quote:Op maandag 14 juli 2014 02:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte lul zelfs ik heb meer foto's van eten op insta staan dan jij, wat is diiiiit
LOLLLLLLLL, Ik was vergeten dat die ook nog erop stond..quote:Op maandag 14 juli 2014 03:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG CRIPPPP HAHAHAHAHJA DIE NOMAKEUPFOTO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#hatersgonnahate#jealousyisabitchquote:Op maandag 14 juli 2014 03:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
True. Op foto's zie je er minder goed uit.
alles gebeurde in het geheim jwz xoxoquote:Op maandag 14 juli 2014 03:32 schreef mrstylo het volgende:
Mensen praten hier over instagram, zonder hun insta te posten.
:wat voor chocoquote:Op maandag 14 juli 2014 03:30 schreef Bortecinem het volgende:
Ah, ik ben choco aan het eten voor sahur.
In mijn username staat mijn echte naam, dus is geheim.quote:
Voor wat hoort wat.quote:Op maandag 14 juli 2014 03:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In mijn username staat mijn echte naam, dus is geheim.
nou mijn username is mijn naam, niet zeikenquote:Op maandag 14 juli 2014 03:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In mijn username staat mijn echte naam, dus is geheim.
Ja en ik na jouw afwijzing dus ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 07:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, na al dat zeuren om iets probeerde ik nog mn hoofd recht te houden.
Dat mag niet eensquote:Op maandag 14 juli 2014 05:09 schreef Bortecinem het volgende:
Eerste dag bikkelen en dan wanneer ik klaar ben met werken om 14:00, uitslapen tot een uur of negen.
Ik snap het niet? Wat mag niet? Slapen? Bestaan er soms ook regels over het indelen van je dag (het gebed daargelaten)? Nu snap ik dat de hele dag slapen waarschijnlijk niet de bedoeling is, maar verder snap ik de bemoeienis niet zo. Dit is al de tweede keer dat iemand roept dat ik mijn dag niet juist indeel en/of mijn vasten niet geldig is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |