Oke, ben sws benieuwd naar je haar.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:34 schreef Crip het volgende:
Stim ik kras wel me kop weg ik zie eruit als shit
[..]
?
[..]
Daar heb ik guys op ;O
Foto's blijven gewoon dan.quote:
Thanks! ;3quote:Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
Leuk je haar![]()
Dit effect heb ik met wax!
Is je haar zacht? Krullen en zacht is geen beste combi.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Thanks! ;3
Nice, toen me haren nog lang waren kreeg ik ook zulke krulletjes met wax alleen niet zo mooi en vol.
Ja iedereen raad me dat aan, moet dat echt eens gaan proberen!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Fohn je haar eens met een difusser. Een wereld gaat voor je open.
Er tussen in zit mijn haar!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is je haar zacht? Krullen en zacht is geen beste combi.
hoe werkt dat dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Fohn je haar eens met een difusser. Een wereld gaat voor je open.
Haar wassen. Schuim erin en wst gel. Hoofd voorover. Haar in de difusser, aanzetten en zachtjes op en neer gaan. Uitzetten en dan weer door naar volgende stuk. Doorgaan tot het niet meer zo nat is maar mag niet droog zijn. En dan wambam thank you mam. Krullen to die for.quote:
speciale schuim of gel? Of voldoet alles? En hoofd voorover, dus je begint beetje met de onderste haartjes?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haar wassen. Schuim erin en wst gel. Hoofd voorover. Haar in de difusser, aanzetten en zachtjes op en neer gaan. Uitzetten en dan weer door naar volgende stuk. Doorgaan tot het niet meer zo nat is maar mag niet droog zijn. En dan wambam thank you mam. Krullen to die for.
Ja dat weer wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar die stuur je naar een persoon maar toch?
Ik doe cheap ass gel. Qua schuim: iig zonder siliconen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
speciale schuim of gel? Of voldoet alles? En hoofd voorover, dus je begint beetje met de onderste haartjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |