quote:Op maandag 14 juli 2014 02:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Fucking nasty inderdaad. Doe mij maar tonijn mozarella, bbq kip en of fruite de mare
Heb alleen die uit de super geproefd en die vind ik meh. Ik hou het meest van gewone Nederlandse kaas met mozarella op mijn pizza.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat vind je van quattro formaggi
Mijn vader gaat dalijk, rond half 4 pas.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:32 schreef Santello het volgende:
TIJD VOOR DE MOSKEE BESTE BROEDERS EN ZUSTERS!
Ik heb vandaag een panini Nederlandse kaas/sucuk en jalapeno pepers gegeten.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:33 schreef Bortecinem het volgende:
En ik heb geen zin om te eten dus ik ga maar een liter 'Marokkaanse' groene thee wegwerken voor sahur.
Ja dat is de juiste tijd voor fadjr inderdaad. Alleen continueren wij het nachtgebed over 10 minuten tot half 4.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn vader gaat dalijk, rond half 4 pas.
Ja net.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
en hij heeft dit dus ergens gemeld?
Ik ga eerst jouw foto's checken en dan je verzoek negeren.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb op follow geklikt, denk ik. Heb nog 7 verzoeken nlheb ik je geaccepteerd?
Oranje voor WK. Maar dat is al ten einde.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:37 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zijn er nog andere kleuren te krijgen?
waar kan je dat aanvragen?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Oranje voor WK. Maar dat is al ten einde.
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga eerst jouw foto's checken en dan je verzoek negeren.
Nee, grapje. Done.
met nieuwjaar kan iedereen voor een paar uur ook een kleurtje + tagje aanvragenquote:Op maandag 14 juli 2014 02:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Oranje voor WK. Maar dat is al ten einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |