het gehakt hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 01:04 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De supermarktmethode is de kippen bruut een terror-nekschot geven terwijl de halal-methode netjes nek doorsnijden is waardoor bloed makkelijker wegloopt en de kippen gewoon relaxed sterven![]()
Heeft ook effect op de gehakt die daarna op je bordje ligt
Ik zie je daar iedere ochtend met je Quest zitten, interessant te doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb ook maar twee keer ofzo in mijn leven Starbucks op, hoor.
Niet eens even hoi zeggen, tss...quote:Op zondag 13 juli 2014 01:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie je daar iedere ochtend met je Quest zitten, interessant te doen.
Ik praat niet met Starbucks-volkquote:Op zondag 13 juli 2014 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet eens even hoi zeggen, tss...
Die remde beter dan ik verwachttequote:Op zondag 13 juli 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_met_noodstop.html
Damn.
ik gebruik altijd nepnamenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Onzin is het. Overpriced. Kunnen nooit mijn naam goed opschrijven al spel ik het in schildpaddentempo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Nee, ook deze was weer flauw.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb ik je eindelijk kunnen laten lachen?
Oh nee, dat heeft 9gag gedaan...
Niet om het een of ander maar dit is onzinquote:Op zondag 13 juli 2014 01:04 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De supermarktmethode is de kippen bruut een terror-nekschot geven terwijl de halal-methode netjes nek doorsnijden is waardoor bloed makkelijker wegloopt en de kippen gewoon relaxed sterven![]()
Heeft ook effect op de gehakt die daarna op je bordje ligt
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:21 schreef hafez1234 het volgende:
Is er ook halal varkensvlees? Dat ze die varkens slachten door hun nekken door te snijden. Kan alleen kip en rund vinden.
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:21 schreef hafez1234 het volgende:
Is er ook halal varkensvlees? Dat ze die varkens slachten door hun nekken door te snijden. Kan alleen kip en rund vinden.
Nee. Het vlees in onrein. Net als die vlag daar in je UI.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:21 schreef hafez1234 het volgende:
Pussy.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef Stimorol- het volgende:
Pfffffff man ik eet nooit meer limoen met zout.Mijn maag brandt weg gewoon.
De Romeinen staken bij hun urenlange eetsessies veren in hun keel om te kotsen zodat ze met een lege maag verder konden vreten. Misschien ook een idee voor jou.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nu bedoel je?
De 1kg rijst heb ik net helemaal opgemaakt trouwens
Damn ik ben echt vreter zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |