niet permanentquote:Op maandag 14 juli 2014 02:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met nieuwjaar kan iedereen voor een paar uur ook een kleurtje + tagje aanvragen
quote:
Ik begin nog maar net te instagrammen halloooooquote:Op maandag 14 juli 2014 02:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte lul zelfs ik heb meer foto's van eten op insta staan dan jij, wat is diiiiit
je bent wel knapquote:Op maandag 14 juli 2014 02:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik begin nog maar net te instagrammen hallooooo
Zo lachen de Marokkanen uit Marokko. Jij niet. Niet liegen tegen mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Heywa zo lach ik gewoon. Kan ik niets aan doen.
Ik ben ook maar een simpele Marokkaan uit de bergen.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Zo lachen de Marokkanen uit Marokko. Jij niet. Niet liegen tegen mij.
Pics can be deceiving.quote:
Saffi ik ga bidden. Ik kom hier op terug als ik terug ben. Niet gaan slapen.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een simpele Marokkaan uit de bergen.
Ik beloof niets. Wat ga je bidden? Tis nog geen fajr hoor, of moet je isha?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Saffi ik ga bidden. Ik kom hier op terug als ik terug ben. Niet gaan slapen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pics can be deceiving.
Jij wel trouwens. Foto's zonder filter en make-up enzo, ik doe je niet na.
volg mequote:Op maandag 14 juli 2014 02:45 schreef Crip het volgende:
Mijn instagram bestaat 50% uit eten en 50% uit selfies.Mensen vinden mij vast een aanwist op instagram.
Nachtgebed zeg ik net! Taraweeh continueren we voor fadjr.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik beloof niets. Wat ga je bidden? Tis nog geen fajr hoor, of moet je isha?
Jij bent overal en altijd een aanwinst.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:45 schreef Crip het volgende:
Mijn instagram bestaat 50% uit eten en 50% uit selfies.Mensen vinden mij vast een aanwist op instagram.
DM!quote:
Sawwy hoor, niet gelezen! Moge Allah je gebeden accepteren.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Nachtgebed zeg ik net! Taraweeh continueren we voor fadjr.
Woooooah vette bloos in me eentje achter mijn laptop. Teeheee.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent overal en altijd een aanwinst.
dm mij!!!quote:Op maandag 14 juli 2014 02:50 schreef Crip het volgende:
[..]
DM!
[..]
Sawwy hoor, niet gelezen! Moge Allah je gebeden accepteren.
[..]
Woooooah vette bloos in me eentje achter mijn laptop. Teeheee.![]()
Zeg maassallahquote:Op maandag 14 juli 2014 02:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent overal en altijd een aanwinst.
Behehe.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:55 schreef Bortecinem het volgende:
Collega vraagt net 'heb je nu pas pauze' en ik zweer, ik kreeg bijna een hartverzakking. Ik dacht dat ik mij had vergist in de dienst van deze week.
wejooh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |