Wynants kan wel weg. Tankink werd genoemd toen ie binnen kwam maar dat vind ik geen waarschuwing waard ivm Nederlander.quote:
Die is, mits ik mij vergis, een keer in beeld geweest dat ie naast zijn fiets op een wiel stond te wachten, volgens mij zelfs met naamquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Howes is wat mij betreft op dit moment wel topfavoriet. Die heb ik echt nog nergens gezien of gehoord
Tankink was ook in beeld als waterhaler toen er nog 4 Belkins bij de gele trui zaten, werd niet genoemd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tankink werd genoemd toen ie binnen kwam maar dat vind ik geen waarschuwing waard ivm Nederlander.
Vandaag danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Tankink was ook in beeld als waterhaler toen er nog 4 Belkins bij de gele trui zaten, werd niet genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aantekeninkje; Gene, Stetina, Plaza, Wynants, Isaychev, Smukulis
Nu demarrerenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef kibo het volgende:
Mendes zat lang aan kop peloton te sleuren en paar keer genoemd door Wuyts.
Heeft ook het langst op kop gereden toen Netapp ging achtervolgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dempster genoemd toen hij loste en in beeld
Dempster is toch sowieso al een keer heel kort geëindigd in een etappe?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft ook het langst op kop gereden toen Netapp ging achtervolgen.
11e in London.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dempster is toch sowieso al een keer heel kort geëindigd in een etappe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |