Neuhoor grapje hvj <3quote:Op zondag 13 juli 2014 16:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik drink niet eens alcoholwat is deze
Hij heeft ook echt een Bob Ross stem en manier van praten. ASMR nostalgie.quote:
Na lange schooldag naar huis komen, lui op bed tv kijken en dan in slaap vallen door Bob Rossquote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt een Bob Ross stem en manier van praten. ASMR nostalgie.
Nietusquote:Op zondag 13 juli 2014 17:03 schreef hugecooll het volgende:
darkmond heeft ontwenningsverschijnselen
Wa 3alayki'salaam zuster.quote:
Indeed. Maar door de max van 50kb ziet ie er een beetje irri uitquote:
Barakalahu feek.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wa 3alayki'salaam zuster.
[..]
Indeed. Maar door de max van 50kb ziet ie er een beetje irri uit
Stress, misschienquote:Op zondag 13 juli 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo ik heb een huuuuge puist op mn voorhoofd, hoe is die daar gekomen? Ik snoep amper en drink alleen maar water. Grgr
Ik ben er al dagen van slag en obsessed door. Help.
komt misschien door het zwetenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo ik heb een huuuuge puist op mn voorhoofd, hoe is die daar gekomen? Ik snoep amper en drink alleen maar water. Grgr
Goed wassen gewoonquote:Op zondag 13 juli 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Photoshop. Verschillende plaatjes maken en dan heb je gewoon een simpel programma wat van al die plaatjes één maakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:02 schreef Crip het volgende:
Stomme vraag misschien. Maar hoe maar je zo'n gif UI?
En dat programma is?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Photoshop. Verschillende plaatjes maken en dan heb je gewoon een simpel programma wat van al die plaatjes één maakt.
quote:
Lekkere rijst met groente en vlees erin.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets?
(gegoogled maar het komt me verder niet bekend voor)
Dat groente en vlees toch aan onderkant? En de naam is toch omdat je 't omdraait dan en al dat vlees bovenaan komt?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekkere rijst met groente en vlees erin.
Foto van je maaltijd?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekkere rijst met groente en vlees erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |