quote:
vet?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef Stimorol- het volgende:
Rest de vraag: wtf doen die supermarkten met hun kip dat het zo anders smaakt in vergelijk tot de kip van de islamitische slager?
Vooral het gehakt is nastyyyy daar.
Laatste paar dagen weer allemaal berichten van Turkse Facebookvrienden om Coca-Cola weer te boycotten, terwijl de zaadjes van de tomaten die ze vreten evengoed uit Israël komen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Israelisch bedrijf! Boycotten die handel.
Is vrij standaard toch? Het vlees bij een slager smaakt doorgaans beter dan bij de supermarkt, net als dat brood van de bakker lekkerder isquote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef Stimorol- het volgende:
Rest de vraag: wtf doen die supermarkten met hun kip dat het zo anders smaakt in vergelijk tot de kip van de islamitische slager?
Ik ontwijk eerlijk gezegd Starbucks en bepaalde dadels wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laatste paar dagen weer allemaal berichten van Turkse Facebookvrienden om Coca-Cola weer te boycotten, terwijl de zaadjes van de tomaten die ze vreten evengoed uit Israël komen.
Dat is ook zo bij bepaalde slagers. Ik haalde eerst kip bij Marokkaanse slager en die zat vol water.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:02 schreef Stimorol- het volgende:
water meer. Mijn kip zwemt na bereiding.
Kip gehakt?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef Stimorol- het volgende:
De supermarktmethode is de kippen bruut een terror-nekschot geven terwijl de halal-methode netjes nek doorsnijden is waardoor bloed makkelijker wegloopt en de kippen gewoon relaxed stervenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb ook maar twee keer ofzo in mijn leven Starbucks op, hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ontwijk eerlijk gezegd Starbucks en bepaalde dadels wel.
Onzin is het. Overpriced. Kunnen nooit mijn naam goed opschrijven al spel ik het in schildpaddentempo.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:04 schreef De_Ilias het volgende:
Waarom is dat Starbucks zo populair? Ik ben er maar 1x geweest en dat was in Marokko, ik had eve snel cafeïne in m'n bloed nodig maar ik vond het niet speciaal ofzo. Ik had net zo goed naar een andere koffiehuis kunnen gaan voor goedkopere koffie met misschien betere smaak.
het gehakt hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 01:04 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De supermarktmethode is de kippen bruut een terror-nekschot geven terwijl de halal-methode netjes nek doorsnijden is waardoor bloed makkelijker wegloopt en de kippen gewoon relaxed sterven![]()
Heeft ook effect op de gehakt die daarna op je bordje ligt
Ik zie je daar iedere ochtend met je Quest zitten, interessant te doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb ook maar twee keer ofzo in mijn leven Starbucks op, hoor.
Niet eens even hoi zeggen, tss...quote:Op zondag 13 juli 2014 01:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie je daar iedere ochtend met je Quest zitten, interessant te doen.
Ik praat niet met Starbucks-volkquote:Op zondag 13 juli 2014 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet eens even hoi zeggen, tss...
Die remde beter dan ik verwachttequote:Op zondag 13 juli 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_met_noodstop.html
Damn.
ik gebruik altijd nepnamenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Onzin is het. Overpriced. Kunnen nooit mijn naam goed opschrijven al spel ik het in schildpaddentempo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Nee, ook deze was weer flauw.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb ik je eindelijk kunnen laten lachen?
Oh nee, dat heeft 9gag gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |