Ik vind de punten niet altijd een even goede graadmeter overigens. Voorin in het peloton zitten kan bij een tussensprint ook punten geven, zeker bij een grote kopgroep. Zelfde geldt voor plaatsen 11-15? bij de eindsprint als het goed is, en die hebben we er bewust niet bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht het ooit nog op een gelijkspel uitlopen, deze renners hebben tot nu toe nog geen (min)punten voor welke trui dan ook gehaald:
Plaza
Smukulis
Howes
King
Bonnet
Reichenbach
Guillou
Ik vind het een grof schandaal dat je je als onopvallende renner in de dop durft te vertonen aan de voorkant van het peloton.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de punten niet altijd een even goede graadmeter overigens. Voorin in het peloton zitten kan bij een tussensprint ook punten geven, zeker bij een grote kopgroep. Zelfde geldt voor plaatsen 11-15? bij de eindsprint als het goed is, en die hebben we er bewust niet bij.
Bergpunten vind ik anders. Een bergpunt pakken betekent echt vol vooraan het peloton rijden, in een kleine groep van favorieten zitten of vooraan zitten.
Maar goed, Guillou is nu sowieso de duidelijke favoriet.
De meeste renners die op die manier punten pakken voor de groene trui, doen dat omdat ze in dienst van hun kopman (sprinter) op kop van het peloton rijden. En dan ben je imo te opvallend bezig. Maar om ze alleen daarom te schrappen, gaat wat ver. Het is wel een criterium voor de slot van de tour.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de punten niet altijd een even goede graadmeter overigens. Voorin in het peloton zitten kan bij een tussensprint ook punten geven, zeker bij een grote kopgroep. Zelfde geldt voor plaatsen 11-15? bij de eindsprint als het goed is, en die hebben we er bewust niet bij.
mee eens, maar je kunt het ook in 13e positie pakken bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De meeste renners die op die manier punten pakken voor de groene trui, doen dat omdat ze in dienst van hun kopman (sprinter) op kop van het peloton rijden. En dan ben je imo te opvallend bezig. Maar om ze alleen daarom te schrappen, gaat wat ver. Het is wel een criterium voor de slot van de tour.
Goede graadmeter, deze renners komen allemaal nog op de lijst voor of ze zijn er net vanafquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht het ooit nog op een gelijkspel uitlopen, deze renners hebben tot nu toe nog geen (min)punten voor welke trui dan ook gehaald:
Plaza
Smukulis
Howes
King
Bonnet
Reichenbach
Guillou
Dit zijn degenen die nog op onze lijst stonden bij de laatste tussenstand.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Goede graadmeter, deze renners komen allemaal nog op de lijst voor of ze zijn er net vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschuwing: Gene, Plaza
Voldoet niet aan de regels in de OP. Vol in beeld wil nog niet zeggen opvallend. Er komen wel meer renners met hun lelijke kop in beeld als ze ergens in het peloton vertoeven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef eortuw het volgende:
Tankink vol in beeld, net achter greipel. Mag van mij uit de lijst.
Wel met naam en nummer genoemd door Ducrot zojuist, en nu in beeldquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef wimderon het volgende:
En nu De Tank in het laatste wiel van het peloton. Hopen op geen langdurige beelden daarvan.
Heeft toch nog 1 minuut geduurd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef wimderon het volgende:
En nu De Tank in het laatste wiel van het peloton. Hopen op geen langdurige beelden daarvan.
Nee toch? Hij zat niet bij die eerste 8.quote:
Was heel even mee, maar snel weer teruggezakt volgens mij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee toch? Hij zat niet bij die eerste 8.
@Blik, je neemt de verkeerde lijst over, die ene die ik postte is de officiële.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |