijdens de etappe altijd wel in beeld.
Ik vind de punten niet altijd een even goede graadmeter overigens. Voorin in het peloton zitten kan bij een tussensprint ook punten geven, zeker bij een grote kopgroep. Zelfde geldt voor plaatsen 11-15? bij de eindsprint als het goed is, en die hebben we er bewust niet bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht het ooit nog op een gelijkspel uitlopen, deze renners hebben tot nu toe nog geen (min)punten voor welke trui dan ook gehaald:
Plaza
Smukulis
Howes
King
Bonnet
Reichenbach
Guillou
Ik vind het een grof schandaal dat je je als onopvallende renner in de dop durft te vertonen aan de voorkant van het peloton.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de punten niet altijd een even goede graadmeter overigens. Voorin in het peloton zitten kan bij een tussensprint ook punten geven, zeker bij een grote kopgroep. Zelfde geldt voor plaatsen 11-15? bij de eindsprint als het goed is, en die hebben we er bewust niet bij.
Bergpunten vind ik anders. Een bergpunt pakken betekent echt vol vooraan het peloton rijden, in een kleine groep van favorieten zitten of vooraan zitten.
Maar goed, Guillou is nu sowieso de duidelijke favoriet.
De meeste renners die op die manier punten pakken voor de groene trui, doen dat omdat ze in dienst van hun kopman (sprinter) op kop van het peloton rijden. En dan ben je imo te opvallend bezig. Maar om ze alleen daarom te schrappen, gaat wat ver. Het is wel een criterium voor de slot van de tour.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de punten niet altijd een even goede graadmeter overigens. Voorin in het peloton zitten kan bij een tussensprint ook punten geven, zeker bij een grote kopgroep. Zelfde geldt voor plaatsen 11-15? bij de eindsprint als het goed is, en die hebben we er bewust niet bij.
mee eens, maar je kunt het ook in 13e positie pakken bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De meeste renners die op die manier punten pakken voor de groene trui, doen dat omdat ze in dienst van hun kopman (sprinter) op kop van het peloton rijden. En dan ben je imo te opvallend bezig. Maar om ze alleen daarom te schrappen, gaat wat ver. Het is wel een criterium voor de slot van de tour.
Goede graadmeter, deze renners komen allemaal nog op de lijst voor of ze zijn er net vanafquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht het ooit nog op een gelijkspel uitlopen, deze renners hebben tot nu toe nog geen (min)punten voor welke trui dan ook gehaald:
Plaza
Smukulis
Howes
King
Bonnet
Reichenbach
Guillou
Dit zijn degenen die nog op onze lijst stonden bij de laatste tussenstand.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Goede graadmeter, deze renners komen allemaal nog op de lijst voor of ze zijn er net vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschuwing: Gene, Plaza
Voldoet niet aan de regels in de OP. Vol in beeld wil nog niet zeggen opvallend. Er komen wel meer renners met hun lelijke kop in beeld als ze ergens in het peloton vertoeven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef eortuw het volgende:
Tankink vol in beeld, net achter greipel. Mag van mij uit de lijst.
Wel met naam en nummer genoemd door Ducrot zojuist, en nu in beeldquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef wimderon het volgende:
En nu De Tank in het laatste wiel van het peloton. Hopen op geen langdurige beelden daarvan.
Heeft toch nog 1 minuut geduurd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef wimderon het volgende:
En nu De Tank in het laatste wiel van het peloton. Hopen op geen langdurige beelden daarvan.
Nee toch? Hij zat niet bij die eerste 8.quote:
Was heel even mee, maar snel weer teruggezakt volgens mij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee toch? Hij zat niet bij die eerste 8.
@Blik, je neemt de verkeerde lijst over, die ene die ik postte is de officiële.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |