Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Omdat je het zo lief vraagt...quote:Op zondag 13 juli 2014 03:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haal dat lelijke plaatje uit de OP.
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Romeinen staken bij hun urenlange eetsessies veren in hun keel om te kotsen zodat ze met een lege maag verder konden vreten. Misschien ook een idee voor jou.
Is easy.quote:
Echt duidelijk ditquote:Op zondag 13 juli 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is easy.
Ui fruiten
Knoflook erbij
Eventueel kip
Linzen erbij
Kokosmelk of water erbij
Eventueel wat groenten zoals tuinbonen.
30 min laten koken.
En veel kruiden erbij. Ik doe altijd kerrie kurkuma peper en rode gedroogde peper.
Jij houdt ervan om ons trek te bezorgen héquote:Op zondag 13 juli 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is easy.
Ui fruiten
Knoflook erbij
Eventueel kip
Linzen erbij
Kokosmelk of water erbij
Eventueel wat groenten zoals tuinbonen.
30 min laten koken.
En veel kruiden erbij. Ik doe altijd kerrie kurkuma peper en rode gedroogde peper.
Met je duidelijke te ziene bierbuikquote:
Neuhoor grapje hvj <3quote:Op zondag 13 juli 2014 16:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik drink niet eens alcoholwat is deze
Hij heeft ook echt een Bob Ross stem en manier van praten. ASMR nostalgie.quote:
Na lange schooldag naar huis komen, lui op bed tv kijken en dan in slaap vallen door Bob Rossquote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt een Bob Ross stem en manier van praten. ASMR nostalgie.
Nietusquote:Op zondag 13 juli 2014 17:03 schreef hugecooll het volgende:
darkmond heeft ontwenningsverschijnselen
Wa 3alayki'salaam zuster.quote:
Indeed. Maar door de max van 50kb ziet ie er een beetje irri uitquote:
Barakalahu feek.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wa 3alayki'salaam zuster.
[..]
Indeed. Maar door de max van 50kb ziet ie er een beetje irri uit
Stress, misschienquote:Op zondag 13 juli 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo ik heb een huuuuge puist op mn voorhoofd, hoe is die daar gekomen? Ik snoep amper en drink alleen maar water. Grgr
Ik ben er al dagen van slag en obsessed door. Help.
komt misschien door het zwetenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo ik heb een huuuuge puist op mn voorhoofd, hoe is die daar gekomen? Ik snoep amper en drink alleen maar water. Grgr
Goed wassen gewoonquote:Op zondag 13 juli 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Photoshop. Verschillende plaatjes maken en dan heb je gewoon een simpel programma wat van al die plaatjes één maakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:02 schreef Crip het volgende:
Stomme vraag misschien. Maar hoe maar je zo'n gif UI?
En dat programma is?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Photoshop. Verschillende plaatjes maken en dan heb je gewoon een simpel programma wat van al die plaatjes één maakt.
quote:
Lekkere rijst met groente en vlees erin.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets?
(gegoogled maar het komt me verder niet bekend voor)
Dat groente en vlees toch aan onderkant? En de naam is toch omdat je 't omdraait dan en al dat vlees bovenaan komt?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekkere rijst met groente en vlees erin.
Foto van je maaltijd?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekkere rijst met groente en vlees erin.
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat groente en vlees toch aan onderkant? En de naam is toch omdat je 't omdraait dan en al dat vlees bovenaan komt?
Of bedoel je nou wat anders:?
-edit-
net even opgezocht, DAMMN DAT ZIET ER LEKKER UIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no, my eyes onlyquote:
Was jij niet geband?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
duitsland heeft gewonnen, dat is het belangrijkste
warme sauuuusquote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zin in hele grote met veel vloeibare choco en zo
Thanks!quote:Op zondag 13 juli 2014 20:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook echt alles te zien aan dit programma
Er zijn ook site zoals deze waarmee je dat kunt doen.
Uuuuuuu jaaaaaa. Een salade zo laat op de avond is best vullend.quote:
Ik wilde oorspronkelijk ook een Mcflurry maar ik had zoveel op..quote:
hoe krijg je dat allemaal binnengewerkt?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Wil jij panini pesto mozarella?
Mozarellaquote:Op maandag 14 juli 2014 02:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Wil jij panini pesto mozarella?
ik ben bijna 100kg remember?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:10 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
hoe krijg je dat allemaal binnengewerkt?
IF?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:12 schreef Weissman het volgende:
Ik doe momenteel IF, hoor ik er nu ook bij?
ben je daarom roze?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:12 schreef Weissman het volgende:
Waarom ben je rozequote:Op maandag 14 juli 2014 02:12 schreef Weissman het volgende:
Interracial Fuckink.quote:
Heb je de shahada uitgesproken?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Interracial Fuckink.
Nee grapje, intermitted fasting ofzo 16 uur niet eten op een dag, 8 uur wel.
alleen mit shahada, dadels en salah.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:12 schreef Weissman het volgende:
omnomnomquote:
waarom ben je roze?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Binnekort uit de kast komen enzo toch
Wat vind je van quattro formaggiquote:Op maandag 14 juli 2014 02:18 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kun je mozarella vies vinden? Heeft een super neutrale smaak?
genotttttquote:Op maandag 14 juli 2014 02:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat vind je van quattro formaggi
Blauwschimmelkaas in salades en shizzlequote:Op maandag 14 juli 2014 02:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
liever streepje erdoorquote:Op maandag 14 juli 2014 02:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je er klaar voor bent gebeurt het vanzelf.
Fucking nasty inderdaad. Doe mij maar tonijn en of fruite de marequote:Op maandag 14 juli 2014 02:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb laatst een VERSE quattro formaggi gegeten. WAT EEN GEUR MAN, GODNONDEJU.
wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je er klaar voor bent gebeurt het vanzelf.
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Fucking nasty inderdaad. Doe mij maar tonijn mozarella, bbq kip en of fruite de mare
Heb alleen die uit de super geproefd en die vind ik meh. Ik hou het meest van gewone Nederlandse kaas met mozarella op mijn pizza.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijn vader gaat dalijk, rond half 4 pas.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:32 schreef Santello het volgende:
TIJD VOOR DE MOSKEE BESTE BROEDERS EN ZUSTERS!
Ik heb vandaag een panini Nederlandse kaas/sucuk en jalapeno pepers gegeten.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:33 schreef Bortecinem het volgende:
En ik heb geen zin om te eten dus ik ga maar een liter 'Marokkaanse' groene thee wegwerken voor sahur.
Ja dat is de juiste tijd voor fadjr inderdaad. Alleen continueren wij het nachtgebed over 10 minuten tot half 4.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn vader gaat dalijk, rond half 4 pas.
Ja net.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
en hij heeft dit dus ergens gemeld?
Ik ga eerst jouw foto's checken en dan je verzoek negeren.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb op follow geklikt, denk ik. Heb nog 7 verzoeken nlheb ik je geaccepteerd?
Oranje voor WK. Maar dat is al ten einde.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:37 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zijn er nog andere kleuren te krijgen?
waar kan je dat aanvragen?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Oranje voor WK. Maar dat is al ten einde.
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga eerst jouw foto's checken en dan je verzoek negeren.
Nee, grapje. Done.
met nieuwjaar kan iedereen voor een paar uur ook een kleurtje + tagje aanvragenquote:Op maandag 14 juli 2014 02:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Oranje voor WK. Maar dat is al ten einde.
niet permanentquote:Op maandag 14 juli 2014 02:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met nieuwjaar kan iedereen voor een paar uur ook een kleurtje + tagje aanvragen
quote:
Ik begin nog maar net te instagrammen halloooooquote:Op maandag 14 juli 2014 02:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte lul zelfs ik heb meer foto's van eten op insta staan dan jij, wat is diiiiit
je bent wel knapquote:Op maandag 14 juli 2014 02:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik begin nog maar net te instagrammen hallooooo
Zo lachen de Marokkanen uit Marokko. Jij niet. Niet liegen tegen mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Heywa zo lach ik gewoon. Kan ik niets aan doen.
Ik ben ook maar een simpele Marokkaan uit de bergen.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Zo lachen de Marokkanen uit Marokko. Jij niet. Niet liegen tegen mij.
Pics can be deceiving.quote:
Saffi ik ga bidden. Ik kom hier op terug als ik terug ben. Niet gaan slapen.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een simpele Marokkaan uit de bergen.
Ik beloof niets. Wat ga je bidden? Tis nog geen fajr hoor, of moet je isha?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Saffi ik ga bidden. Ik kom hier op terug als ik terug ben. Niet gaan slapen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pics can be deceiving.
Jij wel trouwens. Foto's zonder filter en make-up enzo, ik doe je niet na.
volg mequote:Op maandag 14 juli 2014 02:45 schreef Crip het volgende:
Mijn instagram bestaat 50% uit eten en 50% uit selfies.Mensen vinden mij vast een aanwist op instagram.
Nachtgebed zeg ik net! Taraweeh continueren we voor fadjr.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik beloof niets. Wat ga je bidden? Tis nog geen fajr hoor, of moet je isha?
Jij bent overal en altijd een aanwinst.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:45 schreef Crip het volgende:
Mijn instagram bestaat 50% uit eten en 50% uit selfies.Mensen vinden mij vast een aanwist op instagram.
DM!quote:
Sawwy hoor, niet gelezen! Moge Allah je gebeden accepteren.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Nachtgebed zeg ik net! Taraweeh continueren we voor fadjr.
Woooooah vette bloos in me eentje achter mijn laptop. Teeheee.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent overal en altijd een aanwinst.
dm mij!!!quote:Op maandag 14 juli 2014 02:50 schreef Crip het volgende:
[..]
DM!
[..]
Sawwy hoor, niet gelezen! Moge Allah je gebeden accepteren.
[..]
Woooooah vette bloos in me eentje achter mijn laptop. Teeheee.![]()
Zeg maassallahquote:Op maandag 14 juli 2014 02:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent overal en altijd een aanwinst.
Behehe.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:55 schreef Bortecinem het volgende:
Collega vraagt net 'heb je nu pas pauze' en ik zweer, ik kreeg bijna een hartverzakking. Ik dacht dat ik mij had vergist in de dienst van deze week.
wejooh
Ook al lig ik er bijna ooit, zo'n vergissing kan ik nu echt niet gebruiken. Drie weken terug was ik al een uur te laat bv.quote:
Ik gaf je een heel groot compliment, zeg bedankt. ;]quote:Op maandag 14 juli 2014 03:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Praat normaal, pls
Il weet namelijk niet of je mij nu beledigd of een compliment geeft.
Nee, maar mama maakt ze regelmatig.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte ik ga morgen loempia's maken denk ik. Heb jij dat ooit eerder gedaan?
quote:Op maandag 14 juli 2014 03:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik gaf je een heel groot compliment, zeg bedankt. ;]
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte lul zelfs ik heb meer foto's van eten op insta staan dan jij, wat is diiiiit
LOLLLLLLLL, Ik was vergeten dat die ook nog erop stond..quote:Op maandag 14 juli 2014 03:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG CRIPPPP HAHAHAHAHJA DIE NOMAKEUPFOTO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#hatersgonnahate#jealousyisabitchquote:Op maandag 14 juli 2014 03:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
True. Op foto's zie je er minder goed uit.
alles gebeurde in het geheim jwz xoxoquote:Op maandag 14 juli 2014 03:32 schreef mrstylo het volgende:
Mensen praten hier over instagram, zonder hun insta te posten.
:wat voor chocoquote:Op maandag 14 juli 2014 03:30 schreef Bortecinem het volgende:
Ah, ik ben choco aan het eten voor sahur.
In mijn username staat mijn echte naam, dus is geheim.quote:
Voor wat hoort wat.quote:Op maandag 14 juli 2014 03:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In mijn username staat mijn echte naam, dus is geheim.
nou mijn username is mijn naam, niet zeikenquote:Op maandag 14 juli 2014 03:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In mijn username staat mijn echte naam, dus is geheim.
Ja en ik na jouw afwijzing dus ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 07:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, na al dat zeuren om iets probeerde ik nog mn hoofd recht te houden.
Dat mag niet eensquote:Op maandag 14 juli 2014 05:09 schreef Bortecinem het volgende:
Eerste dag bikkelen en dan wanneer ik klaar ben met werken om 14:00, uitslapen tot een uur of negen.
Ik snap het niet? Wat mag niet? Slapen? Bestaan er soms ook regels over het indelen van je dag (het gebed daargelaten)? Nu snap ik dat de hele dag slapen waarschijnlijk niet de bedoeling is, maar verder snap ik de bemoeienis niet zo. Dit is al de tweede keer dat iemand roept dat ik mijn dag niet juist indeel en/of mijn vasten niet geldig is?quote:
HAHAHAHAHAH UJ HEB ZE LEKKER PUUR NATOERRRRquote:Op maandag 14 juli 2014 11:40 schreef Crip het volgende:
MIJN RIETJES KRULLETJES ZIJN ZO MOOI. Ik heb gewoon mijn haren zo nu:
Als ik geen hijab droeg had ik foto geplaatst maar ewaja.
[ afbeelding ]
Ik heb wel krullen van mezelf. Maar niet van die big afro like krulletjes. Like itquote:Op maandag 14 juli 2014 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH UJ HEB ZE LEKKER PUUR NATOERRRR
POEDELSTIJL FTW
Wel schuim ingedaan hoop ik? En spray?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb wel krullen van mezelf. Maar niet van die big afro like krulletjes. Like it
Nice. Zulk haar is echt mooi. ❤️quote:Op maandag 14 juli 2014 11:40 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH UJ HEB ZE LEKKER PUUR NATOERRRR
POEDELSTIJL FTW
Ik heb mijn holy grail Krul control erin gedaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel schuim ingedaan hoop ik? En spray?
Je moet je krullen eeeens na het douchen met een diffuser doen. Omg ik heb dan echt diana ross haar
Is jouw achterkant ook wat platter? Dat stukje daar is bij mij hel.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb mijn holy grail Krul control erin gedaan.En spray ja!
Maar krullen blijven sowieso goed in mijn haar. Van mezelf heb ik het zo:
Maar daar raak ik op uitgekeken ;/
][ afbeelding ]
Jaaaaa daar had ik echt veel last van, dat stukje dat nooit normaal wilt krullen en altijd frizzy blijft. Ik had me haren in een korte bob geknipt ( had ze tot me kont, spijtquote:Op maandag 14 juli 2014 12:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is jouw achterkant ook wat platter? Dat stukje daar is bij mij hel.Altijd klitten.
Ben nu aan het laten groeien.. maar dat stukje daarquote:Op maandag 14 juli 2014 12:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaa daar had ik echt veel last van, dat stukje dat nooit normaal wilt krullen en altijd frizzy blijft. Ik had me haren in een korte bob geknipt ( had ze tot me kont, spijt) Maar nu heb ik ze veel gezonder en niet echt veel last ervan. Zal vast terugkomen als mn haren weer lang zijn.
omg laat mij dit vanavond ook even proberen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:40 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen hier hebben echt bijzondere gaven. Kunnen alles, weten alles, maar dan ook echt alles. Sorry, zei ik alles? Ik bedoel ECHT alles.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap het niet? Wat mag niet? Slapen? Bestaan er soms ook regels over het indelen van je dag (het gebed daargelaten)? Nu snap ik dat de hele dag slapen waarschijnlijk niet de bedoeling is, maar verder snap ik de bemoeienis niet zo. Dit is al de tweede keer dat iemand roept dat ik mijn dag niet juist indeel en/of mijn vasten niet geldig is?
Ik werk ploegen. Zou ik overdag niet slapen, dan zou ik tijdens de vroege dienst mijn vasten moeten volhouden op 4 uur slaap. Ik heb verder geen kantoorbaan maar sta juist de hele werkdag op mijn benen en verricht regelmatig zwaar werk. Nu kun je misschien zeggen dat ik een 'siesta' moet houden ipv 6 uur slaap na mijn werk, maar dan kom ik in de avond/nacht al helemaal niet in slaap.
En verder, hoe zit het met de mensen die vakantie hebben en hun hele dag een beetje chillend kunnen doorbrengen? Sterker nog, wie ben jij om te bepalen hoe makkelijk of moeilijk het vasten voor iemand is?
Hahahquote:Op maandag 14 juli 2014 12:59 schreef Weissman het volgende:
Dat zullen normale mensen zoals jij en ik niet begrijpen.
Jij neemt mij nooit serieus, nu opeens wel?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
Weiss, jij maakte Borte altijd uit voor psychoen nu is ze normaal?
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij neemt mij nooit serieus, nu opeens wel?
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij neemt mij nooit serieus, nu opeens wel?
Hahaha, goede woordgrapquote:Op maandag 14 juli 2014 13:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu je eindelijk uit de kast bent gekomen word je wel serieus genomen.
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu je eindelijk uit de kast bent gekomen
Jij en normaal.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sommige mensen hier hebben echt bijzondere gaven. Kunnen alles, weten alles, maar dan ook echt alles. Sorry, zei ik alles? Ik bedoel ECHT alles.
Dat zullen normale mensen zoals jij en ik niet begrijpen.
Je kan me DMen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:19 schreef Crip het volgende:
Ik geniet echt van mijn krullen. En niemand kan zien hoe mooi het is.
Bijna ongesteld. Jij ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon big mac, chocola en tiramisu.Vandaag mag het.
post een foto onder een kloon, niemand zal weten dat jij het bemquote:Op maandag 14 juli 2014 14:19 schreef Crip het volgende:
Ik geniet echt van mijn krullen. En niemand kan zien hoe mooi het is.
Ik kan jou wel dmen jaquote:
Helemaal niet ;]quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
post een foto onder een kloon, niemand zal weten dat jij het bem
Doe dan? Als je me niet vertrouwt, wallah alleen ik zie t.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan jou wel dmen ja
[..]
Helemaal niet ;]
[..]Nu wel, secret is verklapt.
Moment even uploaden!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe dan? Als je me niet vertrouwt, wallah alleen ik zie t.
Oke, ben sws benieuwd naar je haar.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:34 schreef Crip het volgende:
Stim ik kras wel me kop weg ik zie eruit als shit
[..]
?
[..]
Daar heb ik guys op ;O
Foto's blijven gewoon dan.quote:
Thanks! ;3quote:Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
Leuk je haar![]()
Dit effect heb ik met wax!
Is je haar zacht? Krullen en zacht is geen beste combi.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Thanks! ;3
Nice, toen me haren nog lang waren kreeg ik ook zulke krulletjes met wax alleen niet zo mooi en vol.
Ja iedereen raad me dat aan, moet dat echt eens gaan proberen!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Fohn je haar eens met een difusser. Een wereld gaat voor je open.
Er tussen in zit mijn haar!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is je haar zacht? Krullen en zacht is geen beste combi.
hoe werkt dat dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Fohn je haar eens met een difusser. Een wereld gaat voor je open.
Haar wassen. Schuim erin en wst gel. Hoofd voorover. Haar in de difusser, aanzetten en zachtjes op en neer gaan. Uitzetten en dan weer door naar volgende stuk. Doorgaan tot het niet meer zo nat is maar mag niet droog zijn. En dan wambam thank you mam. Krullen to die for.quote:
speciale schuim of gel? Of voldoet alles? En hoofd voorover, dus je begint beetje met de onderste haartjes?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haar wassen. Schuim erin en wst gel. Hoofd voorover. Haar in de difusser, aanzetten en zachtjes op en neer gaan. Uitzetten en dan weer door naar volgende stuk. Doorgaan tot het niet meer zo nat is maar mag niet droog zijn. En dan wambam thank you mam. Krullen to die for.
Ja dat weer wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar die stuur je naar een persoon maar toch?
Ik doe cheap ass gel. Qua schuim: iig zonder siliconen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
speciale schuim of gel? Of voldoet alles? En hoofd voorover, dus je begint beetje met de onderste haartjes?
Maskertje. Wees er lief tegen. Geen stress.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:
Als jullie toch bezig zijn, wat moet je doen tegen droog pluizig haar?
masker onder de douche toxh? Ik heb dan alsnog beetje asdfgds haar na het douchenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maskertje. Wees er lief tegen. Geen stress.
Ik ben een manquote:Op maandag 14 juli 2014 15:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maskertje. Wees er lief tegen. Geen stress.
Hehehhe als je die natuurlijke shit gebruikt heb je iig geen last meer van zacht haarquote:Op maandag 14 juli 2014 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
masker onder de douche toxh? Ik heb dan alsnog beetje asdfgds haar na het douchenpluizen alles
Argan olie.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:
juist wel toch dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hehehhe als je die natuurlijke shit gebruikt heb je iig geen last meer van zacht haar
Millimeteren.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:
maar zacht haarquote:Op maandag 14 juli 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Dat zachte gevoel van shampoo's is fake.
Kan...quote:Op maandag 14 juli 2014 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee grpje, vind dat een gemillimeterd kapsel best mooi kan staan bij mannen
met kort haar kan je ook spelen tochquote:Op maandag 14 juli 2014 15:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zacht haar!Dan kan ik er tenminste mee spelen (mits lang).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |