niet permanentquote:Op maandag 14 juli 2014 02:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met nieuwjaar kan iedereen voor een paar uur ook een kleurtje + tagje aanvragen
quote:
Ik begin nog maar net te instagrammen halloooooquote:Op maandag 14 juli 2014 02:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte lul zelfs ik heb meer foto's van eten op insta staan dan jij, wat is diiiiit
je bent wel knapquote:Op maandag 14 juli 2014 02:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik begin nog maar net te instagrammen hallooooo
Zo lachen de Marokkanen uit Marokko. Jij niet. Niet liegen tegen mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Heywa zo lach ik gewoon. Kan ik niets aan doen.
Ik ben ook maar een simpele Marokkaan uit de bergen.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Zo lachen de Marokkanen uit Marokko. Jij niet. Niet liegen tegen mij.
Pics can be deceiving.quote:
Saffi ik ga bidden. Ik kom hier op terug als ik terug ben. Niet gaan slapen.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een simpele Marokkaan uit de bergen.
Ik beloof niets. Wat ga je bidden? Tis nog geen fajr hoor, of moet je isha?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Saffi ik ga bidden. Ik kom hier op terug als ik terug ben. Niet gaan slapen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pics can be deceiving.
Jij wel trouwens. Foto's zonder filter en make-up enzo, ik doe je niet na.
volg mequote:Op maandag 14 juli 2014 02:45 schreef Crip het volgende:
Mijn instagram bestaat 50% uit eten en 50% uit selfies.Mensen vinden mij vast een aanwist op instagram.
Nachtgebed zeg ik net! Taraweeh continueren we voor fadjr.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik beloof niets. Wat ga je bidden? Tis nog geen fajr hoor, of moet je isha?
Jij bent overal en altijd een aanwinst.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:45 schreef Crip het volgende:
Mijn instagram bestaat 50% uit eten en 50% uit selfies.Mensen vinden mij vast een aanwist op instagram.
DM!quote:
Sawwy hoor, niet gelezen! Moge Allah je gebeden accepteren.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Nachtgebed zeg ik net! Taraweeh continueren we voor fadjr.
Woooooah vette bloos in me eentje achter mijn laptop. Teeheee.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent overal en altijd een aanwinst.
dm mij!!!quote:Op maandag 14 juli 2014 02:50 schreef Crip het volgende:
[..]
DM!
[..]
Sawwy hoor, niet gelezen! Moge Allah je gebeden accepteren.
[..]
Woooooah vette bloos in me eentje achter mijn laptop. Teeheee.![]()
Zeg maassallahquote:Op maandag 14 juli 2014 02:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent overal en altijd een aanwinst.
Behehe.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:55 schreef Bortecinem het volgende:
Collega vraagt net 'heb je nu pas pauze' en ik zweer, ik kreeg bijna een hartverzakking. Ik dacht dat ik mij had vergist in de dienst van deze week.
wejooh
Ook al lig ik er bijna ooit, zo'n vergissing kan ik nu echt niet gebruiken. Drie weken terug was ik al een uur te laat bv.quote:
Ik gaf je een heel groot compliment, zeg bedankt. ;]quote:Op maandag 14 juli 2014 03:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Praat normaal, pls
Il weet namelijk niet of je mij nu beledigd of een compliment geeft.
Nee, maar mama maakt ze regelmatig.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte ik ga morgen loempia's maken denk ik. Heb jij dat ooit eerder gedaan?
quote:Op maandag 14 juli 2014 03:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik gaf je een heel groot compliment, zeg bedankt. ;]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |