Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Omdat je het zo lief vraagt...quote:Op zondag 13 juli 2014 03:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haal dat lelijke plaatje uit de OP.
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Romeinen staken bij hun urenlange eetsessies veren in hun keel om te kotsen zodat ze met een lege maag verder konden vreten. Misschien ook een idee voor jou.
Is easy.quote:
Echt duidelijk ditquote:Op zondag 13 juli 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is easy.
Ui fruiten
Knoflook erbij
Eventueel kip
Linzen erbij
Kokosmelk of water erbij
Eventueel wat groenten zoals tuinbonen.
30 min laten koken.
En veel kruiden erbij. Ik doe altijd kerrie kurkuma peper en rode gedroogde peper.
Jij houdt ervan om ons trek te bezorgen héquote:Op zondag 13 juli 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is easy.
Ui fruiten
Knoflook erbij
Eventueel kip
Linzen erbij
Kokosmelk of water erbij
Eventueel wat groenten zoals tuinbonen.
30 min laten koken.
En veel kruiden erbij. Ik doe altijd kerrie kurkuma peper en rode gedroogde peper.
Met je duidelijke te ziene bierbuikquote:
Neuhoor grapje hvj <3quote:Op zondag 13 juli 2014 16:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik drink niet eens alcoholwat is deze
Hij heeft ook echt een Bob Ross stem en manier van praten. ASMR nostalgie.quote:
Na lange schooldag naar huis komen, lui op bed tv kijken en dan in slaap vallen door Bob Rossquote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt een Bob Ross stem en manier van praten. ASMR nostalgie.
Nietusquote:Op zondag 13 juli 2014 17:03 schreef hugecooll het volgende:
darkmond heeft ontwenningsverschijnselen
Wa 3alayki'salaam zuster.quote:
Indeed. Maar door de max van 50kb ziet ie er een beetje irri uitquote:
Barakalahu feek.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wa 3alayki'salaam zuster.
[..]
Indeed. Maar door de max van 50kb ziet ie er een beetje irri uit
Stress, misschienquote:Op zondag 13 juli 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo ik heb een huuuuge puist op mn voorhoofd, hoe is die daar gekomen? Ik snoep amper en drink alleen maar water. Grgr
Ik ben er al dagen van slag en obsessed door. Help.
komt misschien door het zwetenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo ik heb een huuuuge puist op mn voorhoofd, hoe is die daar gekomen? Ik snoep amper en drink alleen maar water. Grgr
Goed wassen gewoonquote:Op zondag 13 juli 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Photoshop. Verschillende plaatjes maken en dan heb je gewoon een simpel programma wat van al die plaatjes één maakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:02 schreef Crip het volgende:
Stomme vraag misschien. Maar hoe maar je zo'n gif UI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |